Sunday, November 27, 2011

Esimene advent

Laupäeval ei toimunud mitte midagi huvitavat. Ben äratas mu hommikul kell pool kümme vist üles ning siis pakkis ja läks ära :(
Terve päeva mitte midagi ei teinud. Anna pidi küll Steikjerisse tulema, aga ta siiski ei tulnud, niiet... noh jah. Välja ma ei läinud, istusin oma uue juuksevärviga kodus. Kirjutasin, õppisin pr. keelt veits (ei ole tegelt väga midagi õppida eelseisvaks tööks- ma pean oskama lugeda ja ma pean aru saama, mida ma loen), luhesi Harry Potterit ja vaatasin the O.C.'d. Väga tore laupäev oli- hea ja rahulik.
Magama läksin vist päris hilja. Vähemalt ma ei mäleta, et see väga vara oleks juhtunud.

Täna aga ärkasin vara. Või.. vähemalt see tundus väga vara- kell oli pool 11. Ärkasin, käisin pesemas, sõin hommikust, tegin meigi, panin riidesse ja läksin Egge Muuseumi juurde. Ehk täna on ju esimene advent! Väga tore ja väsitav päev on mul olnud!
Kõigepealt algas kogu see muuseumi asi sellega, et me laulsime mu kooriga. Käisime aga mööda neid maju ja kohti ning laulsime. Väga äge oli!
Siis istusin Bodili ja tema emaga ning sõime lõunat. Nii, see kõlab nüüd väga veidralt ja mitte eriti maitsvalt, aga ma sõin HAPUKOOREPUTRU! Ehk putru, mis on tehtud hapukoorest. Ja ma sõin seda kaneeli-suhkruga. Veider? JAH! Maitsev? JAH! Ausaltöeldes oli see väga hea. Aga iga päev ikka seda ei sööks. Aga nagu ma aru sain, ongi see rohkem jõulutoit, mida süüakse harva. Ja siis jõime muidugi Julebrus'i- esimene advent siiski. Muidu ei ole väga soovitatav seda enne detsembrit juua, aga kuna täna oli esimene advent siis võis! haha..

Julebrus on jõululimonaad. Neid on täiega palu erinevaid sorte siin ja nad on mõeldud noortele ja lastele, kes veel jõuluõlut juua ei saa. Niiet see on nagu.. õlle asemel? See mida mina jõin maitses täpselt nagu klassikaline limonaad. Limpa klassika noh. naljakas.

Pärast lõunasööki läksime Bodiliga piparkooke tegema. Teepeal nägime, kuidas lammas ära tapeti. Ausaltöeldes hakkas mul veidi paha. Nad lihtsalt tapavad lamba seal kohapeal ära, et lastele näidata, kust liha tuleb, ja kuidas sadu aastaid tagasi elati. Kust nemad jõuludeks lambaliha said? Tapsid ise lamba.
Mulle see ilmselgelt absoluutselt ei meeldinud. Niiet me Bodiliga peaaegu jooksime piparkoogimajja ja hakkasime piparkooke tegema.

Funfact- isegi piparkoogitaigen tuleb IKEAst. Ja see on VÄGE VÄGE METSIKULT HEA! Tegime päris palju neid. Mina tegin umbes üheksa ja Bodil umbes sama palju (võibolla oli 8). Tegelikult oli seal mingi selline teema, et sa võid kaasa võtta vaid kolm mida sa teed ja ülejäänud pead sinna jätma, aga kuna meie tegemise ajal oli kell juba päris palju ja inimesi vähe ja piparkooke juba küll, siis võisime me kõik kaasa võtta, mis me tegime. VÄGA VIIIS!
Niisiis läksime istusime kuskil metsas lõkke ääres, sõime piparkooke ja mina jõin kohvi. Norrakad on alati väga üllatunud, kui ma kohvi joon, sest siin üldiselt nii noorelt kohvi ei jooda. Ma enne väga seda ei teadnud ja siis kui ma kuskil käisin ja kohvi ostsin siis kõik vaatasid veits veidralt. Umbes et "wtf, vana see tüdruk on et ta juba kohvi joob?"
Mu vanemad ja nende tuttavad ütlevad ka alati, et ma olen kõige noorem inimene keda nad teavad kes kohvi joob. Naljakas? Jah.

Siis tulin koju, kell oli umbes kolm kui ma koju jõudsin. Egge muuseumist jalutab koju mingi 10 min. ahhaa. Bodil ütles, et nad võivad mu autoga koju viia. Autoga sõidab siia kauem kui jala jalutab, niiet ilmselgelt ma tulin jala.

Kui ma koju jõudsin sain teada, et õhtusöögiks on lambaliha. Ei kõlanud just väga ahvatlevalt, aga see oli tegelikult väga hea.

Ma olen tegelikultpraegu nii surmväsinud, aga ma sunnin iseend kirjutama. Vaid 10k jäänud ja kui ma selle praegu nii jätan, siis ei lõpeta ma seda kindlasti kolmapäevaks. niiet vaja aga kirjutada kirjutada kirjutada.
Olge tublid,

-kista.

No comments: