Saturday, November 12, 2011

11/11/11 11:11

Reeded on alati mõttetult pikad ja venivad- seekord veel kõige hullem.
Esimesed kaks tundi lendasid isegi kiiremini, aga kohe kui käes oli kolmas ja matemaatika hakkas kõik venima nagu näts. Ja siis äkki avastasin keset matemaatika tundi, et on ju 11/11/11 11:11!!! väga hull! läksin kohe redditisse sest ma teadsin, et seal peab midagi olema ja mis oli? REDDIT OLI MAAS!! Vot see oli hull.. (well played reddit, well played). Ja siis kõik see jalgpalli teema ja midaaaiganees!
Lõunasöögil rääkisime niisama. Ajaloos arutasime klassiekskursiooni Tronheimi, mis vist leiab aset 22 (10 päeva pärast!). Lähe teatrisse (mingi jõuluteater) ja vist nende laserpüstolitega ka mängima! Aga see viimane pole veel kindel. Siis sööme klassiga koos õhtust ja oleme niisama kõige ägedam klass maailmas!
Siis oli meil veel ühiskonnageograafia ja sotsioloogia. Ühiskonnageograafias vastasime küsimustele ja sotsioloogias arutasime eelmises tunnis nähtud filmi.
Tulin bussiga koju ning käisin poes, et õhtuks kommi osta. Ehk oli viisakas.

Kodus istusime pea kaks tundi õhtusöögilauas ja sõime- ma ei julgenud palju süüa- õhtul ootas veel suurem söömine ees.
Rääkisime ja rääkisime ja äkki oli mul aeg riided vahetada ja Bodili poole minna.
Sinna kõik jõudnud siis sõime kõik kohe alguses pitsat. Ja siis sõime veel pitsat. Ning siis oli minu tähetund- Justin Bieberi Quiz!!! See mööödus väga naljakalt ja meil oli väga lõbus- tsikid ei tea temast ikka mitte midagi. Naljakas.
Sain veel teada, et norrakad ei oska number 1'te kirjutada, nad kirjutavad 4!! Niiet kui ma neid vastuseid parandasin pidin kodu aeg küsima, et mis number see veel on.
Lõpuks hakkasime sööma kommi ja krõpsu ja vaatasime seda JB filmi siis. Ma ei tea. Othelie, kes polnud seda enne näinud ütles, et ma olen nii tema moodi- käitumiselt ja kõigest. Selle filmi põhjal. Ise mõtlesin sama- veider.
Aga nüüd võin vähemalt öelda et ma tean JBst nii palju kui palju üldse teada saab ja ta ei meeldi mulle ikka. Olen uhke enda üle! Niiet te ei pea muretsema- ma ei tule eestisse tagasi JB fännina.
Siis mängisime veel klaverit ja rääkisime niisama. Alguses oli mu plaan taksoga tagasi tulla aga siis Bodili ema ütles, et ta viib meid kõiki ise koju, niiet taksosõit jäi ära- tore!
Ehk siis surusime 5 tüdrukut ja ema autosse ja me lhtsalt ei suutnud naeru pidada.
Istusime siis nii, et mina, Vera ja Ingrid tagaistmel ja Othelie pikali meie peal. Ja Bodil istus ees. Väga naljakas oli.
Vera väljus esimesena, siis Othelie ja siis Ingrid ja siis lõpuks mina- ma ju elasin teises linna otsas eksole.
Koju jõudsin ühe ajal öösel. Magama kahe ajal vist.

Täna hommikul ärkasin ja õue soli kõik valge- mitte lumi vaid kõik oli lihtsalt HÄRMAS, sest nii külm on. Varstikohe on lund oodata- niiii ootan juba!
Samas olen täna päev otsa haige seisundis olnud, sest mu kurk väga valutab (juba reede hommikust) silmad jooksevad vett ja mul on kodu aeg külm.
Ehk elan üle. (EI, MA EI KÄI LIIGA ÕHUKESELT RIIDES!!)
Olge tublid,

-kista.

No comments: