Thursday, November 10, 2011

Aafrika tantsud

Koolis ei olnud see just køige mõtekam päev, aga köik muu oli päris OK!
Esimene tund oli kehaline, kus me jälle tantsisime aga siis lõpuks mängisime veidraid visekänge- ei midagi väga erilist ja päris tore oli.
Teine tund oli sotsioloogia, kus vaatasime filmi sellest, miks naised ja mehed nii erinevad on ja miks neil erinevad huvid on ja kust need huvid tulevad. püris huvitav oli.
siis oli meil inglise keel, kus pidinme mina ja Ingrid uudisest mingi esitluse tegema, aga lükkasime selle homseks edasi. Siis istusime ja rääkisime ühest tekstist, mis me lugesime: bored meeting and/or board meeting. meil Ingridiga oli väga naljakas ja naersime selle üle kohe terve tunni. Midagi eriti paremat teha polnud.
siis löpuks tegime neid asju ka, mida tunnis tegelikult tegema pidi. Enne seda viis Ingrid läbi norra keele lühikursuse minujaoks ja suht terve klass naeris- õpetaja kaasaarvatud, kui lolle nalju me tegime. Meil oli tore.
siis oli meil lõunapaus, mille veetsime mingis klassis istudes ja reedeõhtusest Justin Bieberi õhtust rääkides. (mul on nii halb siin arvutis eestikeelse klaviatuuriga kirjutada, sest ma olen selle norrakeelsega nii ära harjunud ja ma olen koolis muide)
Viimaseks tunniks oli matemaatika, kus ausaltöeldes midagi tarka ei toimunud. see tund oli lühem ka kui tavaliselt, niiiet 60min asemel oli seda vaid 45min. 15 min kohe lühem.
Põhjus oli selles, et me pidime minema kultuurimaja teatrisaali, et seal kontserti vaadata. või noh see oli mingi aafrika tantsudest kokku pandud etendus, mis oli väga väga väga äge! nad vahepeal laulsid aafrika keeles ja siis jälle inglise keeles rääkisid (polnud väga inglise keel. Üritasin täiega aru saada, aga väga ikka ei saanud ka)
pärast seda läksin koju. Kodus tegime Monaga süüa (ehk noh ma aitasin tal kala teha, ehk lõikasin köögivilju ja panin nad kaussi.
Siis sõime õhtust- mina sõin mingit juustupihvi vms, ei tea väga täpselt, teised sõid kala. Ma selle kala maitsmisega suht alla andnud, sest ma olen teda maitsnud aga mulle ikka ei meeldi- no mis sa teed?
Siis läksin laulukoori ja äkki avastasime, et see on ära jäänud. Ma olin sõnumi ka saanud, et seda täna pole aga ma ei olnud oma telefoni kohe üldse vaadanud, niiet ma ei pannud tähele. Läksime koju tagasi.

Kodus rääkisin Jüriga skypes veits ja siis vaatsin sõrmuste isanda esimest filmi. Avastasin, et see film on ikka väga hästi tehtud- veits teistmoodi küll kui raamatud, aga eks seda raamatute järgi teha oleks võimatu- raamatud on liiga pungil sümboleid ja tegevusi, mis viivad teisteni jaaniiiedasi. Niiet arvestades asjaolusid on need filmid väga hästi tehtud- olen rahul.

Magama läksin suht vara- pool 12 vist.

Nüüd olen koolis, samfunngeografi tunnis ja õpetaja lõhkus just meie suure maakaardi ära. naljakas
Olge tublid,

kista.

No comments: