Saturday, November 12, 2011

3 kuud- neljapäev

Hommikul kooli minnes isegi ei mõelnud, et tol päeval sai mul Norras oldud 3 kuud. veider.
Midagi väga huvitavat koolis ei toimunud- istusime ja naersime. Esimene tund oli ühiskonnageograafia mis väga kiirelt läks- mitte nagu tavaliselt. Teine tund oli vaba ja selle ajal kirjutasin veidi oma raamatut. Kuna mul praegumingi mõtteblokk on siis väga produktiivne ma ei olnud.
Siis oli meil prantsuse keel ning me kõik istusime klassi ees ja lootsime, et õpetajat ei ole. Väga hull. Siiski oli. aga tund oli väga tore ja midagi ülepeakaelarasket ei olnud. Rääkisime ristisõdadest.
Siis oli jälle üks vaba tund, mille ajal ma inglise keeleks valmistusin, ehk uudist otsisin. Sodisime veel tahvlit ja kirjutasime sinna igast asju mis pähe tulid. Ja rääkisime niisama reedeõhtusest justin bieberi õhtust. veider.
siis oli meil inglise keel. mina ja Ingrid pidime mingit uudist esitlema. minu uudiseks oli see, et kuna Tais, Bankokis on nii suured üleujutused, siis ei kannata mitte vaid inimesed vaid nende koduloomad. Ehk siis ma rääkisin koduloomadest. Kõik olid pärast mingi et: tead ma juba arvasin, et sa räägid millestki tõsisest aga see on nii sinumoodi, et sa mingi täitsa tühja teema peale üle lähed. Ühesõnaga kõik kes mind vähegi seal klassis teavad arvasid, et see oli väga minulik teema. Naljakas.
Ingrid rääkis M. Jacksoni surmast ja et süüdlaseks peetakse tema arsti.
Õpetajale meie teemavalik üldiselt meeldis. Samas talle meeldivad kõik asjad, mida õpilased teevad- nii tore.
Siis jalutasin kesklinna ning tulin bussiga koju.Jessicaga jalutasin ja rääkisime temaga niisama.
Kui ma koju jõudsin siis tuli mul alles meelde, et täna oli 10 ja mul sai 3 kuud täis. Kõik oli nii ebareaalne. Juba kolm kuud? JUBA? See lihtsalt ei ole võimalik, sest alles oli ju nädal ja nüüd on juba kolm kuud? Väga ebareaalne.

Õhtusöök oli veider. Ma väga ootasin seda juba, sest ma polud midagi sellist kunagi söönud- kana beekoniga. SAATE ARU? Kana ümber oli beekon keeratud. Ja see maitses niii hästi! Muidugi pihlakamoosi ja paprikat ka juurde, ja riisi. NII HEA!!

Õhtul midagi tarka ei teinud.. vaatasin Sõrmuste Isandat ja lugesin.

Olge tublid,

-kista.

2 comments:

Hanna Helena said...

Jah Krista. Peekon kirjutatakse nõrga b-ga.

Unknown said...

inglise keeles ju bacon, niiet ju ma siis ajasin sassi. anna andeks