Thursday, November 3, 2011

Naljapäev

Tänane päev on kohutavalt pikk olnud. Ma olen nii palju jõudnud teha, et ise ka ei usu. Kõigepealt oli mul samfunnsgeografi, kus ma lihtsalt kirjutasin 1000e sõna võrra oma romaani pikemaks ja elu oli kohe palju ilusam. Siis oli meil vaba tund, mille veetsime Ingridi, Bodili, Vera ja Otheliega ühes grupiruumis kus me ei teinud mitte midagi tarka, vaid lihtsalt tsillisime.
Kolmas tund oli prantsuse keel, kus pidime mõtlema mingi asja peale ja seda siis teistele seletama. minu seletusaluseks sai jalgratas. Ehk siis:
Ma olen transpordivahend. Ma võin olla ükskõik mis värvi. Mul on kaks ratast ja minuga saab ringi sõita.
Midagi sellist. Said aru küll.. vahet pole. Väga tore ja lebo tund oli. Selline chillax tund.
Siis oli meil söögivahetund, mille veetsime jällegi Ingrigi ja Bodiliga samas grupiruumis, kus enne sõime ning siis oli meil jälle vaba tund, mille ajal tegime neid ägedaid videoid, mida leiate kahest eelnevast postitusest. Jah, meil oli kohutavalt igav, millegipärast. Tean küll miks- vaba tund ju!
Viimane tund oli inglise keel, mis möödus väga kiiresti ja huvitavalt. Mina ja Ingrid peame järgmiseks kolmapäevaks tegema ming news presentationi, mis on nagunii lebo. Ükskõik kuidas sul see läheb õpetaja ütleb ikka, et kõik oli perfektne. Niii tore õpetaja meil.
Siis jalutasin koju.. ei oota, kesklinna ja sealt tulin bussiga koju. Hea et buss sai aru, et ma peatuses seisan, sest ma ise olin nii sügavalt mõtteis, et ei pannud tähelegi seda bussi.
Kodus kirjutasin veel romaani nii palju kui sain enne õhtusööki ning siis sõime õhtust. Pärast õhtusööki pidime suht minema juba. Nimelt meil oli täna Pariisi reisi jaoks vanematekoosolek vms. Ühesõnaga räägiti hindadest ja programmist ja mida need hinnad sisaldavad. See on hirmkallis reis, masendav.
Siis tulin koju, kirjutasin veel romaani nii palju kui suutsin enne kui siia tulin, et teile ka teada anda, millega ma tegelenud olen.
Kuna ma millegi muuga niiväga ei tegele peale romaani kirjutamisega ei ole ma vist kõige huvitavam inimene hetkel.
Oh well,

Nädalavahetuseks mul plaane ei ole. Laupäeval lähevad mu vanemad mingile sünnipäevale, niiet olen üksi kodus, kuna Emma läheb vanaema juurde. Arvatavasti kirjutan nii palju kui suudan oma romaanikest. Minu idee: kirjuta alguses nii palju kui suudad ja hiljem vaata, kas ja kuidas need 50k sõnu täis saad. Aga praeguseks on mul veidi üle 7000 sõna, niiet läheb hästi. Jah.

Igatahes lähen praegu siis minema. Või noh, kuna mul jäi idee veidi poolikuks, siis lõpetan selle ning siis lähen ja loen Harry Potterit ja lähen täna vara magama.
Homme on esimesed kaks tundi kehalised, kus me korvpalli mängime. Missugune õnnistus...
Olge tublid,

-kista.

3 comments:

Anonymous said...

Millest sa oma romaani kirjutad?

Anonymous said...

Millest sa oma romaani kirjutad?

Unknown said...

pøhimøtteliselt piraatidest. vøi noh.. ta on selline.. nagu historical fiction.. aga piraadid jah. enamikus.