Monday, November 7, 2011

Uus nädal, juba jälle...

Ma ei saa aru, miks need nädalad nii kiirelt mööda veerevad. Alles oli see esimene esmaspäev mul siin norras ja täna juba... ise ka ei tea enam mitmes. Tean vaid, et 45 nädal algas.. alles oli 40 nädal. Väga veider. Aeg läheb liiga kiiresti ja tahaks seda vahel lihtsalt seisma panna ja ringi vaadata- aga no ei saa!
Igatahes täna ma kooli ei läinud, seega pole mul väga midagi huvitavat ka kirjutada. Põhjus peitus siis selles, et hommikul ärkasin mitte väikse peavaluga ja lihtsalt kool kohe üldse ei tundunud hea mõte. Ainuke asi, mida tol hetkel teha tahtsin oli rahulikult pikali vedeleda ja end mitte liigutada, niiet võtsin paar tabletti sisse ja jäin magama tagasi.
Lõpuks ärkasin pool 12 ja otsustasin, et söön midagi. Jah, pea ikka valutas. See on selline, väga loll valu. Nagu terve pea lõhuks aga hullem om alati paremalt poolt oimukohast ja see on lihtsalt väga debiilne valu. Ta nagu lõhub ja lõhub ja minu puhul läheb hullemaks siis, kui ma liigun või midagi teen- näiteks olen arvutis. Niiet istusin ja lugesin raamatut, väga arvutisse ei kutsunud. Lõpuks enne õhtusööki oli mul juba parem olla ja suutsin isegi kirjutada ja oma lühiromaani jaoks uurimustööd teha veidi, niiet polnud väga hullu.
Pärast õhtusööki on kohe väga hea olnud- peavalu pea et kadunud, niiiet homme lähen kindlasti kooli! (läheks isegi siis, kui mu pea valutaks, sest homme on ülemaailmne kallista vahetusõpilast päev!!) ja loodetavasti saan palju kallistusi (4 vähemalt, vist).
Polegi nagu rohkem midagi kirjutada teile hetkel,
homme jälle ehk pikemalt, kuigi ma ei tea, kui huvitav päev homme tuleb. Eks tuleb ta ise huvitavaks teha.
Ja siis on juba jälle kolmapäev ja kooriproov. miks need päevad nii kiirelt mööduvad? kõik läheb liiga kiiresti ja ma ei oska reageerida. veider

-kista.

No comments: