Tuesday, November 29, 2011

Eelviimane päev novembris 2011

Täna on olnud veidi liiga masendavalt veniv päev.
Kõigepealt läksin ma bussiga kooli ning jäin umbes minuti hiljaks teisele bussile, mis mu kooli oleks viinud. Oh faen ma mõtlesin ning hakkasin jala minema- õues oli kottpime ja külm. okei, kooli ma jõudsin, esimesse tundi jäin küll minuti hiljaks aga õpetaja hilines veelgi rohkem kui mina niiet midagi suurt selles tei tulnud.
Terve matemaatikatunni oli mul halb olla- mu pea käis ringi ja mingi haige nohu oli äkki tekkinud. Peale selle mu pea valutas. Ei olnud just kõige toredam esimene tund.

Pärast matemaatikat läks kõik aga paremaks- siiski vist ei hakka haigeks jääma!
Kuna meil ikka veel ei olnud sotsioloogia õpetajat oli meil toosama asendusõpetaja kes eile- too Oslokas. ta on nii äge!
Igatahes meie grupp lõpetas oma filmi- lõpuks! Kuna meil oli kaks tundi ja selle filmi lõpetamine võttis tohutult palju aega (mitte minu ega Jessica aega tho, sest mina ei oskaks seda kuidagi lõigata sest ma ei saa poolest aru mis teema filmis on ja Jessica ei oska monteerimisega midagi teha) siis me hoopis sodisime tahvlit. Joonistasime ja laulsime "Oh kuusepuud" (ka Oh, Tannenbaum) ning niisama lebosime. Vahel vaatasime, kaugel Mona (mu klassiõde) on selle filmiga.
Mingiaeg jõin ma teed ning sõin lefse't. MMM KUII HEAAA!!
Siis oli meil prantsuse keel, mis tegelikult oleks võinud ära jääda. Meil oli seal ka asendusõpetaja (sotsioloogiat ja pr. keelt annab sama õpetaja) ning see tund venis veel hullemini kui matemaatika. Midagi väga tarka me ka ei teinud ja saime lihtsalt liiga palju kodutööd- faking 10 küsimust Louis 14. kohta!!!!!! ah, ikka Prantsuse keeles jah!
Aga norra keel jäi meil ära- või vähemalt neil, kes tööd ei pidanud tegema, nagu mina. Tulin siis koju, enne käisin poes, et sünnipäevaks šokolaadi osta, sest ta on praegu odav ja ma ei tea, kui kauaks ta odavaks jääb. Mis on Norra kohta odav? kaks suurt šokolaaditahvlit 30NOK (e. 60EEK e. 3,8€). Muidu on üks suur sokolaad 30NOK, niiet see on väga hea! + mu sünnipäeval ikka šokolaadi kulub! Kindlasti.
Siis tulin koju. Buss jäi hiljaks 5 minutit.. aga lõpuks ta tuli.
Kodus sõin tüki kooki, kirjutasin romaani ning lõpuks tegi Laugren minuga intervjuu. hehe.. he.. ha. Väga tore oli nendega jälle rääkida- kuigi mitte väga palju. Põhiteema oli mikrofoni ning muude asjade paika seadmises ning siis juba intervjuu tegemine. Aga tehtud me ta saime ja kõik on viis. Maitea, kooliraadios kuulete seda vist? (Küsige Laugreni käest). Äkki saan ma selle ise ka tema käest ja siis ma võin ideepoolest selle ka siia postitada? hea idee.
Siis sõime õhtust. ning siis veel kooki- sokolaadikooki.
Pärast õhtusööki kirjutasin väga vähe veel romaani ning käisin koeraga jalutamas. Hehe.. õues oli KOTTPIME! KEll oli pool seitse umbes ja enda ette nägi POOL MEETRIT, kui sedagi. Lihtsalt niiii haigelt pime oli (lumi on ära sulanud ilmselgelt) ning... väga õudne oli mingi metsas kottpimedas ringi joosta ja üritada mitte pikali lennata.
Kui koju tulin nägin bestemori, ning nii me siis temaga kahekesi tulime. Siis enam nii pime ei olnud- jalakäiateed on valgustatud siiski.

Kodus ootas mind veel üllatus (kui koolist tulin). Nägin Emma L jõulukalendrit ja lisan sellest kohe pildi ka! See on lihtsalt superäge! Teen endale ka järgmisel aastal taolise, sest see on lihtsalt niiiii super! Miks Eestis selliseid pole? Ahjaa, meil käivad ju päkapikud.. teeb suht sama välja umbes.

Aga praeguseks lõpetan. Käin pesemas, kirjutan tohutult palju veel oma romaani (homme viimane päev= peab lõpetama). Aga enne seda kõike lisan teile veel pilte (vaadake järgmist postitust)
Olge tublid,

PS! MUL ON KOHE SÜNNIPÄEV, KIRJAD TULEKS TEELE PANNA u. NELJAPÄEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-kista.

No comments: