Wednesday, November 2, 2011

44. nädal?

Vabandan, et ei ole siia jälle paar päeva jõudnud, aga mul on väga kiire olnud. Või vähemalt ma arvan, et mul on päris kiire olnud.
Esmaspäeval oli pikk pikk koolipäev, pärast mida tulin koju ning lihtsalt magasin. Eriti hull esmaspäeva juures oli see, et meil oli kaks ühskonnageograafiat ja see on vaieldamatult kõige igavam tund üldse. Peale selle olin ma veidi kurb, et oktoober juba läbi on ja november peale pressib. Kõik ju teavad, et pärast novembrit tuleb detsember ja koos sellega minu sünnipäev. Ja siis on nii vähe järele jäänud, aga ma ei kavatse sellest mõelda.
Lõuna ajal istusime mingis täiesti suvalises klassis ja ajasime teisi segadusse, kellel seal tund algas, sest meil kellelgi ei alanud ja nemad arvasid, et nad on vales kohas. Naljakas oli.
Kuna meil prantsuse keele/sotsioloogia õpetajat ei olnud siis sotsioloogias istusime ja rääkisime harry potterist ning prantsuse keele tunni asemel istusin Bodiliga (ta on minu klassist ja tal on ka prantsuse keel) ühes grupiruumis ja rääkisime niisama juttu. Midagi tarka ei teinud.
Tulin koju ning magasin tunnikese ja kohe oli parem olla. Käisin ka pesemas ning siis lihtsalt tšillisin netis, sõime õhtust ning vaatasime telekat. Magama läksin hilja, ehk liiga hilja. Aga selle põhjuseks oli romaani kirjutamine. Nimelt paula rääkis mulle sellest toredast leheküljest nagu nanowrimo.org (national novel writing month, ehk rahvusvaheline romaani kirjutamise kuu) mille põhimõte on siis kirjutada romaan kuu ajaga ja vähemalt 50 000 sõna. Väga äge, otsustasin osa võtta! Mul mingi idee oli olemas nii et viimasel nädalal olen veidi uurimustööd teinud. Kindlasti ei ole see mingisugune kirjanduslik pärl, aga vähemalt on mul endal lõbus... ja igavates tundides on midagi muud teha peale raamatute lugemise. Arvan, et saab lõbus olema. Ja kui ma 50 000 sõna täis saan siis ma tähistan!
Esmaspäeval oli õhtusöögiks põdraliha, lihtsalt, et te teaksite.

Teisipäeval oli piin ärgata, sest ma olin väga vähe maganud. Üles ma aga sain ja isegi esimese tunni suutsin üle elada- see oli matemaatika. Edasi oli päev juba lõbusam, kirjutasin oma romaani nii palju kui sain ja elu oli ilus. Midagi väga hullu koolis ei juhtunud peales elle, et lõunasöögil kirjutasime tahvlile Justin Bieberi loo BABY sõnad. need olid umbes nii:
Justin Bieber- Baby (you have to sing it like 10 year old girl, to sound exactly like original.)
lyrics:
BABY, BABY, BABY OOOOOHHHHH....
BABY BABY BABY NOOOOOOOOOO....
[repeat until you can't breathe anymore, also add various different lyrics between, like: always mine; broke my heart; i can't believe; losing you; i'll buy you everything; love you; i'm going down; i can't believe my first love won't be around etc]
*nigga rapin' in the middle*
and the last line of the lyrics:
I THOUGHT YOU'D ALWAYS BE MINE

pmts see oli siis meie nali ja vähemalt oli meil endal lõbus, kohe väga lõbus.
Tulin koju ning käisin koeraga jalutamas. Siis sõime õhtust ja pärast seda nägin veidi oma inglise keele töö jaoks vaeva ning kirjutasin romaani. Midagi tarka ei teinud.
Emmega üritasin Skypes rääkida aga ta lülitas omal interneti kogemata välja nii et kahjuks ei saanud temaga rääkida :(

Olge tublid,
ma kohe pean kooriproovi minema ja õhtupoole kirjutan tänasest päevast ka ;)

-kista.

No comments: