Wednesday, November 23, 2011

Et Juleeventyr

ehk käisin siis lõpuks Trondheimis! (varsti jälle tagasi tho!). Teisipäev, 22 november 2011 oli parim päev ever! Lihtsalt kõik oli nii super!
Kõigepealt oli meil koolis vaid kolm tundi- mis olid väga tsillid. Matemaatikas oli väga lihtne + õpetaat ka veel ei olnud. Inglise keel oli ikka lihtne nagu alati ja sotsioloogias polnud meil ka õpetajat + me nagunii filmisime, niiet väga midagi tarka ikkagi ei teinud. Ja siis tuli kahetunnine bussisõit koos oma klassiga Trondheimi- kõik magasid vist suht. Tagatiivas (kus ka mina istusin) käis mingi haigem muusikakuulamine. Ma mõtlen et mu üks klassivend tiris oma iPhone'i välja ja pani täiega mussi- halba mussi. Lasi mingit Bieberit ja siis kõik laulsid kaasa ja.. issand mis seal kõik toimus. Aga lõpuks jõudsime Trondheimi.
Mina sain Runega kokku (ta on saksa võp kes elab suht Trondheimi lähedal- käib praamiga Trondheimis). temaga läksime mäkki, sest ta tahtis midagi süüa. Mina jõin kohvi- päris uni oli olla! Aga lõpuks istusime mäkis mingi tund aega ja lihtsalt rääkisime. See on see kui kaks võppi kokku saavad- nad jõuavad maa ja ilma kokku pajatada. Väga tsillll!!! Siis läksime postkaarte ostma ning lõpuks istusime kuskil trepil selles hiiglaslikult kaubanduskeskuses mis seal linna keskel on ja kirjutasime kaarte. Mu klassivennad kõndisid mööda ja ütlesid tsau, ma siis tsautasin vastu. Mida Rune küsis? "Sa mingi teretad suvalisi vä?" ma seletasin, et nad mu klassivennad. Lõpuks pidime lahku minema- tema läks praamile ja mina siis sööma.
Käisime Egonis klassiga söömas- nii hea koht! Enamik sõid pitsat või mingit burksi- aga see ikka restoran niiet seed olid ka mingi 1) hirmkallid ja 2) megailusad ja korralikud. Mina sõin Caesari salatit. (issand miks seda nime nii võimatu kirjutada on?) mis oli lihtsalt superhea!!
Ja siis avastasin parima fakti norra kohta: restoranides on puhas vesi täitsa tasuta! ehk sa ei pea mingit hinhehinda maksma vee eest (nagunii söök on väga hull. mu salat maksis 157NOK ehk 314EEK ehk 20€!!!!) niiet see on lihtsalt niii positiivne! Väga viis- ehk kiidan! Eestis võiks ka nii olla (ärge nüüd tulge rääkima, et ongi. siis panin küll haiget feili).
Pärast sööki oli meil veel veidi aega, niiet ma siis vaatasin veel kaubanduskeskuses ringi. Leidsin oma vahetusperekonnale kingitusi (jõulud ju tulemas) ja endale sünnipäevakingi (otsin metsikult normaalse hinnaga rahakotti- minuoma laguneb). Ja siis läksin lõpuks teatrisse.
Kuna mu ühtegi klassiõde seal ei olnud ja õpetaja istus Alexi ja Jan'iga siis no läksin nende juurde. Ja siis mida mu õpetaja minu käest küsib? "Kas sa said täna oma boyfriendiga kokku?" mul oli karp lahti ja küsisin "HHHÄÄÄÄÄÄÄH????" ja siis ta seletas, et Alex oli talle rääkinud, et ta nägi mind mingi kutiga. Ehk minu boyfriendiga. Seletasin siis, et ta ei ole mu boyfriend vaid sõber, sest ta on ka võp saksamaalt jaanii. Aga no.. okei, alex ja jan ei teinud minu jutust väljagi ja ütlesid, et ma üritan end lihtsalt välja vabandada ja ei taha õpetajale öelda, et mul Trondheimis kutt on. issand jumal! Ja siis Alex käis kõigi meie klassi inimeste juures kes teatrisse hakkasid tulema ja ütles neile (norra keeles) et mul on Trondheimis kutt. Ma käisin tema järel ja ütlesin, et ta valetab. ja siis äkki ta keeras ümber "SA SAAD ARU MIS MA RÄÄGIN?" vaatasin talle suht lolli näoga otsa "jaa....." ja siis tüüp mingi käis ringi ja ütles, et ma räägin norra keelt.
Mul on lihtsalt superäge klass!!!!
Lõpuks lasti meid saali ja teater hakkas. Pean ausalt ütlema, et see oli lihtsalt niii armas ja nunnu ja.. nagu.. hyggelig ja värki. Mis kõige naljakam oli oli muidugi see, et ma isegi sain aru mis seal toimus ja kui ma esimesi sõnu kuulsin sain kohe aru, et see on trondersk'is. niiet..waka-waka ma hakkan nii palju juba norra keelt tajuma. Arvasin, et see päev ei jõua kunagi kätte!! :D HAHA..
Igatahes mulle väga väga väga meeldis see teater ja see oli tõesti nii armas ja kodune ja... super!
Pärast teatrit jooksid kõik Narvesen'i (see kioskiketi nimi) et šokolaadi osta, kuna 100g kaalukomme oli vaid 8.9 NOK! (tavaliselt mingi 12). Ma siis ostsin ka paar sokolaadidükki. hehe..
Bussisõit tagasi läks nii kiiresti! Me mängisime mingit mängu, et üks grupist mõtleb mindi asja peale ja teised võivad kas-küsimusi küsida ja siis peavad arvama, et mis see on! Superäge mäng oli! Kõige raskemaks osutus sõna: püssipauk. Kõige kergem oli: Justin Bieber. Ja Ingrid oli nii üllatunud, kui ma suht väga varakult ära arvasin, et ta Pipi Pikksukkast räägib.
Koju jõudsin veidi pärast 11st ja läksin kohe magama- ma olin niiii surnud lihtsalt! Jalad andsid ka juba tunda- jooksin oma kapjadega ringi (kes teavad mis need on need teavad- Kes mitte, kahju)

Igatahes mul oli supertore päev, see teater oli lihtsalt megavahva ja mul on maailma kõige ägedam klass!!!!!!!!!!!!!!!!....
Olge tublid,

-kista.

PS! Mul on varsti sünnipäev, niiet ma ootan joonistusi ja kirju omale postkasti. Aadressi leiate paremalt!!

No comments: