Thursday, November 24, 2011

Viimane koolipäev- kolmapäev


 Eile oli mul siis koolis viimane päev sel nädalal! VÄGA ÄGE!! 
Esimene tund oli kehaline, kus mingit ringtreeningut tegime pmts. Väga naljakas oli! Alguses pidime jooksma ja värki, siis mängisime jalkat (meie tiim kaotas) ja lõpuks siis tegime jõuharjutusi (ehk istusime seina ääres ja painutasime teiste jalgu.. hahaahaha)
Siis oli mul norra keele tund minu õpetajaga, kus ta tahtis, et ma räägiksin teatrist, kus me klassiga käisime. Ma siis hakkasin inglise keeles rääkima õpetaja mingi "meil on norra keele tund" ma mingi.. whaaat? ehk siis ma pidin seda norra keeles jutustama. Oh well! HAKKAMA SAIN! Ise olin ka nii uhke, et ma suutsin lauseid korralikult moodustada ja rääkida, et millest see oli. Täiesti metsas- ma suudan norra keeles rääkida! Ühesõnaga ma olin täiega õnnelik. 
Siis oli meil inglise keel, kus me Ingridiga jälle nalja tegime (inglise keele tunninaljad ilmselgelt) ja avastasime, et kui õpetaja meie käest midagi küsib ja me vastame siis on alati "interesting point, not so sure I agree totally.." or balblabla.. aga kui keegi teine vastab siis mingi "VERY INTERESTING! I agree with you! That's wonderful point" haha.. Igatahes meie inglise keele õpetaja on väga väga väga tore! Mu lemmikõpetaja kindlasti (oleks siis ka, kui ta meile ühiskonnageograafiat annaks- mida ma vihkan ilmselgelt. Või tähendab- mida ma tugevalt dislike'in)
Lõunapausil rääkisime jälle kõigest ja kõigist ning siis oli matemaatika, mis oli väga lihtne. Aga hakkasime harjutusi tegema eelseisvaks HELDAGS'iks..  (ehk Hell-Day- 5h matemaatika töö!!!) 
Viimane tund oli ühiskonnageograafia kus me vaatasime saamifilmi lõpuni. Seee oli lihtsalt superhea film! Ausalt!
Siis läksin kesklinna, sest mul oli vaja paar asja osta ning siis bussile ja koju. 
Kodus sõime õhtust- pannkooke! Vanaema oli ka siin, ta täna hommikul läks Tromsosse- oleksin tahtnud nii väga kaasa minna! Neil on seal ju lumi ja mäed ja.. kõik!
Aga siis käisime emaga šoppamas, toiduasju. Hakkasin ju kooki tegema. Ning siis kooriproovi! Viimane proov enne, kui pühapäeval esinema peame. HAHAHA.haha.ha.. masendav tegelt. Viis laulu on norra keeles ja need on nii naljakad, et ma pean neid poolveerima. Okei, nii hull pole. Tegelt ma väga ootan seda nädalavahetust- tuleb väga väga äge!

Siin on siis kuidas ma oma kooki tegin: 



ja milline ta lõpuks välja nägi:



Olge tublid,

-kista.





No comments: