Tuesday, November 8, 2011

International Hug An Exchange Student Day!

Noniiinoniinonii.. Teisipäev siis jah jah jah....
Hommikul ärkasin ja olin kohe väga heas tujus- Sellele oli kaks põhjust. Üheks oli see, et mu pea kohe üldse ei valutanud ja teine oli see, et täna oli Rahvusvaheline Kallista Vahetusõpilast Päev!!! Niiet hommikul kodus sai kohe 4 kallistust (ema, isa, õde ja mu õe sõbranna) niiet see oli niii nunnu.
Läksin siis kooli ja jooksin kohe Louisale otsa, kellele ma ka siis kallistuse andsin. Mõlemad võpid nagu me oleme.
Esimeseks tunniks oli küll matemaatika, mis tuju jälle allapoole tiris, sest see ei ole väga huvitav tund. Millal üldse matemaatika huvitav on? Samas hakkasime uut osa võtma ja see on megalihtne, niiet pole hullu.
Siis oli meil inglise keel, mis möödus väga kiiresti ja toredalt ning siis juba sotsioloogia, kus ma raamatut lugesin. Ja siis läksime lõunat sööma. Millegipärast läks teema jälle Justin Bieberile (muudmoodi ei saa, kui sa oled seltskonnas, kus on 5 inimest, kellest kolm on totaalselt hullud ta järele) ja no siis tuli kellelgi väga hea idee teha Justin Bieberi õhtu!! wipppeee.. okei, ma ootan seda õhtut, sest see on arvatvasti väga tore ja hea võimalus jälle lähedasemaks saada, aga ma väga ei oota, sest see on õhtu otsa tema muusikat ja tagatipuks veel see ta FILM KAA!!! oh juudas. Aga samas ma lubasin tema kohta viktoriini teha vms. oh well, hakkab nalja saama. Praegu on mul täpselt 4 küsimust: millal ta sünnipäev on, kus ta pärit on, mis ta keskmine nimi on ja millal tema singel "One time" välja tuli. veider, aga tean juba praegu temast rohkem kui hommikul. oh well.
Siis oli meil prantsuse keel, mis mööödus päris kiirelt, sest lugesime mingit teksti prantsuse ajaloo kohta (ja ristisõdade, ma arvan) ning siis oli ajalugu, mis pooltel ära jäi, sest neil oli töö juba tehtud. No minul ei olnud tehtud, aga ma ei pidanud tegema ka, niiet ma võisin ka koju minna. Ehk läksin šoppama.
Mul oli selle "Black Party" jaoks vaja musta kleiti ja leidsin selle- 100NOK (u14€) maksis. ma räägin teile ma nii armastan Norrat, siin on lihtsalt kogu aeg allahindlused!! Niiiii hea! Nagu mida veel paremat saaks olla! Siis aga avastasin, et mul on bussini veel pool tundi aega niiet otsustasin veel teisestki poest läbi hüpata. Oh well, leidsin püksid, mis maksid 30NOK (u4€) ja kleidi, mis maksis 50NOK (u7€) niiet ma olin lõpuks koju jõudes väga rahul, et ma nii odavalt päris palju asju sain. Pidin meigieemaldaja ka ostma ja seda ma ka tegin. Otsisin kõige odavama, ikka oli kallim kui mu püksid. Iroonia.
Siis tulin koju ning jooksin kohe jälle välja tagasi, sest päikeseloojang oli nii vapustavalt kaunis! tegin siis veidras koguses pilte ja tulin koju tagasi.
Õhtusöögiks oli fårikål, mida sõime vanaema juures. Veits naljakas, sest tavaliselt norrakad söövad seda pmts vaid ühe või kaks korda, ma olen juba seda söönud.. mingi 4 või 5 korda isegi. Aga see on hea! Nagu kapsas hakklihaga pmts, sest see on kapsas lambaliha tükkidega. Niiet ma ei tea, miks see inimestele ei maitse, nii hea on!
Siis tulin koju tagasi ning olen sellest peale uudiseid lugenud (pean homme inglise keeles presentatsiooni tegema) ning veidi oma lühiromaani pikendanud jällegi :) täna pole plaanis väga palju kirjtuada, sest ma olen väga väga väsinud tegelikult.
Arvatavasti lähen õhtupoole veel õue pilti tegema, sest täna on täiskuu!

Homsetest plaanidest: kooli/klassiga lähme teatrisse, siiasamma Steinkjerisse. sinna, kus raamatukogu on. Ma ei tea, mis teater see selline on ja miks me täpselt sinna lähme, aga koolist saab ära, niiet mis mul selle vastu olla saab:)

rohkem hetkel plaane pole. Laupäeval on see Justin Bieberi õhtu Bodil'i juures, sest tal on too õudukas, mida me vaatame. (see bieberi film Never say never vms)
Olge tublid, kunagi lisan teile täna tehtud pilte ka :) (kui siia mitte, siis tumblr.'i kindlasti!)

-kista.

No comments: