Monday, November 7, 2011

Mida ma siis kirjutan?

Ma olen saanud juba liiiga palju küsimusi, et mida ma kogu aeg kirjutan jaaniiiedasi. Vastus peitub siin: http://nanowrimo.org
ehk ma kirjutan romaani. Või tegelikult lühiromaani, sest päris romaani mõõtu ei anna ta välja ja mul on seal vaid üks ja põhiline tegevusliin, niiet ta ei ole siiski päris romaan. Samas ei ole ta ka tavaline novell, niiet nimetagem seda pigem lühiromaaniks.
NaNoWriMo teema on siis see, et 1-30 november kirjutada vähemalt 50 000 sõna pikk lühiromaan. Jah, ja kui sa sellega hakkama saad oled sa võitja! Võitjad on kõik, kes kirjutavad vähemalt 50 000 sõna ja lõpetavad 30 november. Või noh.. muidugi võid sa seda lühiromaani veeel pikemaks kirjutada, kui väga tahad, aga selle projekti sees on see vaid vähemalt 50 000 sõna. ja siis võid selle ära saata ja võitjatunnistuse välja printida.
ja vot seda ma kogu aeg kirjutangi.
hetkel olen ma 21 000 sõna juures ja väga palju normist ees. (tänaseks õhtuks peaks olema kirjutatud 11 666, kui iga päev kirjutada 1666 sõna.) ja ma olen nniiiiii uhke enda üle, et ma olen seda siiani suutnud.

ja vot seda ma kogu aeg kirjutangi.

aitäh tähelepanu eest,

-kista.

No comments: