Wednesday, November 16, 2011

Pool nädalat jälle kadunud

Hommikul läksin kooli ja siis jalutasin pool koolimaja läbi- lihtsalt nii palju aega oli!
Esimeses tunnis suht lugesin HP'd, sest norra keele õpikust ma lugeda ei jaksanud (nad lugesid mingit taanikeelset teksti ja siis analüüsisid seda), niiet ma ju ei taju norra keeltki korralikult mis ma sellest taani keelest siis uurima hakkan tahaks teada?
Siis oli meil kaks inglise keelt, mis olid väga toredad ja said ilmselgelt liiga kiirelt läbi. Inglise keele põhinali oli siis selline:
Tegime grupitööd. Meie uus teema on "Multicultural society", ehk multikultuurne ühiskond. Gruppides pidime siis küsimustele vastama ja siis tuli selline küsimust, umbes et "arutage, mis võiks järgmisel juhtudel nenedele inimestele norras raskusi valmistada" ja siis oli list nt. oskamatu välismaine töötaja, kes peab suvel köögivilju korjama või lähis-ida diplomaadi tütar. 7 asja oli listis kokku. viimane? "vahetusõpilane norras" meie grupis juhtusid olema kõik vahetusõpilased, kes selles klassis käivad: mina, jessica ja luca ja siis äkki hakkasid kõik teised grupid meie käest küsima "KUULE KUIDAS TE TUNNETE END NORRAS?" päris naljakas oli lõpuks. Õpetaja käis ka mööda klassi ringi ja naeris. time well spent.
Siis saime oma tööd kätte, mis 2 nädalat tagasi kirjtuasime. Ma sain viie, olin päris õnnelik, sest ma ise arvasin, et saan nelja! Aga viis on väga hea (meil koolis väga kuusi välja ei jagata, ma olen kuulnud. pmts peab 95% õige olema, et 6t saada, niiet 5 on väga hea tulemus. Lubasin siiski, et kunagi ma selle 6e ka inglise keeles saan!)
Siis oli meil lõuna, mille ajal rääkisime HP'st ja laupäevast, sest me hakkame HP kahte viimast osa vaatama. Ning siis kaks tundi matemaatikat, mis ei olnudki tapvalt igavad enam, kohe päris tore oli. Ma küll kirjutasin veidi aeglasemalt, aga vahel kirjutasin kiiremini ja lugesin siis 10 min potterit, niiet kokkuvõttes oli väga huvitav matemaatika. Hakkasime ka uut osa õppima (nagu igal teisel tunnil) ja seekord logaritmid, või logiritmid.. või misiganes need eesti keeles ka poleks. nali nendega on see, et nad on nii superlihtsad ja ilmselgelt kalkulaatoritega tehtavad.
pärast matemaatikat kõndisime Emma E'ga kesklinna ja otsustasime minna jäätist sööma, sest me polnud ammu koos olnud ja midagi teinud. Niiet sõime jäätist ja siis ma jooksin juba bussile ja talle tuli isa järele.
Tulin koju, käisin Birkiga väljas jalutamas ning siis lugesin oma HP kolmanda osa lõpuni. Sõime õhtusöögiks spagette ja viinereid ja pärast õhtusööki kirjutasin oma romaani veidi pikemaks. Ning siis juba läksin kooriproovi, mis oli täna väga lõbus. Saime oma jõululaulud kätte, mida hakkame 27. novembril laulma ning siis veel muidugi laulsime nad kõik läbi. Viis neist on norra keeles ja mul oli ikka väga hea meel, kui ma enamikust sõnadest aru sain ja sisust, et millest need laulud ka pajatavad. Äge!
Koor lõppes täna varem ja kestis vaid tunnikese, niiet siis tuli isa mulle järele ja nüüd olen kodus. Kuna mul kõht veits tühi on siis lähen söön midagi. Õuna arvatavasti. Ning siis pikendan oma romaani ja... või äkki õpiks norra keelt selle asemel? We'll see.
olge tublid,

-kista.

No comments: