Sunday, November 6, 2011

HELG!!! NÄDALAVAHETUS!!! WEEKEND!!!

Eile ei kirjutanud, sest ma ei teinud mitte midagi peale kirjutamise. Hommikul ärkasin ja alustasin ning õhtul enne magamaminekut lõpetasin.
Okei, päris nii hull ka polnud.
Tegelikult ärkasin ning koristasin oma toa ära, sest see ei näinud üldse ilus välja. Isegi kapi tegin korda ja siis oli endal ka kohe palju parem olla. Mona käis mingiaeg hommikupoole linnas aga ma ei hakanud temaga kaasa minema- polnud nagu väga midagi vaja. Lähen omale sünnipäevakleiti šoppama arvatavasti teisipäeval (vaatasin, et H&Mis kenad allahindlused kenadel kleitidel, niiet väärt minemist). Selle asemel aga kirjutasin ja kirjutasin. Lõpuks panin end korralikult riidesse (enne olin dressidega ringi jooksnud) ning läksime siis vanaema juurde. Kuna Gunnar ja Mona mingile sünnipäevale läksid, siis mina ja Emma sõime õhtust vanaema juures. CHICKEN WINGS!! Suht tavaline toit siin. Eestis ma neid küll nii palju ei söönud, aga siin on nad veits erinevad, nimelt nad on tibatillukesed! Nagu tibutiibu sööks, ausalt! Nad ei ole need suured koivad ja tiivad, nagu eestis, et sööd ühe ära ja oled jummala täis! Ma siin keskmiselt lasen mingi 6-9 sisse ja siis on kõht täis. Emmaga tegime eile contesti, kes neid rohkem jaksab süüa. Tema võitis, ta suutis neid 8 süüa, ma jäin 7 juures pidama ja ei jaksanud enam. Asi oli arvatavasti selles, et ma ei olnud ju päev otsa mitte midagi teinud, niiet millest mul siis kõht sai tühi olla?
Istusime siis veidi veel vanaemaga, jõime kohvi ning siis ma otsustasin koju tulla, olin üksi kodus. Ei valetan, Birk oli ka! Ma siis istusin ja muudkui kirjutasin oma toas. Sain oma 5000 sõna (PÄEVAS!!) täis ja olin niiii uhke enda üle, et läksin vara magama.
Enna jõudsin veel Paulaga rääkida ja mängu mängida (mis mängu see jääb meie teada!!).
Enne magamaminekut lugesin veeel Potterit. peaks järgneval nädalal selle esimese osa ära lõpetama ja teist osa hakkama lugema. Esimene osa ju nii õhuke (ega teine parem pole!)
Kui mu vanemad kell pool 12 tulid siis ma isegi ei kuulnud neid vaid lihtsalt rahulikult magasin. Veits vara magamamineja või mis? Laupäeva õhtu siiski!

Pühapäeval ärkasin kell pool 11 ja käisin kohe hommikul pesemas. Siis hakkasin jälle kirjutama. Jõudsin 15 000 sõna piirile ja otsustasin siis hommikusööki süüa- ehk paar võileiba näost sisse ajada, ise vaatasin samalajal Spongebob Swuarepants'i. Käsna Kalle on nii armas lihtsalt. Tõmbasin esimese hooaja ja kohe lendab teine tõmbamisele. Gotta love spongebob.
Igatahes kirjutasin nii palju kui jõudsin, enne kui kell 5 jälle vanaema juurde õhtust sööma läksime. Tänaseks õhtusöögiks oli (minu ja Emma jaoks) kartulid mingis väga maitsvas piimakastmes vms ning rootsipärased lihapallid (jah, need väiksed mida laeval kogu aeg antakse!!). Siis jõime kohvi ning sõime küpsiseid. Suutsime Emmaga isegi jäätist süüa! ning siis äkki algas telekast Pippi Pikksukk (pikksukk on tegelikult väga kole nimi norrakate jaoks, niiet kasutan selle norrakeelset nime, ma ei tea, võite seda google translatorisse toppida, kui väga teada tahate, aga hoiatan! nõrganärvilistele keelatud!) ja siis mul tuli lapsepõlv meelde. Tundsin end äkki nii vanana. Alles oli see minu sünnipäev, kus mul olid patsid traadi ümber punutud ja ma Pipit mängisin. Nii tore!
Ja siis äkk viisin ma kaks asja kokku! Mulle ju väiksena alati meeldis Pipi ja tahtsin kogu aeg olla nagu tema (nüüd on mul isegi juuksevärv tema moodi rohkem) ja siis äkki avastasin, et Pipi isa oli ju piraat!!! Seepärast mulle piraadid niiväga meeldivadki, et Pipi isa oli üks!
Niiet vaatasime siis pool tundi kõik viiekesi Pipi Pikksukka ning naersime.
Mis oli väga veider oli see, et ta oli ju rootsi keeles, aga subtiitrid olid norra keeles ja siis ma lugesin subtiitreid ja nagu oleks sama keelt ka kuulnud, aga päris ei olnud sama, ja siis mul oli kogu aeg rootsi keele kohta et "mis kuradi veider keel see veel on? ei, seda sõna ei öelda nii!" ja siis ma tundsin end täiega norrakana, kes rootslaste üle nalja teeb. nii naljakas oli.
Aga kõik laulud olid ka rootsi keeles. Minujaoks jäävad nad alati eesti keelde. Nagu mu lapsepõlv.
Siis tulime koju ning kodus vaatasime Alt for Norge't. MATTI VÕITIS! Ma olin niiiiiiii tema poolt, sest ta oli kõige ägedam üldse!! Ja ta võitis ja siis oli niii äge!
Ja siis ta ütles, et tal on nii hea meel, et tal on sugulased nii ilusas riigis nagu seda on Norra ja et ta tunneb ennast norrakana ja et ta armastab kõike selle maa juures. Ja siis äkki ma avastasin, et ma ju elan ka siin ja ma tunnen täpselt samamoodi! Ja siis ma mõistsin, et ma poleks mitte kunagi saanud valida paremat riiki, kuhu vahetusaastale minna, kui seda on Norra. Ja et ma olen nii õnnelik, et ma saan vahetusõpilane olla. Niiet ma tänan jälle südamest kõiki, kes mind siia on aidanud.

Olge tublid,

-kista.

3 comments:

Anonymous said...

Hei Kista! Sul on väga lahe blogi ja mulle niiiniii väga meeldib see, et pmst igakord kui ma YFU lehelt Sinu blogi üles otsin, oled Sa jälle bloginud:) Ehk siis mulle meeldib väga see kui aktiivne blogija Sa oled ja et Sa ei jäta oma lugeijaid mitmeteks päevadeks informatsioonita;) Igatahes tahtsin ma Sulle öelda, et tänu Sinu blogile, tegin ma oma lõpliku otsuse, et ka mina lähen vahetusaastale Norrasse, niiet suur-suur "aitäh" Sulle!! Aga tegelikult oli mul üks küsimus ka, et kuidas Sina raha kokku said? Oleks tore kui Sa viitsiksid mulle vastata:) Nt et kui sponsorite poole pöördusid, siis mille järgi firmasid valisid? Mida lubasid neile vastu? Kas Sa käisid tööl, et raha kokku saada? jnejne.

Ettetänades, Marta

Hanna Helena said...

Mida sa kirjutad kogu aeg?

Unknown said...

Kallis Marta,

mul on niiii hea meel, et sa minu blogi põhjal otsustasid Norra minna ja ma luban sulle, et sa ei kahetse seda mitte kunagi!
Aga ehk kirjutaksid mulle e-mailile, sest ma väga ei viitsi siin blogis kõike üksikasjalikult lahti hakata kirjutama ;) minu e-maili leiad kuskilt sealt paremaltpoolt ülevaltpoolt, ma arvan :)

manna- mida muuud mul ikka teha? :D HAHA.. no ära loe kui sind kohe üldse ei huvita, kui tore elu mul on, eksole :D