Wednesday, November 30, 2011

50 055 sõna, 75 lehekülge, 30 päeva ja 1 romaan

Jah, ma tegin selle ära! Ma kirjutasin lühiromaani 30 päevaga ja te ei kujuta ette, kui uhke ma enda üle olen, et ma selle ära suutsin teha! Lõpus ka paar pilti, mis ma vahepeal arvutiekraanist tegin.

Mu tänane päev on väga tore olnud. Ma läksin hommikul kooli ja jäin jälle teisest bussist maha ehk pidin 20 min kooli jalutama, millest aga ei olnud midagi, sest.. noh.. külm ei olnud. Esimene tund oli norra keel, kus ma oma õpikust ja töövihikust ülesandeid lahendasin, ning niisama tsillisin.
Kaks järgmist tundi olid inglise keeled, mis olid väga toredad! Esimeses tegime mingit ülesannet ning teises vaatasime filmi "East to east" kui ma õigesti mäletan. Üks parimatest komöödiafimlidest (briti oma ilmselgelt) mida ma näinud olen. Veidi tõsine teema, aga lihtsalt see kõik on nii naljakas mis seal toimub. Vahel naersime Ingridiga liiga kõvasti vist? o_O
Ma ei suuda uskuda, et homme on esimene detsember. Ma ei suuda uskuda, et ma saan 17. Ma ei suuda uskuda, et ma olen Norras.
Igatahes... 
Pärast lõunasööki oli meil kaks matemaatikat jäänud ning need möödusid ka päris kiirelt täna. Harjutasime tervepäevatestiks (järgmisel reedel) ning õpetaja oli positiivselt üllatunud, kui ma temaga norra keeles rääkisin.
Ise üllatun ma ka kogu aeg, et kuidas ma ikka aru saan, mida teised mu ümber räägivad. Miks ma aru saan, mis raamatutes kirjas on? Tulin Norra pea neli kuud tagasi. Ma ei teadnud sõnagi. Okei, HEI! Kõva sõna ka! Aga... ma ei teadnud sõnagi ja nüüd.. nüüd ma tean. paari sõna. AHAHAHA.. okei.
Siis jalutasin kesklinna, et Julebrusi osta- homme siiski esimene detsember ja vaja ju koolis midagi juua, eksole! Muidu on mul nüüd koolikapis ka pakk teed, et ei peaks ühe pakikese eest 8NOK maksma! Sain 25 pakikest 12NOKi eest. HAHAHAHAHAHAA IN YOUR FACE CAFETERIA (lihtsalt tahtsin seda öelda).
Kodus läksin suht koeraga välja jalutama- mu isa läks täna rootsi, niiet ma pean nädala lõpuni koeraga jalutamas käima, mille vastu ei ole mul midagi, sest Birk meeldib mulle.. vahel küll mitte täielikult, aga siiski. Ta on nii nunnu, kui ta pinda ei käi.
Siis tulin koju ja kirjutasin ning rääkisime emmega veits juttu Skypes. Ta seletas mulle, mida mu pakk sisaldab. Nagu ma aru sain, siis ~5kg eesti komme (või isegi rohkem) TULGU TAEVAS APPI! Ütlen ma selle peale. Aga las ta jääb. Vähemalt on jõulud eesti kommidega kindlustatud.
Siis sõime õhtust- vanaema oli ka siin. Ja siis sõime kooki ja jõime kohvi.
Ning siis asusin ma kirjutama, vahepeal Ekspressi lugedes (ostsin täna omale digitaalse ekspressi lugemisõiguse- 3 kuud ja 3€!!!! Niiet nüüd saan jälle sellel ka silma peal hoida- ta on siiski parim eesti ajaleht)
Ja umbestäpselt 30 minutit tagasi lõpetasin ma oma lühiromaani, mille nimi on "HMS Rock Sound" ja mis sisaldab 50 055 sõna.
Ja pilte:


Lõpusirge- 5 sõna puudu!
 Üks viies november, kus sattusin hoogu ja kirjutasin 5605 sõna! See vist mind lõpuks päästiski!
 Terve minu lühiromaan (tegelt läheb paar rida allpool veel edasi.)
Kui olin täis saanud täpselt 50 000 sõna.. Minu statistika nägi välja selline
Ma tänan Paulat, et ta mulle National Novel Writing Month'i tutvustas!!!!!!!!!

-kista.

No comments: