Wednesday, November 2, 2011

kolmapäev

Täna hommikul olin ma veidi paanikas: mul ei olnud õrna aimugi, mida selga panna. Naljakas. Lõpuks panin mütsi pähe ja läksin kooli.
Terve tänane päev on väga veider ja imelik olnud. Kõigepealt avastasin hommikul, et mul on vaid kolm viilu musta leiba järel, mis ma siis kooli kaasa tegin. Siis avastasin,et mul on vaid kolm kohukest järel, mis ma ka kooli vedasin. Ehk tänase päeva lõpus ei ole mul enam ei kohukesi ega musta leiba. Kahju on olla, aga elan üle. Kindlasti elan.
Esimene tund oli norra keel, kus ma veidi oma romaani edasi kirjutasin. Järgmised kaks tundi olid inglise keeled, kus me siis tööd kirjutasime. Ühte asja ma töös ei teanud- mis asi on Brain Drain. Nüüdseks tean, vist.
Igatahes.. lõpetasin töö pool tundi enne õiget aega ja ma ei olnud ammugi esimene. Esimene kes töö lõpetas oli üks Kristofferidest ja tal võttis see aega pool tundi. MIDA? Noh jah noh. Siis oli mul vaba aega, mille sisustasin teistega rääkimisega. Teemaks oli USA ja Ameerika. Pikk teema, ei hakka seda siia ümber kirjutama.
Siis oli meil lõunapaus, mille ajal me midagi väga tarka ei teinud ning pärast seda kaks tundi matemaatikat, mis tundusid nagu piin.piin.piin. Aga läbi nad said.
Jalutasin siis bussile ning tulin koju. Kodus kirjutasin veel oma romaani ning siis sõime õhtust. Järgmine veider asi.
Õhtusöögiks oli vaalaliha. Ma ei teadnud täpselt, kuidas reageerida, aga lubasin seda siiski proovida. Ei olnud halb, aga seda lõpetada ma ka ei suutnud. Mul hakkas lihtsalt sees keerama mõttest, et see on vaalaliha. Järelikult pole ta minu jaoks. Andke andeks.
Pärast õhtusööki oli mul veidi vaba aega ning siis läksin laulukoori, mis oli väga tore täna. Esineme 27. novembril suht mu kodu lähedal ning laulame 12 jõululaulu. Neist 5 on norra keeles. Tuleb tore õppimine I guess.
Siis käisin pesemas ning rääkisin ema ja isaga Skypes. Nüüd kirjutan veel paarsada sõna, sest mul on hea idee ning siis lähen ise ka magama, sest ma olen päris väsinud. Homme jälle kooli. Vaid kaks päeva nädalavahetuseni jäänud! :)
Olge tublid,

-kista.

No comments: