Tuesday, November 15, 2011

BesteVenn

Hommikul magasin sisse... küll vaid 5 minutit aga siiski- maksis kätte minu meigi kohapealt! :)
Kooli viis mind vanaema. Või mitte päris kooli, vaid 10 minutit koolist- ehk siiski kooli põhimõtteliselt.
Esimene tund oli matemaatika, mis oli päris igav. Ei olnud midagi väga uut ja kirjutasin jälle võimalikult aeglaselt, et õpetaja aru ei saaks, et mul muidu igav on. Lõpuks kirjutasin nii aeglaselt, et kaks ülesanned jäid tegemata. Ja siis õpetaja rääkis meile HELSDAG'ist. ehk... no. hell-day nagu kõik seda mulle seletasid, kuigi ma ise juba aru sain. Ehk siis terve päev on matemaatika ja TÖÖ, mitte niisama matemaatika päev otsa et ohjee lebo, uued osad ja ülesanded, vaid töö, kontrolltöö. Megasuur ilmselgelt. Ma ei kujuta ette, mis sellest saama hakkab. Arvatavasti mu pea plahvatab poolepeal ning ma lihtsalt ei suuda enam. Okei-okei, vaatab mis saab.

Siis oli meil kaks sotsioloogia tundi, mis olid totaalselt igavad ja no.. oh jumal. Väga õudsed tunnid olid täna minuarust. Mulle jääb kogu aeg tunne, et ma ei meeldi sellele õpetajalt väga (arvatavasti seepärast, et ma ei saa prantsuse keeles vahel kohe mitte millestki aru ja vahin lolli näoga mööda klassi ringi).
Aga igatahes mida me siis sotsioloogias tegime: jaotusime gruppidesse (vabal valikul seekord) ja hakkasime rääkima, et kuidas kooli peal "uuringut" läbi viia, et milline on meie kooli sotsiaalne struktuur vms. Ma ei tea, kõlas päris hästi ja meie grupp tuli kõige geniaalsema ideega välja- dokumentaalfilm. Ehk siis hakkame järgmisel nädalal filmima (esmasp. filmime kolmapäevaks peab monteeritud olema). Mina ja Ingrid hakkame monteerima, tuleb tore. Igatahes ma väga ootan, et see valmis saaks ja tahan näha, et mis sellest siis välja tuleb. Pidin Ingridi lootusi ka natuke paika loksutama selle filmi kohapealt ja tõin ta maapeale tagasi öeldes, et me ei suuda elusees seda kokku monteerida ja teha päris perfektseks kui aega on vaid järgmise kolmapäevani ja me hakkame alles esmaspäeval filmima.

Lõunapausil istusime ja rääkisime nagu tavaliselt. Naljakas oli see, et nad hakkasid minu sünnipäevast rääkima, sest Otheliel oli minu sünnipäevakaart kotis vms ja siis nad hakasid äkki norra keeles partama kiiresti ja lootsid, et ma ei saa midagi aru mis nad seletavad mu teisele klassiõele. Aga mu teine klassiõde ei saanud aru, et mina ei tohi aru saada, vaatas mulle otsa ja küsis et "Is it your birthday today?" kõik olid nagu *facepalm*. Aga naljakas oli. Midagi suurt ma siiski teada ei saanud- see oli vaid kaardi mustand vms. Ei ole väga kindel.
Siis oli meil prantsuse keel, kus me õppisime uusi sõnu ning viimane tund oli norra keel, kus rääkisime meie klassireisist Trondheimi. Selle reisi nimi on: EPIC STALOLZROADTRIP IS EPIC. Ma ei ole päris kindel, miks mu klassivennad sellele nime panid, aga ongi naljakam nii. Igatahes me siis lähme järgmisel teisipäeval Trondheimi, et seal tsillida veidi. Ootan väga! lähme klassiga koos sööma ja teatrisse ja šoppama ka! Ma ei suuda ära oodata, et me juba lõpuks seal oleme. Tahan Trondheimi jälle avastama minna- pole seda veel piisavalt teinud. Väga äge! Ja see jõuluteater on ka kindlasti väga väga tsill, ma ei arvagi muudmoodi.
Reis läheb vist kokku nii 300NOK, umbes.
Pärast tunde tulin koju, või tegelikult käisin veel raamatukogus ja võtsin raha välja- homme pean jälle uue bussipileti ostma ja värki. Ei oota väga, et juba uue bussikaardi saaks- ei ole midagi väga oodata.

Samas täna jõudis mulle kohale, et mu sünnipäevani ei olegi nii palju väga aega enam jäänud. Väga hull. Ma saan juba 17! Ma ei väsi kordamast seda, et kõik on äkki nii vanaks saanud. Millal see juhtus? Alles olime väiksed ja mängisime peitust.

Õhtuks mul erilisi plaane ei ole- mõtlesin et võiks ikka täna kirjutada veits jälle. Nädalavahetusel jälle aega ei ole nagunii- lähen sõbranna juurde filmi vaatama ja Ben tuleb võibolla siia. Aga samas noh jah. Samas viimase novembrikuu nädalvahetuse lubasin vaid kirjutamisele pühadada- parem oleks kui seda teen ka!
Kui ma 50 000 sõna täis saan siis ma korraldan iseendale peo! (ehk siis tähistan seda oma sünnipäeval)
Aga olge tublid,

-kista.

No comments: