Sunday, November 20, 2011

I want to break free

... ehk järekordne nädalavahetus on jällegi möödas. Väga imelik, nad lihtsalt kaovad ja kaovad. Mul on ausalt praegu selline tunne, et ma olen Norras vaid olnud ju paar nädalat, aga juba on 20. november ja mu sünnipäev on kahe nädala kaugusel. Kuidas see veel juhtus? Aeg läheb liiga kiirelt ja ma ei saa sinna mitte midagi teha. Appi!

Aga mul on väga tore nädalavahetus olnud. Ehk minu avastused: mida rohkem ma norra keelt tajun seda põnevamaks maailm muutub. (väike No Shit Sherlock kuulduks kõige endise võp'ide poolt kindlasti- aitäh!)
Igatahes laupäev möödus kuidagi väga kiirelt. Hommikul vedasin end voodist välja vist poole kaheteistkümne ajal. Tegin midagi süüa, kirjutasin oma romaani veidi ning siis lugesin HP'd. Ja siis oli äkki juba kell pool neli ja ma pidin kiirelt hakkama end valmis sättima. Vahetasin riided, tegin meigi ja viskasin vajalikud asjad kotti ning läksime vanaema juurde õhtust sööma- mina seal ei söönud.
Istusime siis lauaääres ja rääkisime- kõigest ja kõigist. Väga tore oli. Lõpuks sai kell pool kuus ja mu ema viis mu mu ühe sõbranna juurde, kelle juurde mina siis sööma ja filmi vaatama läksin.
Vera juurde jõudsin veidi enne kuut ning siis ootasime teisi. Ma imetlesin tema DVD kollektsiooni ja mängisin ta kassiga. Lõpuks tulid teised ka: Bodil, Othelie ja Ingrid.
Hakkasime siis Vera tehtud (kaua tehtud) Tai sööki sööma, mis oli lihtsalt vapustavalt hea muidugi! Istusime ja rääkisime suusatamisest (teate küll, norrakad=suusad) ja niisama kõigest ja kõigist. Väga tore oli. Lõpuks sättisime end teleka ette ja Harry Potteri kaks viimast filmi algasid!
Nii tore oli nendega filmi vaadata, sest me kogu aeg pmts arutasime, et mis toimub ja nii ja väga äge oli! Aga paari koha peal olime surmvait: näiteks päris lõpus siis, kui Harry Snape'i mälestusi nägi. Ja siis suht kõigil olid pisarad silmas, sest see oli nii.. vapustav. Igatahes- väga väga head filmid olid.
Ahjaa, ja telekast nägime veel kolmanda filmi lõppu ka, sest kolmas HP film tuli telekast. Naljakas.
Pärast filme tegime paar pilti a mängisime Vera kassiga (Chanel) kes paberkotti ronis ja seal ringi tsillis. Veits naljakas oli! Lõpuks oli mul aeg takso järele kutsuda, aga Bodil jõudis oma ema käest küsida, et äkki ta viiskab mu koju ja ta oli nõus. Olen eluaegne võlglane talle nüüd vist. haha.
Igatahes koju jõudsin vist 1-ajal? Umbes nii kuidagi oli. Läksin suht kohe magama- olin päris surnud sellest hiigelsöömisest ja filmivaatamisest!
Pühapäev
Ärkasin kell veerand 11 ja käisin dušši all. Siis sõin midagi ning kirjutasin oma raamatut. Mingiaeg tegin matemaatika kodutööd ning siis jällegi kirjutasin. Täitsa lambist hakkasin HP neljandat osa veel edasi lugema (päris palju, alla 200 lk lõpuni kokku on 630 lk) ning siis valmistasin oma jõulukinke. Või alustasin nendega. (ei, need ei ole teile). Tulevad toredad- ma tean!
Siis kirjutasin veel enda romaani ja mõtlesin, et mida ma küll oma sünnipäeval süüa võiks teha ja mida me enne võiks teha, kui Black Partyle lendame. Igatahes ma ei suuda ära oodata, millal see Black Party juba tuleks, sest see ilmselgelt tuleb väga väga äge!!
Emma avas täna ka kodukohviku ja oli nii õnnelik, kui ma küpsist läksin ostma. Ta on üldse kogu aeg õnnelik, kui ma temaga norra keeles räägin (no muidugi, kes ei oleks?) ja siis ta müüs mulle küpsise. Sain kaardiga maksta!! Väga vinge! haha
Kuigi ma pean tõdema, et ma ei ole elusees nii kallist küpsist ostnud- 1 küpsis 10NOK (1,3€ umbes ehk)
Lõpuks sõime õhtust. Ahjaa, nädalavahetusel oli Erika ka siin (minu vanem vahetusõde) kes täna, pühapäeval, tagasi Trondheimi läks.
Kelll seitse oli siis õhtusöök- mis on tavalisest väga palju hiljem. Mul oli kõht väga väga tühi juba, sest ma ei olnud pärast hommikusööki (mis oli umbes 11 või nii) söönud. Aga tasus ootamist- õhtusöök oli lihtsalt super! Liha koos pihlakamoosiga-- MMMMMM, hakkan seda niiii väga eestis igatsema!!!!

Pärast õhtusööki tulin arvutisse käima- on vaja oma romaani pikendada veel jõudsalt, vaadata mis homseks õppida veel on (mitte, et ma midagi teha saaks- kõik kooliasjad on ju koolis kapis) ja muidugi oli vaja blogi kirjutada!
Ehk lähen veel tagasi oma jõulukinke edendama, aga kahtlen. Homme ehk on aega? Kuigi ma ei tea seda ka, sest mul on paar asja plaanis, mida ei saa edasi lükata kuhugipoole. Kahjuks, Eks näis.
Ootan väga ka juba teisipäeva, sest lähme klassiga Trondheimi, teatrisse. Ma ei ole kindel, et päris väga täpselt aru saan, mis teatris toimub, aga vähemalt saan klassiga koos olla ja Runega kohtuda! (Rune on saksa võp, kes Trondheimis elab)
Olge tublid,

-kista.

1 comment: