Monday, November 14, 2011

nådalavahetus

Kuna ma laupåeval mitte midagi våga tarka ei teinud siis otsustasin need kaks påeva jålle kokku kirjutada.
Laupåev

Hommikul kui ma årkasin oli øues køik valge. Lumivalge. Kahjuks siiski mitte lume vaid hårmatise pårast, aga talvetunne tuli ikkagi. Køik oli nii ilus ja valge- nagu jøulud.
Nonii.. laupåeval siis magasin kaua, kuna reedel jøudsin alles kell 1 koju ja 2 magama. Magasni kaua ja siis søin veits hommikust, koristasin oma tuba veel nii palju kui koristada andis ja niisama køndisin møøda maja nagu tulnukas- olin haige.
Mu kurk oli lihtsalt totaalselt üles paistetanud, punane ja valus, niiet mul oli våga ebamugav üldse midagi alla neelata. mul oli kodu aeg külm- isegi ahju ees ning løpuks istusin ahju ees tugitoolil ning tekk oli ümber. Ei olnud hea påev.
tegelikult oli meil plaanis mu våikse øe søbranna juures øhtust süüa, aga kuna ma ei tundnud end piisavalt håsti et kuskile vålja søøma minna siis jåin koju ja lugesin selle asemel raamatut. Kirjutasin ja enda oma veidi edasi, aga mitte just våga palju.
Telekast ka ausaltøeldes midagi ei tulnud ja nii juhtuski, et voodisse låksin løpuks kohe våga vara- 11 ajal. Lootsin, et jårgmine påev tuleb parem- tuligi.
Enne rååkisin veel Paulaga skypes (oli see vist laupåev, ega mul ka køik sassis juba).

Pühapåev

Magasin kohe ekstra kaua! Ise arvasin et seepårast, et magasin køik selle haiguse mis mu sees oli vålja. (nohu siiski jåi, ja EI ma ei kåi liiga øhukeselt riides!!!) arvatvasti sain sellle pisiku oma våikselt øelt, kes on tervelt poolteist nådalat juba nohus ja køhas olnud ja ta ju jookseb møøda maja kogu aeg ringi, niiet pole imestada, et ma ka nüüd veidi haigeks jåin.
Igatahes kåisin hommikul pesemas, et end kuidagimoodi üles åratada. Hommikust unustasin süüa sest hakkasin suht kohe Harry Potterit lugema ning siis juba kirjutasin oma raamatut edasi. Mul tuli selline hooog peale, et ma ei suutnud enam mitte midagi muud teha kui vaid kirjutada. Sain kohe jålle palju sønu ja elu oli ilus.
Siis lugesin veel raamatut ja løpuks låksime vanaema juurde, et øhtust süüa. Øhtusøøgiks oli lambaliha.
Ja vot see tuletas mulle vanaema Ilset meelde, kuna see liha maitses tåpselt nagu see, mida tema teeb. nii naljakas oli. ja nii hea.
Siis vaatasime Emma L'ga lasteTV'd ja siis tulin koju. Tahtsin issiga skypes rååkida aga no ei saanud, niiet ma siis soovin påev hiljem
"Køige ilusamat isadepåeva, issi!"
våhemalt sain øeldud :)
lugesin veel potterit ja kirjutasin oma raamatut. Potteri sain låbi- enda raamatut valmis ei saanud.
Magama låksin kell 11- esmaspåeval siiski jålle kooli.
Olge tublid,

-kista.

No comments: