Tuesday, January 31, 2012

Teisipäev-..

 pluss pilte keskaastaseminarist.

Täna oli siis teisipäev. "International Exchange Student Protest Day", ehk siis plaanis oli mitte kooli minna. Mu vanemad aga arvasid, et põhjus "ma tahan magada" ei olnud piisav, niisiis pidin ikkagi kooli minema. SURMVÄSINUNA!!!
Enne esimest tundi- milleks oli matemaatika- magasin matemaatika klassi ukse ees, kuni õpetaja meid klassi lasi, kus ma edasi magasin. Ma olin lihtsalt totaalselt üleväsinud, see oli õudne. Õpetaja isegi ei vaadanud mind veidralt, kui ma lihtsalt keset tundi magasin. Ma ei ole kindel, et ta üldsegi tähele pani, et ma tunnis olin.
Teine tund oli inglise keel, enne mida magasin ma laua peal, mis oli väga sõbralik muarust. Eriti lahe oli see, et keegi mind üles ei äratanud kui õpetaja klassiukse lahti tegi, niiet jäin tundi viis minutit hiljaks, kuna magasin. Jah, terve klass naeris, kui ma sisse tulin, sest neil oli olnud "salajane kokkulepe, et kistat üles ei ärata". ISSAND JUMAL!!! Okei, tegelt oli naljakas.
Inglise keeles ma rohkem ei maganud, sest meil oli huvitav tund. Rääkisime...... huvitavatest asjadest nagu Inimõigused ja Taliban ja.. noh, väga lahe oli! Ei olnud mingit raamatulugemist, nagu tavaliselt, sest siis oleks ma küll magama jäänud.
Pärast inglise keelt oli meil sotsioloogia, kus tegime grupitööd. Ma olin ise ka nii õnnelik, et esimest korda sain päris 100% aru, mis grupitööd tegema pidi ja isegi reaalselt tegin!!! NIIIIII LAHE!!!
Lõunasöögi ajal magasin. Ärkasin 2 minutit enne tunni algust ning prantsuse keele klassi joostes sõin oma võileibu. Oli tore, oli.
Prantsuse keeles rääkisime oma presentatsioonidest ning kogusime nende jaoks infot. Ma rääkisin Clementiga juttu ning sama tegi Bodil, sest ta oli nii sillas sellest, et mul on prantslasest sõber. Lithsalt naljakas.
Terve ajalootunni rääkisin Clementiga, mis oli nii tore. Tänu sellele ei igatse ma teda enam nii palju. Clement on lithsalt super. Ja ta lubas mind aidata mu presentatsiooniga! Sama tegi Louise, kes lubas mind nii palju aidata kui oskab. Niiiiii tore! Ma rääägin teile, mul on lihtsalt maaaaaaailma parimad sõbrad, ever. Kellelgi pole nii häid sõpru. Veider.
Igatahes,
Pärast kooli läksin ujuma. ujusin 1,25km ja pärast oli niiiiii hea olla, et ootasin 15 minutit -15° kraadises külmas bussi. Nimelt, -15° siin võrdub umbes -35° Eestis, ei valeta. Siinnnnne -15 on lihtsalt tapvalt külm, ja ei, ma ei olnud poolalasti, ma olin väga soojalt riides. See oli ilma süü, mitte minu.
Ema helistas mulle täpselt, kui bussilt maha astusin ja küsis, et kas ma jõuan ikka õhtusöögiks koju. Kui uksest sisse astusin olid nad just lauda istunud- täpne ajastus.
Ujulas jooksin kokku Steinkjeri AFS (teine vahetusõpilaste organisatsioon) juhiga, kes oli väga sõbralik ja ütles, et talle meeldib YFU väga. Nii armas.
Pärast õhtusööki pakkisin oma kohvri ära. Panin oma asjad kappi ja avastasin, et ma ei taha Eestisse tagasi minna. Peale selle avastasin veel, et mu kapp on täis. Lihtsalt- riideid täis. Väga veider. Eestis on mul veel kaks korda sama palju riideid. Mis ma teeen nende kõigiga lõpuks? HAHAHAHAHAHA

Igatahes siit tulevad teiste pildid minuga keskaastaseminarilt. Minu pildid saate veel neljapäeval ehk?



Meie viimane õhtu. Istusime hotelli fuajees, rääkisime, naersime, massaži tegime. 


Enamik meist. Võite mind otsida. Ja kui minu leidsite, siis otsige Rain ka üles (tal on nüüd pikemad juuksed)


Me kõik jumala poole vaatamas. Meie ees kookosebolled. Meie olemegi usklikud. (Tegelikult olid Rune, Lukas ja Maria rõdul)

Mina ja Anna

Lisa (vabatahtlik, käis USAs), Anna (vabatahtlik, käis ka kuskil) ja mina.

Mina lugemas Clementi käe pealt mida kuradit talle sinna kirjutatud on. Ei saanud aru.

Ja jälle meie jumala poole vaatamas koos kookosebolledega.

FEST HOS MANGE


Mina pildistamas ratast, mis sõidab ilma tagarattata majast välja

Mina olemas normaalne, või tähenbad- mina oma normaalses olekus.

Pärast teise pildi maalimist (pildid saate maalidest hiljem)

Jah, maalisin sõrmedega.


Viimane hommik. Ma olin kohutavalt kurb. Ma tallasin ketsidega voodil ja mul olid asjad pakitud. Ootasin, et saaks koju ja samas ootasin, et keskaastaseminar kestaks veeel vähemalt kaks päeva.

Olge tublid, 

-kista.









No comments: