Tuesday, January 31, 2012

Othelie sünnipäev

Eile õhtul ma enam siia ei jõudnud. Postitasin vaid keskaastaseminarist postituse ning pärast seda lihtsalt olin. Lugesin ta ise ka veel läbi. Kõik tunded tulid tagasi. Kõik tuli tagasi ja läks jälle ära. Hetkel on mul lihtsalt nii kohutavalt kurb olla.
Aga samas eile oli üks lihtsalt väga superlahe päev!!!!!! Nimelt oli Otheliel sünnipäev!! Koolis ma väga ei jaksanud olla, magasin esimeses kahes tunnis ning terve päeva istusin ja lihtsalt rääkisin YFU inimestega Facebookis. Neist ei saa ju eemale hoida- terve FB on neid täis. Eriti kurvaks läks siis, kui nad veel pilte lisasid kõik järgemööda..
Aga igatahes esimene tund oli inglise keel, kus ma reaalselt magama jäin. Üritasin küll üleval püsida, aga lihtsalt ei osanud ega suutnud.
Teine tund oli sotsioloogia, kus ma ka magasin. Tegelikult vaatasime mingit videot,aga ma lithsalt ei suutnud- jällegi. Uni sai minust võitu, andke andeks. Kolmas tund oli norra keel, mille ajal Reidun andis presentatsiooni ja ma isegi ei jäänud magama. Väga huvitav oli.
Siis oli meil lõunasöök. Ingird oli kooki klüpsetanud Othelie sünnipäevaks, niiet sõime siis kooki ja rääkisime ja naersime.
Järgnevad tunnid lihtsalt liuglesid mööda. Prantsuse keeles rääkisime, mida me Pariisis tegema hakkame, kuidas me sinna lähme ja mida enne seda tegema peame. Ehk siis mina pean tegema PRANTSUSE KEELES presentatsiooni Bastille'i kindlusest ja mis seal kohapeal nüüd on. Nimelt on Bastille see koht, kus meiehotell asub :)
Matemaatikas rääkisin prantslastega juttu ja Louise lubas mind aidata selle presentatsiooniga. No prantslased on lihtsalt superinimesed. Matemaatikat ma väga tähele ei pannud ja ülesandeid ei suutnud ka lahendada, sest mu tähelepanu oli täiesti teises kohas eksole.
Viimane tund oli ühiskonnageograafia, mis isegi möödus valutult sel korral. Lahendasime mingeid küsimusi ja meil oli isegi päris naljakas, sest need küsimused olid veidi tobedad.
Siis läksime sõbrannadega Ingridi juurde. Kui nemad poodi läksid, jätsid nad minu koju FRIENDSi vaatama, sest ma olin nii väsinud, et ei suutnud kuskile minna. Ma aga jäin magama, ning kui nad krõpsude ja teiste maiustuste ja jookidega tagasi tulid, olin ma lihtsalt magama vajunud. Nad naersid, sest ma olin kuidagi veidras asendis.
Siis kuulasime muusikat, istusime, rääkisime, naersime ning sõime/jõime veidi. Bodili ema viis meid lõpuks restorani sööma, kus olime ainukesed külastajad. Ime pole ka, kell oli esmaspäeva õhtul. Vera läks vahepeal koju, sest tal oli väga halb olla. Ta oli terve eelmise nädala haige olnud, nagu ma hiljem kuulsin.
Meie siis läksime restorani, kus naersime ja tegime pilte ja sõime. Vapustavalt hea toit oli! Kelner oli ka nii lake ja kuulas meie nalju vahel, lihtsalt väga hubane oli. Igatahes see õhtu veidi kustutas mu kurbust, sest keskaastaseminar on läbi.
Ema tuli mulle kell üheksa järele ning siis tulin koju. Vaatasin uue Big Bang Theory osa, rääkisin paari inimesega juttu ning läksin magama. Ei tea. Ma olin surmväsinud. Aga seda olen arvatavasti veel terve nädala, kahjuks.
Olge tublid,

-kista.

No comments: