Monday, January 2, 2012

viimane koolivaheaja pæev

ehk siis ma pean homme kooli tagasi minema, kas pole mitte tore? Jah, ma kujutan ette, kuidas te minu üle naerda tahaksite (ja arvatavsti naerategi) et ma jälle koolipinki nühkima lähen, aga see-eest on mul 8. nädal vaba! AHAHHAAHA!! IN UR FACE
Täna ei ole ma mitte midagi teinud. Magasin hommikul kaua, sest ma teadsin, et viimane päev siiski. Olin õnnelik, et see koolivaheaeg läbi saab ja veelgi õnnelikum, et see nii tore on olnud. Minuarust oli see lihtsalt super.
Jõulud, uus aasta... Helena oli siin. SUPER!
Nii ma siis ärkasin, sõin hommikust. Emma ja ema läksid koeraga välja jalutama ja samal ajal tuli Erika siia. Istusime temaga ning vaatasime telekat ja rääkisime niisama juttu. Tore.
Siis tulid ema ja Emma tagasi. Jõime kakaod ning vaatasime "Willy Woka & the Chocolate Factory" (mitte sassi ajada Charlie & the Chocolate Factoryga) filmi. Siis vaatasime veel mingit norra muusikaauhindade jagamist (vanus oli mingi 7-15 ma pakun) mis oli päris armas. Ma ei teagi, kes lõpuks võitis, aga tsikk (kes oli Emma lemmik) liikus laval täpselt nagu Justin Bieber. veaksin miljonile NOKile kihla, et ta on JB fänn. õudne.
Siis lugesin raamatut ning päris kohe pärast seda sõime õhtust ka.
Pärast õhtusööki lugesin Potterit aga jäin magama. Lihtsalt jäin diivanile magama, kui mu ema mind üles äratas.
Siis lugesin veel Potterit,
käisin pesemas ning vaatasin BBTd.
Nüüd lähen magama, et saaksin homme ärgata, end valmis panna ja kooli minna. KOOLI.
Ausaltöeldes tahan juba väga kooli minna, sest see on nii tore. Näen semusid uuesti. Elu ilus.

Olge tublid,

-kista.

No comments: