Wednesday, January 25, 2012

Neljanda nädala algus



Kirjutan nädala alguse kokku, sest mul eile ei olnud lithsalt absoluutselt aega. Tegelikult pole väga täna ka, aga oh well, nautige sõbrad..
Esmaspäev, 

Hommikul läksin kooli. Esimene tund oli inglise keel, kus rääkisime SOPAst ja PIPAst ja ACTAst.. ehk siis internetist. Olin väga üllatunud, kui vähe mu klassikaaslased teadsid. Väga veider. Ma ikka lootsin, et nad teavad rohkem, aga oh well.
Teine tund oli sotsioloogia, kus tegime mingeid ülesandeid, ehk väga mitte midagi tarka. Ja veel valisime teisipäevaks filmi välja, mis oli väga lahe. Hea filmi valisime. Norraka.
Siis oli meil ajalugu, kus vaatasime edasi seda Rooma filmi, mis oli lihtsalt superlahe! Pärast seda oli lõunapaus, mille ajal tegime tavalist: sõime, rääkisime lolli juttu ja kuulasime muusikat.
Prantsuse keeles alustasime ka filmi vaatamisega. Mis on siis eelnev meie Pariisi reisi planeerimisele, mis tuleb lihtsalt super!
Viimased kaks tundi olid ühiskonnageograafiad, mis olid lihtsalt masendavad. Pidime kirjutama päris pika töö. Õpetaja andis meile 5 kõige tähtsamat punkti linnageograafias ja ütles, et me peame selgitama, kuidas Steinkjer neid punkte täidab. Tule taevas appi! Aga ma sain isegi tehtud. ISe olin ka uhke enda üle. Õpetaja oli ka uhke mu üle, et ma midagi ikkagi kirjutada suutsin. WIN FOR ME!
Siis tulin bussiga koju. Ma olin lihtsalt nii surmväsinud kõigest. Ootan nii hullult juba kolmapäeva, et saaks rahulikult puhkama hakata põhimõtteliselt.
Sõime õhtust kella viie-poole kuue ajal umbes ning pärast seda sukeldusin jälle oma "projektiga" tegelema ja Paulaga juttu rääkima. Oma projekti sain valmis ja täna (teisipäeval) panin ta posti. Üks minu väga õnnelik igapäevane blogilugeja peaks selle varsti kätte saama.
Igatahes Paulaga rääkisime umbes ülejäänud õhtu, mis oli väga lahe. Kuigi nagu meie teemad alati, lõpuks istume mõlemad internetis ja Skype on lihtsalt kõrval lahti. Oh well.
Magama jäin nii, et lugesin raamatut ja poole lause pealt lihtsalt vajusin ära. Hommikul ärkasin, siis raamat oli ikka sama koha pealt lahti ja järjehoidja kuskil mu selja all.

Teisipäev, 

Hommikul ärkasin varem (paar minutit) kui tavaliselt. Enne kui kodus välja sain saatis Anna (mu Mehhiko sõbranna) mulle sõnumi, et kas ta saaks täna ööseks siia tulla. Muidugi võib!!!!
 Esimeses tunnis, matemaatikas, oli kontrolltöö, mis läks päris hästi ma arvan. Ma sain kõik tehtud ja loodetavasti isegi õigesti, kuigi ma ei ole selles viimasest 100% kindel.
Järgmised kaks tundi olid sotsioloogiad, kus vaatasime filmi. UNO, ehk Norra film. Suht lahe film oli, mulle meeldis. Ma ei hakka kirjutama millest, sest see võtaks liiga kaua aega ja kell on juba veerand üks. Homme vaja veel rongile minna, niiet mul ei ole väga palju aega.
Õpetaja lasi meid umbes 15 min enne tunni lõppu ära, niiet meil oli väga pikk lõunapaus, mille alguses otsustasin ma veidi magada. Nii hea oli. Uni on ikka maailma parim asi, ausalt!
Siis lõpetasin oma raamatu (viimased 8lk) ning pean tõdema, et Eragon lõppes kuidagi veidralt.
Ingridiga käisime veel raamatukogus, aga raamatukogurädid olid ka lõunapausil, niiet ma ei saanud veel uut raamatut.
Pärast lõunapausi oli prantsuse keel, kus vaatasime eile alustatud filmi edasi.
Jah, mul on väga filmised viimased kolm päeva koolis olnud (reede, esmaspäev, teisipäev) igast filmid käivad kogu aeg ja jah, nad lähevad küll ikka veidi peas sassi ka!
Viimane tund oli norra keel, ku me ei teinud reaalselt mitte midagi. Lihtsalt rääkisime juttu. Oleks vist pidanud midagi tegema, aga... kammooon..
Siis aga läksime meie uues spordihalli avamisele, kus joosti 4x400 rekordit halli jaoks. See oli silmadele piinlev. Ma ei saa aru, mitte keegi ei oska neist teatepulka teisele inimesele anda. Jooksja jääb peaaaegu seisma ja see, kes vastu võtab lithsalt vahib suurte silmadega. Umbes et "oi vaata, pulk!!" väga masendav. Nad hoiaks nii palju aega kokku, kui nad normaalselt seda pulka saaks üle anda, aga oh well. Las jääb.
Siis läksin kesklinna, oli vaja raha välja võtta ja postkontoris käia. Siis tulin bussiga koju.
Kodus koristasin oma tuba, rääkisin inimestega ning vaatasin veidi, mida pakkida. Siis sõime õhtust ning pärast seda hakkasin kaerahelbeküpsiseid küpsetama. Trondheimi jaoks on neid vaja, sest ma pean ju mingi eeesti magustoidu kasa võtma. Aga ma ei teinud neid üldse magusaks, las jääb. Väga head tulid välja!
Siis rääkisin veel inimestega, lugesin veidi uut raamatut (mille käisin pärast prantsuse keele tundi raamatukogust laenutamas) ning alustasin pakkimisega.
Lõpuks oli aeg Annale järele minna. Kell oli poo üheksa. Ta rong oli jäänud hiljaks üle poole tunni. Aitäh, põdrad.
Igatahes ta tuli siia. Kui kju tulime, siis ma veel pakkisin, vaatasime arvutiekraane ning sõime veidi ja jõime teed. Kõik oli lahe!
Siis oli veel vaja pakkida (mul on lithsalt nii kohutavalt palju vaja kaasa võtta) ja siis tuli isa ja ütles, et õues on väga lahedad ja suured virmalised. Alltpoolt leiate pilte. Täna sain väga häid pilte, sest ma enne lugesin, kuidas virmalisi pildistada. Pühapäeval polnud mul õrna aimugi ja üritasin, aga tegin nii mõnegi tähtsa asja otsevastupidi, niiet ime pole, et midagi näha polnud.

Aga homsest pühapäevani olen ma siis Trondheimis, ehk siis no ma ei tea. Ma ei ole kindel, et mul seal internett on ja isegi kui on, siis ma ei ole kindel, et ma viitsin teile kirjutada.
Postitust oodake esmaspäeval, ja siis ta tuleb pikk pikk pikk ja lahelahelahe. Pilte võite oodata järgmise nädala jooksul. Loodetavasti enne nädalavahetust, sest siis on mul juba uued plaanid, millest praegu veel rääkima ei hakka.
Aga siin on siis pildid:





Okei, mul ei ole piltide kohta nagu väga midagi kirjutada, sest.. Pilt ütleb ikka rohkem kui tuhat sõna.
Virmalised on lithsalt superilusad. Ma olen neist nii vaimustuses. Nad on niiiiiii ilusad!!!!!!!!!!!!!!!
Olge tublid,

-kista.

No comments: