Wednesday, January 4, 2012

J.R.R. Tolkieni sünnipäev

... ei möödunud mul tema raamatuid lugedes. Selle olen plaaninud 2013 aastasse. hehee..
Aga möödus üsnagi kiirelt ning seepärast ei olnud mul aega, et teile teada anda, mis toimub! Oli vaja jälle kooli minna, tagasi igapäevatoimetustesse sukelduda ja lõpuks ka kooli hakata tõsisemalt võtma (nimelt on mul pühimõtteliselt kokkulepe kõigi õpetajatega, et teisel poolaastal võtavad nad mind rohkem kui tavalist õpilast Annavad siin-seal paar hinnet ja eeldavad, et teen kodutööd enamasti)
Niisiis läksin tagasi kooli. Hommikul ärkasin kell kolmveerand seitse ja esimene asi mille peale mõtlesin oli see, et "Eestis ei peaks ma elusees kolmandal jaanuaril nii vara üles ärkama et kooli minna.." samas olin ma ikkagi õnnelik. WIN siiski. MA OLEN NORRAS!
Panin end valmis ja läksin kooli. Veidi veider oli. Esimene tund oli matemaatika, mis möödus piineldes. Mingi täiesti mõttetu uus osa, millest ma varem ei ole kuulnudki ja mille nime ei suuda ma kokku veerida (ei valeta). Aga lõpuks see tund siiski läbi sai. Siis oli  meil Jessicaga väike vaidlus, et kas parajasti on B-nädal või A- nädal. Seekord oli Jessical õigus- hetkel käib B-nädal. Niisiis oli meil inglise keel (ma arvasin, et meil ei ole vaid on kaks sotsioloogiat) ja siis üks sotsioloogia.
Inglise keel möödus ka väga aeglaselt- veider. Tavaliselt läheb just see tund kõige kiiremini. Aga kuna ma ei teadnud, et inglise keel üldse on sel päeval siis olin koju unustanud oma selle juturaamatu (the Kite Runner) ning pidin raamatukogust teise laenutama. Nali oli selles, et meid oli umbes viis, kes raamatukogust uut raamatut tahtsid aga oli vaid kaks raamatut. Mina, kui ainuke tüdruk sain ühe ja mu klassivend, sai teise, sest ta oli lihtsalt kiirem kui teised.
Ühesõnaga inglise keele tunnis lugesime siis seda raamatut, mis meil kohustuslik on. Jah, see on väga väga hea raamat, ausalt! Ma reaalselt ei uskunud, et ta nii hea võib olla, aga ta kohe väga meeldib mulle. Lihtsalt mul ei ole nii palju aega teda lugeda (õpetaja ütles, et üle 4 nädala ei loe. Mul plaanis ta nädalavahetusel lõpetada, sest siis saan rahulikult omaenda raamatutega jälle edasi minna).
Igatahes kolmas tund oli meil sotsioloogia, kus saime teada, et peame uurimustöö tegema. Või ta pole päris uurimustöö, aga peame võtma kaks subkultuuri ning nendest kirjutama, nagu pikemalt. Neid uurima, kirjutama iseloomujooned ning siis võrdlema jnejnejne. Õpetaja siiski ütles mulle, et piisab, kui ma lihtsalt kirjutan, mis need kaks on eksole. Ja seda ma siis alustasin.
Minu subkultuurideks olid: BLITZ ja HIPSTERID. Hipsterid oli lihtne eksole, aga BLITZ? Ausaltöeldes kuulsin sellest esimest korda (ime pole ka, see Oslos ju) niiet pidin ikke kohe lugema selle kohta. Hipsterid valisin ise.
Igatahes seda tegime siis terve tunni, mis oli päris lõbus. Avastasin jälle, et suudan küll norra keeles kirjtuada kui väga tahan, ja kohe päris nii, et isegi imestan. Veider.
Lõunapausil sõime. Ilmselgelt. Ning siis lihtsalt rääkisime ja naersime ja kuulasime muusikat.
Eelviimane tund oli prantsuse keel, mis oli ka väga tore. Saan aina rohkem aru ja elu on ka kohe palju ilusam eksole. Rääkisime veidi ka Pariisi reisist (ma reaalselt ei jõua ära oodata. See tuleb nii EPIC! Eriti veel seepärast, et Bodil on ka!!) ning siis tegime mingeid pr. keele asju- ilmselgelt.
Viimane tund oli ajalugu, kus rääkisime ajaloost. Vana-Rooma. Väga äge! Varsti tuleb töö, mida ma arvatavasti ei pea väga tegema, aga võibolla isegi teen. Äge ju! Ajalugu mulle meeldib!
Siis jalutasin kesklinna. Alguses jalutasime Bodili ja Veraga ning jõudsime järele meie klassivendadele, kes meie vastu siis lumesõda alustasid, mis oli EPIC! Lõpuks oli üks neist üleni lumine ja teine seisis kõrval laulis jõululaule ("Santa Claus is coming to town"), lihtsalt naljakas! Ma nii armastan oma klassi!
Kesklinna jalutasin koos Mariusega (inglise keele klassivend) sest ta kõndis täpselt samas suunas kui mina. Rääkisime ja naersime.
Siis ootasin 10 minutit bussi, sest ta jäi hiljaks 5 minutit. Issand jumal Norra, sa nagu Eesti juba!
Tulin siis koju, ja lugesin Potterit. Õhtusöök sai päris vara valmis, ning pärast seda lõpetasin Potteri. Ning siis lihtsalt istusin ja mõtlesin et "mida nüüd?". Nii veider oli, Potter oli läbi. Mul ei ole enam raamatukogust sellest riiulist järgmist raamatut võtta, sest järgmist ei ole. Naljakas.
Siis aga tegin oma sotsioloogia seda tööd. Kirjutasin ja otsisin palju infot hipsteritest ja ise olin ka lõpuks rahul tulemustga.
Siis rääkisime veel perega veidi ja läksin vara magama. Lihtsalt olin nii väsimus. Jälle koolis ja jälle see rutiin algab. Aga las ta algab, mina algan ka!

Mul on ausalt praegu täpselt selline tunne, et uus aasta on käes, uus leht keeratud, täitsa puhas valge leht ja mu pliiats on teritatud, millega kirjutama hakkan/hakkasin. Täpselt selline tunne, et kõik teed mu ees on valla ja kutsuvad. Ja ma tulen, oma mega (asian lvl) norra keelega ja naudin oma vahetusaastat kuni viimaste tundideni välja!

Olge tublid,

-kista.

No comments: