Saturday, January 7, 2012

Unine laupäev

Unustasin teile veel eilsest õhtust rääkida. Või pigem mitte ei unustanud vaid kirjutasin blogipostituse nii kiirelt ära, et alles pärast seda juhtus siis järgnev:
istusin vanematega laua taga ning sõime röstsaia kuningkrabiga. LIHTSALT SUPERHEA OLI!!! Nii me siis istusime ja sõime ja elu oli ilus. Pärast veel jutustasime ja mängisime Backgammoni ka veel otsa. Ma peaaaegu võitsin seekord.
Täna hommikul aga äratas Emma mind kell pool kümme ja ütles, et kohe on hommikusöök. Ma suutsin end voodist välja ajada, mingid riided selga panna ja laua taha istutada. Ema viskas mulle ühe pilgu ja ütles, et võin pärast söömist edasi minna magama, kui tahan. Olin talle südamest tänulik.
Emma oli siis hommikusöögi valmistanud. Või pigem lihtsalt kõik asjad lauale pannud ja siis kõik sööma kutsunud. Väga äge! Ahjaa, muna ja beekonit oli ka, aga neid ma ei söönud. Jõin tassikese kohvi aga isegi see ei suutnud mind üleval hoida.
Niisiis läksin pärast söömist jälle magama ja kui lõpuks veelkord üles tõusin oli maja tühi. Emma oli läinud vanaema juurde, sest mu vanaema õde tuli eile talle külla ning ema ja isa olid linna läinud. Jätsid mulle kirja, et ei tahtnud mind äratada. Kell oli pool üks. Nad olid läinu nii kaheteist-ajal.
Otsustasin siis telekat vaadata ja oh üllatust- SUUSATAMINE! Vaatasin siis seda ja heiasin ikka Northugi poolt. Küll ta kokkuvõttes võidab, uskuge mind!
Kui suusatamine läbi sai (ja Northug neljandaks jäi) tulid ema ja isa koju. Isa hakkas suht kohe süüa tegema (kell oli kaks) ja ema küsis, et millal ma siis kelgutama lähen. Olin totaalselt unustanud! Jooksin FBsse aga seal olid mu sõbrannad juba rääkinud, et täna ikka ei saa ja et no järgmisel nädalal siis. Ehk järgmisel nädalavahetusel lähme kindlasti kelgutama. WIN
Ma siis vaatasin "A Christmas Carol"'it, Disney versiooni. Oli päris hea, aga teater oli parem (see oli seesama "Et Juleeventyr" mida ma teatris vaatamas käisin klassiga kunagi novembris. See tundub juba kui mitmeid kuid tagasi...)
Siis tegelesin oma piltidega veidi (mul oli neid nii palju kuhjunud, mis tahtsid photoshoppimist ja muud jama-jama-sorteerimist-kustutamist) ning siis vahetasin riided ja läksin suurde tuppa tagasi, sest vanaema ja tema õde olid tulnud.
Rääkisime nendega pool tunnikest kuni siis lõpuks süüa sai.
Lihtsalt super õhtusöök! Kolme sorti liha: pardi rind, lambafilee ja põdra mingi koht. SUPER! See kõik maitses lihtsalt nii hästi! Istusime ja sõime seda pearooga nii tunnikese, siis koristasid Erika ja Gunnar laua (keelasid teistel aidata) ning tõid lauale juustu. Niisiis sõin veel Brie juustu (ülejäänud kaks juustu olid hallitusjuustud, mis mulle kohe üldse peale ei lähe) viigimarjamarmelaadiga. SUPER! Täpselt sama mis me sõime viimases pr. keele tunnis enne jõuluvaheaega. Elu oli ilus- toit oli hea.
Siis rääkisime veel Eestis ja Tallinnast ja maailmast ja Indiast ja reisimisest. SUPER!
Nüüd olen siin, lendan kohe tagasi raamatute imelisse maailma ja lähen magama. Homme vaja raamat läbi saada. Ma ei tea, kas mu inglise keele õpetajale see väga meeldib, kui ma ta nii kiiresti läbi loen aga ma ju ei saa seda aeglaselt lugeda, nii hea raamat on (toosama "Lohejooksja").Peale selle on mul raamatunimekirjas juba järgmine raamat ootamas (või järgmised raamatud pigem)
Lõpetuseks teile veel üks norra lugu, mis on nii superarmas. 


Odd Nordstoga- Bestevenn

Olge tublid,

-kista.

No comments: