Tuesday, January 10, 2012

Uus koolinädal

Tere-tore. Vabandan, et eile kirjutada ei jõudnud aga ma lihtsalt magasin. Nimelt jäin päris kohe pärast õhtusööki teleka ette magama ja vedasin end vaid voodisse mingiaeg ning hiljem veel hambaid pesema...
Hommikul ärkamine oli siiski piinarikas, kuigi ma kahtlen, et see nii piinarikas oli kui teil Eestis- teil oli esimene koolipäev pärast vaheaega minul lihtsalt nagu iga tavaline esmaspäev.
Esimene tund oli inglise keel, mis oli veider. Kõik teised mu ümber lugesid raamatut, mille mina siis pühapäeval lõpetasin, niiet mina lihtsalt tegin ülesandeid, mis pidin.Õnneks sain nad valmis ja tehtud ning elu oli kohe palju parem siis.
Teine tund oli sotsioloogia, kus meil oli siis töö. Kuna olin oma õpiku nädalvahetuseks kooli unustaund, siis ma ei olnud õppinud. Õnneks ma nagunii mingeid hindeid vüga ei saa (või vähemalt nad ei loe midagi) nii et kõik oli korras. Midagi suutsin siiski paberile kirjutada, kuigi kahtlen, et see väga õige just oli.
Siis oli meil ajalugu, kus lugesime Roomast ja Ateenast. Ainult lugesime. Ei teinud miagi muud.
Lõunapausil kuulasime muusikat ja rääkisime juttu. Mitte midagi erilist. Ah jaa, enne lõunapausi hakaks mul pea valutama, niiet ma pidin tablette näost sisse ajama paar tükki. Ära ei läinud aga hullemaks ka mitte, nieit kõik oli normaalne.
Prantsuse keeles lugesime Napoleonist ja üldse tegima/vastasime mingit prantsuse ajaloo viktoriini. Päris tore oli, sest me tegime sellest mängu- kolm võistkonda ja kui vastust ei tea pead küsimuse meelde jätma ja õpetaja jurude jooksma. Me kaotasime. Ei imesta ka, kumbki meist kahet (minu võistkonnas) ei suutnud midagi meelde jätta. Õnneks ma sain suht lihtsad küsimused Louis 14. kohta, mida ma teadsin,a ga paar korda pidin ikkagi õpetaja juurde käima.
Siis oli meil kaks ühiskonnageograafiat, kus rääkisime mis on linn ja miks ta on linn. Huvitav?
Siis läksin bussiga koju, bussis lugesin raamatut.
Lund sadas
Terve eilse õhtu (kui ma veel ei maganud) sadas lund. Lihtsalt sadas ja sadas. Naljakas. Hommikuks oli meil jälle metsikult paks lumekiht teede peal. Või tähendab veel hullem kui see enne oli.
Käisin kiirelt ka poes, et postmarki osta, sest ma pidin YFU Norrale saatma selle kirja, ja neile teada andma, et ma lähen Pariisi klassiga. Lõpuks sain ta saadetud ja nüüd on kohe palju parem olla.
Siiis läksin koju, tegin nõudepesumasina korda ning koristasin laua. Isa tegi samal ajal pannkooke.
Sõime perega siis pannkooke. Ema ei olnud täna kodus, ta oli kuskil mingis mägimajakeses oma tööga, sest neil oli suusatamispäev vms? Ei tea täpselt.
Igatahes sõime kolmekesi pannkooke, mis olid lihtsalt niiiii superhead!

Pärast seda lugesin veidi raamatut ning vaatasinsiis väikese õega telekat, kuhu ette lihtsalt magama jäin. Ärkasin vaid, et oma tuppa minna ja edasi magada.
Lõpuks ärkasin veel kell pool 12, et käia ja hambad ära pesta ning paar peatükki veel raamatut lugeda.

Ja nii möödus minu esmaspäev. Magades.

Olge tublid,

-kista.

No comments: