Wednesday, January 11, 2012

kena TALV, Norra!!

Hommikul läksin bussiga kooli. Ei, mul ei ole bussiga sõitmise vastu midagi- jõuangi kooli täpselt õigeks ajaks ja kõik on väga äge. Aga täna nii äge ei olnud!
Kõigepealt see, et kui ma teist bussi ootasin siis sadas mingit lörtsi taevast alla ja MARUKÕVA tuul oli, niiet mu juuksed vettisid läbi ja mu mantel ja kott ja kõik. Peale selle oli külm seal tuule käes seista ja midagi ei näinud ka, sest lumi oli silmas. Ei kiida sellist ilma,
Esimene tund oli Norra keel, kus jälle seda eile alustatud taanikeelset raamatut lugesime, mis oli väga naljakas. Lithsalt- see peaks olema nagu taani keel aga absoluutselt kõik eiravad seda fakti ja loevad seda norra keeles, ja see on lihtsalt nii naljakas. Lihtsalt taani keele kirjapilt on nii sarnane, et sa pead vaid veidi sõnu muutma ja puff- ongi norra keel!
Järgnevad kaks tundi olid inglise keeled, mis ei olnud just kõige põnevamad täna. Miks? Sest me ikka ja jälle töötasime selle raamatuga. Mul peaaegu kõik nõutavad asjad juba tehtud, niietmul ei ole väga põnev, aga no veidi ikka.
Siis arutasime veel esimest 9t peatükki ja kõik oli naljakas. Meie grupp (mina, Ingrid, Ole Martin ja Aleksander) olid kaks inimest lugenud 9 peatükki (mina ja Ingrid), Aleksander oli lugenud vist 6? Ja Ole Martin üldse vist vaid algust. Hästi läheb, hästi läheb. Niiet mina ja Ingrid rääkisime ja teised noogutasid ja tegid tarka nägu- saime hakkama.
Siis sõime lõunat. Meie grupiruum oli lihtsalt ü-le-rah-va-sta-tud! masendav! Ehk siis peale meie "gängi" oli seal veel meie paralleelklassi "gäng". Tegelikult mahub sinna grupiruumi umbes.. 6 inimest? Täa oli seal vähemalt 12, kui mitte paar rohkem. Masendav. Aga nalja sai ja söödud saime.
Viimased kaks tundi olid matemaatikad, mis möödusid kiirelt ja lihtsalt. Ei midagi rasket ja peale selle kuulasin lihstalt kaks tundi muusikat.
Miks mulle norra koolis nii väga meeldib ongi see, et sa võid muusikat kuulata kui tahad. Kuna sa reaalselt kedagi ei häiri on see su enda asi, kas sa tahad õpetajat kuulata või mitte. Ja no eriti kui peab mingeid ülesandeid lahendama siis õpetajaid ei huvita kohe üldse, kas sa kuulad muusikat või mitte, sest nad käivad nagunii mööda klassi ja vastavad küsimustele. Siin on lihtsalt kõik niivõrd vaba- õpilaste oma asi kas tahavad targaks saada või mitte. SUPER!
Pärast kahte matemaatikat läksin Ingridi juurde et FRIENDSi vaadata, kuna ema oli mulle enne sõnumi saatnud, et lähme restorani sööma ja saame seal kell 4 kokku. Niisiis istusin poolteist tundi Ingridi juures ja lihtsalt naersin samal ajal, kui Ingrid minuga koos naeris ja ise tortillasid sisse söötis endale.
Siis aga läksin jala kesklinna. Ei rohkem kui 15 minutit, aga ma suutsin lihtsalt nii läbi vettida! See oli õudne! Sadu oli veel hullemaks läinud, niiet ma reaalselt ei näinud mitte midagi peale oma jalgade. Sula oli ka veel õudsemaks läinud, niiet mu jalad lausa lirtsusid kui ma lõpuks restorani jõudsin ning mu pead kaunistas ilus lumekuhi. Kui tore!
Igatahes lõpuks olime kõik restoranis ja tellisime toidud. Ma sõin pastat- Carbonarat. Superhea oli! Mul oli kõht ka nii tühi (hommikul läks veidi kiireks, niiet jõudsin omale vaid poolteist saia kaasa teha) et suutsin isegi PEAAEGU kõik ära süüa. Pärast oli kõht nii täis, et ei tahtnud liigutada. Okei, nii hull ka õnneks ei olnud. Aga hea oli istuda küll pärast söömist 20 minutit ja lihtsalt rääkida ja puhata ning alles siis koju tulla.
Kodus õppisin prantsuse keelt (mul homme töö. Pean kirjutama lühikese "kriminaal"jutu. ISSAND JUMAL!) ning lugesin ja vaatasin TBBTd. Kõik oli tore.
Vahepeal rääkisime vanematega jälle kevadeplaanidest.
Nimelt meil hakatakse vannitubasid remontima ja kõigepealt läheb remonti ülemine vannituba, ehk minu oma. Ei oota seda väga põnevusega, aga oh well. Vähemalt tuleb sellest äge vannituba- musta ja valgega! Ootan väga, et saaks juba näha milline!
Ja siis kui ülemine valmis hakatakse alumist tegema Jehuuu.. Aga õnneks sel ajal oleme vist Rootsis? Vähemalt ühel nädalal sellest kindlasti.
Praegu lähen lugema ja magama. Homme jälle kooli, wippee.
Ei tunne end just kõige paremini, sest arvatvasti veidi külmetasin kuna ma läbi vettisin aga loodan ikkagi, et päris haigeks ei jää ja kõik ikka normaalne on homme

Nagu lubasin- siis hea muusika leiate altpoolt. Superhea Norra bänd, kes tuleb Steinkjerisse esinema 30. juunil- päev pärast seda kui mina siit lahkunud olen. Jah, teeb kurvaks küll. Samas saaksin nende live'ile minna veebruaris, aga ma vist ei hakka. Ma ei ole nii hull fänn kui Laura (Norra 2010/11)


Kaizers Orchestra- Hjerteknuser 
Olge tublid,

-kista.

1 comment:

Laura said...

Kaizers i mitt hjerte! <3