Friday, January 20, 2012

Lõpuks reede!

Eile juhtus minuga veel siiski midagi, enne kui magama jõudsin minna. Nimelt- kell oli 11 kui ema mu uksele koputas ja ütles, et tule vaata aknast välja. Ma siis vedasin end kööki ja vaatasin aknast välja- kaks põtra. Jah. Ema ja poeg. Mõlemad nii hobusesuurused, lihtsalt istusid jalakäiatele mõeldud teel ja sõid põõsaid ja puid. Rahulikult. No tere tulemast norra eksole. Väga veider, aga väga lahe! (All lõpus on pilte ka!)
Minu tänane päev on olnud väga unine ja filmiderohke. Kooli läksin bussiga, enne seda jõudsin vee koeraga väljas käia. Kuna ma ise ei jõudnud omale lõunasöögiks pakki teha, siis selle tegi ema mulle kaasa, nii armas.
Esimesed kaks tundi olid norra keeled, kus me lihtsalt vaatasime mingit filmi, mis oli teatris filmitud. Ühe korra võite arvata mida ma tegin? Jah, viskasin end meie suurimas auditooriumis kolmele toolile pikali, toetasin pea Othelie sülle ja lihtsalt magasin, Ingridi jope üle minu. Väge lebo. Pärast filmi Othelie küsis mu käest, et kas ma sain aru mis toimus, ma mingi "ou, ma magasin. Ma ei näinud ega kuulnud midagi" ta mingi "AHHJAAAA!!". Pärast sain teada, et vähemalt 10 inimest olid maganud, õpetaja kaasaarvatud. Tere tulemast norra kooli, ütleks selle peale :)
Kolmas tund oli matemaatika, mis reaalselt lihtsalt venis. Tegime mingeid ebahuvitavaid ülesandeid veel matematika kontrolltöö jaoks teisipäeval, aga lõpuks oli lithsalt nii kopp ees nendest juba. Nad ei ole ju nii rasked, kuidas on võimalik neid terve tunni teha? Niisiis ma istusin ja vaatasin kella ja lootsin, et saaks juba lõunat minna sööma.
Pärast tundi jooksin kokku veel Louisaga. Ehk siis see oli viimane kord, kui ma teda veel nägin. Võibolla kunagi kohtume veel. Kuna mul on mingi plaan suvel Saksamaal olla siis võibolla näen teda seal, aga ei ole kindel. Samas, kõik võib olla. Aga mul oli ka päris kahju, kuigi kindlasti mitte nii kurb kui tal. Tal oli super klass, nad küpsetasid tema jaoks koogi ja muffineid, nii armas! Samas ta ise ütles, et ta on samas õnnelik, et ta saab koju. Ta ütles, et pärast seda otsust on kõik nii palju lihtsamaks läinud ja et oma viimast nädalat Norras on ta tõesti nautinud. Hea kuulda.
Siis istusin ja sõin teistega koos lõunat, ning 5min enne lõunapausi lõppu pidime terve klassiga kohvikusse kogunema, sest meie klass pidi täna koristama siis origo't pärast lõunasööki. Issand see oli raske töö! Ausalt! Pidime kõik need sajad toolid panema õigesse kohta ning kõik taldrikud sööklasse viima. Õnneks oli meil terve kari (terve klass siiski, ehk nii 25 inimest) ja saime päris kiirelt tehtud. Vaid 10 min, et ka raamatukogust ja grupiruumidest prügi ära visata ja taldrikud kööki vedada. Elu jälle ilus läksime ajalukku, kus hakkasime vaatama filmi Roomast. Väga lahe film oli! Ausalt! See oli selline dokumenaal, et mika Rooma impeerium oli nii hea ja suur ja miks ta nii hästi töötas. Ausalt. See oli lihtsalt super! Esmaspäeval vaatame edasi. Väga lahe! Selle ajal ma magama ei jäänud ses 1) see oli nii huvitav ja 2) ma pidin märkmeid tegema.
Eelviimaseks tunniks oli ühiskonnageograafia, kus vaatasime ka filmi. Linnastumisest seekord. Alateemaks: linna õppima kolimine. Hehe.. päris naljakas oli. Õpetaja küsis pärast tundi, et kellel on plaan minna nt. Trondheimi või Oslosse õppima pärast keskkooli lõppu, ja siis mõned inimesed mainisid, et neil on.
Viimaseks tunniks sotsioloogia, kus vaatasime videot homoseksuaalidest ja kuidas neid norras koheldakse vms. Ühesõnaga- norras inimesi enamikus lihtsalt ei huvita. Su oma asi kes sa oled. Väga tore suhtumine muarust.
Ja siis jooksin bussile ja loksusin koju. Kodus vahetasin kähku riided ja käisin Birkiga väljas jalutamas. Ta isegi täna käitus väga ilusti. Vahel ta ajab mind nii närvi, kui ma pean mini jää peal jalutama ja ta üritab mind endal järel vedada. Aga täna oli kõik ok.
Ma nägin rängalt palju põdrajälgi ja niii lootsin, et ma ühegagi kokku ei jookse. Neid aknast vaadata on üks asi, kui nad mu kõrval jalutavad on olukord teine. Nii et ma veits kardan tegelt Birkiga metsas jalutada, aga pole hullu. Ega nad ei ründa, kui Birk just nende peale karjuma ja haukuma ei hakka. Niiet ma loodan, et ma lihtsalt ei jookse nendega kokku.
Kui koju jõudsin katsin laua ning hakkasime siis tacosid sööma. MM, need olid nii head! Me polnud amu tacosid söönud, niiet väga hea oli neid vahelduseks jälle süüa. Kõht sai korralikult täis!
Siis vaatasin Big Bang Theory uue osa ära, mis eile välja tuli ning pärast seda liitusin ema, vanaema ja Emmaga, et vaatada igareedest tv-kava. Väga naljakas oli! Kuni ma avastasin, et pärast 11 õhtul te ikka enam mu blogi ei loe ja ma tahaks, et te põdrapilte näeksite. Siis jooksin siia, et pilte arvutisse downloadida.
Uskumatu, et kolmapäeval ongi juba keskaastaseminar ja me saame oma kirjad kätte, mis IQ'l augustis kirjutasime. Ma ausaltöeldes ei taha teada, mida ma sinna kokku kirjutasin. Aga oh well.
Siin siis pildid:



Pildid on veits tumedad, sest õues oli siiski suht kottpime. Ja kuna ma neid veidi heledamaks tegin, siis kvaliteet ei ole nii hea, aga no näete ikka, kus need põdrad on. Ma ringitasin ära ka. Nad olid reaalselt hobusesuurused. Nii veider, et nii suured loomad rahulikult ringi käivad. Vähemalt on neid õpetatud- oskavad kõndida jalakäiatele mõeldud teel ja ei roni sõiduteedele. Targad loomad. 

Olge tublid, 

-kista.


No comments: