Thursday, January 5, 2012

Lego house

Täna hommikul ärkasin normaalsel ajal ja kõigiks tegemisteks oli korralikult aega. Samas olin ma lihtsalt nii totaalselt väsinud, et ei jõudnud ära oodata, millal kooli saaks ja vaba tunni ajal kuskil laua peal jälle magada.
Esimene tund pidi olema ühiskonnageograafia, aga õpetaja oli ikka veel haige, niiet see jäi meil siis ära. Selle asemel istusin ja lugesin raamatut, mis oli päris tore. Nii veetsin siis esimese tunni. Teine tund oli vaba, selle ajal otsisin Ingridi ja Bodili üles, kes istusid ühes klassiruumis ja tegid mingit kodutööd. Sain ka teada, et meil on prantsuse keeles töö. Tunnikontroll. Õnneks oli see nii lihtne, et õppisin selle 5 minutiga ära ja tegin kõik õigesti, omaarust TORE!
Siis oli meil prantsuse keel, kus tegime selle töö ning siis lugesime väikseid jutukesi, mille teisipäeval olime kirjutanud. Mul oli isegi põhimõtteliselt ta õige, ise olin ka uhke enda üle. Siis rääkisime veel veidi prantsusmaa reisist ning hiljem tegime siis ühise FB grupi Levangeri õpilastega, kes siis ka meiega Pariisi tulevad. Väga äge!
Neljas tund oli meil vaba. Enne seda oli lõunapaus, kus siis sõime ja rääkisime ning neljanda tunni ajaks ehitasin omale voodi (laual ei olnud ruumi et magada), mis koosnes kolmest toolist, minu ja Ingridi mantlist ning läpakast. Ehk siis läpakast kuulasin muusikat, Ingridi mantel oli mulle padjaks ja minu mantel tekiks. Jäingi päriselt magama. Lihtsalt nii väsinud olin.
Magasin kuni neljas tund läbi sai ning mu üks klassiõde meie grupiruumi sisse tuli ning kõva häälega mu üle naerma hakkas. Ütles, et see on parim idee ever! Ja siis oli meil aeg jälle inglise keele tundi tagasi ronida. Oh well,
Inglise keeles jälle lugesime. Kuna minul olid peatükid 1-9 juba loetud (olin ainuke.. naljakas) siis mina sain neid ülesandeid teha, mida teised nüüüd peavad kodus tegema. Sain need kõik ülesanded tehtud (läksin veits närvi, sest nad on kõik nii samasugused. Ei ole mõtet nii ju?) ja siis jõudsin tunni lõpus veel veidi raamatut edasigi lugeda. Time well spent.
Ahjaa, muidugi! Üks asi mis veel inglise keeles oli oli väga naljakas- nimelt Jessica pani oma läpakast muidugi suusatamise käima (meeste 15km oli, ilmselgelt kõikide norrakate uhkus!!) ning peitis läpaka nii, et õpetaja seda ei näinud. Suht pool klassi täpselt nägid (mina kaasaarvatud) niiet me ikka kogu aeg vaatasime, mis toimub! Kahjuks ei näinud täpselt lõppu, sest õpetaja avastas ja lükkas läpaka kaane kinni. Saime pärast tundi teada, et Northug jäi teiseks ning ütlesime, et see juhtus seepärast, et me ei saanud lõppu vaadata. Kurb päev norrakatele, Northug ei võitnud :( (vähemalt on ta ikka leader boardil esimene!!)
Siis tulin koju. Kõigepealt jalutasin tüdrukutega koos veidi ning siis kesklinna jalutasin üksi, sest nad kõik elavad teisel pool. On tsikid eksole
Kesklinnast võtsin bussi koju, aga kodus kedagi ei olnud, niiet otsustasin koeraga jalutamas käia selle asemel. Kui tagasi jõudsin olid Emma ja Erika juba koju jõudnud. Erika sõbranna Marit ka. Nad olid nimelt kelgutamas käinud enne. Haha! Ma ise lähen nädalavahetusel.
Aga siis ma täpselt tulin koju, panin kähku teleka käima ning nägin naiste 15km lõppu, GO BJØRGEN!
Niiet see oli jälle hea päev. Tore päev. SUPER PÄEV!

Siis aitasin lauda katta ja veidi süüa teha ning siis sõime kõik koos õhtust. Ja muidugi naersime õhtusöögilauas, mis oli kohe eriti naljakas.
Viimaselajal on üldse kõik asjad palju naljakamaks muutunud, kindlasti seepärast, et ma enamikus saan aru, mida teised ütlevad ja te lihtsalt ei kujuta ette, kui hea on teistega koos naerda, sest ma sain naljast aru!!! SUPER TUNNNE JU!

Pärast õhtusöögi koristasime mina ja Marit laua, kui Erika ja Emma veel riisi omale näost sisse ajasid. Te ei kujuta ette kui naljakas seda vaadata oli! Marit naeris nii kõvasti, et peaaegu pillas klaasi maha!
Siis lugesin veel veidi raamatut, lõpetasin peatüki nimelt. Ning pärast seda otsustasin Harry Potteri eelviimast filmi vaadata. Ehk viimase raamatu esimest filmi. Niisiis läksingi alla seda vaatama.
Meil al telekatoas nüüd uus helisüsteem, nagu kinos istuks eksole. Väga haige!
Üleval on muidugi veelgi parem helisüsteem, aga no üleval olid kõik teised. Üleval vaatan ma suht harva filme ka.

Igatahes pärast filmi tulin siia käima- vaatan mis internetiavarustes toimub!
Tunni aja pärast algab "the Game of Thrones", niiet arvatavasti vaatame perega seda. Senikaua on mul plaanis veel raamatut lugeda.

Ahjaa, too sotsioloogia asi mis ma eile lõpetasin, sain selle eest "approved" ehk "vastu võetud" ehk "rohelise" hinde. NII HEA TUNNE JU!

Olge tublid,

-kista.






No comments: