Sunday, January 22, 2012

Virmalised,


Ehk siis no tere talv. Pärast siis tänase postituse postitamist helistab mullle ema (kes oli Birkiga jalutamas): "Ma ei tea, kas köögi aknast on näha, aga kustuta kõik tuled ja vaata fjordi kohale, nõrgad virmalised on taevas." minu reaktsioon oli järgmine: Haarasin kaamera, haarasin statiivi ja jooksin välja- paljajalu. Panin aga kaamera pildistama ja jooksin siis sisse tagasi, et jalanõud jalga panna. Tegin päris palju pilte, aga kõik on väga tumedad ja reaalselt näha ei ole just väga palju, sest need virmalised olid tõesti väga nõrgad. Samas ma nägin nad ära ja paari pilti jagan siiski teiega ka:






Tegin punasega selle, kust kohast nad reaalselt läksid ja jooksid. Midagi on näha, aga mitte palju. Jah, sitt kvaliteet on ka, tean-tean.

Palju õnne mulle, mu vahetusaasta Norras on complete.
-kista.

No comments: