Wednesday, January 4, 2012

Pool esimest nädalat möödas

Hommikul magasin totaalselt sisse! Kõigepealt oli muidugi see, et öösel ärkasin mingi 10 korda üles, ja alati mingi 20min tagant! lihtsalt kohutav! Lõpuks ikkagi sain mada, kui kell juba pool seitse oli ja ma teadsin, et 15 min pärast pean üles ärkama. Kuidagi unes suutsin siiski äratuskella edasi lükata ja ärkasin hoopis 7:13- totaalselt sissemaganuna!
Õnneks oli täna kolmapäev mis tähendas, et meiki hommikul tegema ei pidanud, sest esimene tund on kehaline! Nii ma siis liigutasin end elukiirelt, et ikka lõunasöögi ka jõuaks kaasa teha. Ja siis läksime kooli.
Ema viis mu tavalisse kohta ning sealt jalutasin kümme mintsa. Läksin kohe otse spordihalli.
Kehalises kõigepealt jooksime meie uues kergejõustikuhallis, kus alguses ei saanud isegi hingata, sest lithsalt nii kohutav lõhn oli. Mingi laki/värvi lõhn, lihtsalt kohutav! Aga siis harjusime ära. Jooksime ja kui lõpuks läksime sinna aeroobikasaali tundus sealne õhk nii värskena. Nagu oleks õue sattunud!
Teine tund oli sotsioloogia, kus lõpetasin oma eile alustatud töö siis. Kirjutasin veel Blitzist ning hipsteritest ja oligi valmis! Elu ilus! WIN!
Pärast sotsioloogiat oli meil inglise keel, kus jälle lugesime. Terve tunni. Lihtsalt lugesime. Unustasin täna jälle oma raamatu koju sest ma teadsin, et mul koolis ka veel üks ju. Aga siis pidin selle kooli oma ära andma, sest ühel kutil polnud üldse raamatut. Väga hullu polnud, mul oli nagunii juba norm täis loetud, niiet mis seal siis ikka. Elu jälle ilus!
Siis oli lõunapaus. Ingridiga otsisme teisi nagu lollid. Käisime mööda kooli ja otsisime, lõpuks leidsime nad ühest klassiruumist. Siis istusime, rääkisime nädalavahetusest ja olime niisama maailma ägedaimad inimesed. Lõpuks pidime ära minema, sest need, kellel seal klassis tund hakkas olid juba sisse vajumas.
Eelviimane tund oli matemaatika, kus õppisime Pascali kolmnurka. Sellest sain aru. See on lihtne. Kuigi alguses pidin veits rohkem keskenduma, et õpetaja norra keelest ka korralikult aru saada. Ta laseb ikka nii sügavat dialekti kui võimalik, väga hull. Aga aru sain ja elu oli jälle lill!!!! :)
Viimane tund oli ühiskonnageograafia, aga kuna meil õpetajat ei olnud siis üks teine õpetaja käis seal korraks, kirjutas üles kes kohal olid ning lasi meid siis koju. Andis küll mingi ülesande ka, aga sellest ma väga aru ei saanud. Mingi teema, et "miks Steinkjer on linn?" Ei oska öelda. Äkki seepärast, et siin elab 20k inimesi?
Siis läksin raamatukokku ning rääkisin Louisa, Jessica ning oma kontaktisikuga. Ehk siis mina ja kolm sakslast põhimõtteliselt. Nad lasid rahulikult saksa keelt kui ma siis samal ajal oma raamatut lugesin. Või ajakirja.
Lõpuks istusime seal Jessicaga kahekesi- mõlemad oma läpakates ja naersime.
Siis läksin bussile ja tulin koju, kodus vaatasin Emmaga telekat ning pärast aitasin isal süüa teha, rääkisin ema ja vanaemaga juttu ning niisama istusin ja naersin.
Õhtusöögiks olid praegud vorstiviilud spagettidega. MMM KUI HEAAA OLIII!! Ja siis muidugi ohtralt ketšupit (suhkruvaba ketšup- parim!!) ning suures koguses tomateid ja paprikat. Elu hea õhtusöök! Kindlasti veel seepärast, et ma olin lihtsalt nii nii näljane ka! Kell oli pool kuus kui lõpuks sööma hakkasime (lõunasöök on mul kell 11.45) 7h kolme võisaiaga läbi ajada on päris raske ausaltöeldes. Aga elasin üle.
Siis lugesin veel raamatut, rääkisin ema/isaga juttu ning siis tulin arvutisse. Facebook ootas koos teiste netisaitidega.
Siis rääkisin emmega poolteist tundi Skypes, nii tore oli. Mul on maailma parim emme!!!

Hiljem rääkisime veel juttu siinsete vanematega, kes on maailmaparimad Norra vanemad!!! ning käisin lõpuks dušši all. Nüüd loen veel seda "the Kite Runner"'i raamatut (Lohejooksja (kliki nime peale) on ta eesti keeles) inglise keele tunni jaoks ning lähen unemaale ära. Täna jälle väsinud, aga vähemalt jõudsin blogi kirjutada! :)

Siin veel paar norra-lugu, mida võite kuulata:



Maria Mena- Habits

Erik og Kriss- Lighter
Olge tublid,

-kista.

No comments: