Thursday, January 19, 2012

järkjekordne rahulik koolipäev

Hommikul ärkasin ja kõik oli nii ebareaalne, ma arvasin ikka veel, et magan,aga siiski kui mu äratuskell pool sekundit hiljem karjuma hakkasin sain aru, et peabki ärkama. Ja siis kuulsin veel, kuidas suures toas meie kell seitse korda kolistas- kell oli seitse. Teil seal eestis kaheksa,
Hommikul võtsin siis bussi. Isa läks mul nimelt täna Rootsi oma isale külla (minu farfar) ja ema jäi koju, niiet ma pidin bussiga minema, mille vastu mul ei olnud mitte midagi. Jalutasin siis bussipeatusesse ja buss tuli nii kolm minutit hiljem- täpne! Teist bussi ootasime kõigi teistega bussijaamas mingi kümme minutit vist, ta jäi hiljaks lihtsalt nii palju. Aga vähemalt ta tuli ja siame kohe kooli ette.
Esimene tund oli ühiskonnageograafia, kus ei juhtunud mitte midagi suurepärast. Kõigepealt jagas õpetaja meile Norra kaardid ja siis kirjutas tahvlile mingi 10 linna ja me pidime nad paika panema. Ma teadsin vaid kus Stienkjer ja Trondheim olid. Naljakas kui laps on lollakas. Pärast sain need kõik siiski paberile ja siis oli endal ka hea tunne. Ega ma neid praegu küll enam sinna kirjutada ei oskaks, mul pole õrna aimugi neist. Veider
Siis oli meil vaba tund, mille mina sisustasin magamisega. Samal ajal tegime ka plane Othelie ja Vera sõnnipäevaks (kuigi Veral on alles Aprillis). Othelie sünnipäeval on meil siis plaanis minna välkja sööma, sest ta saab 18 ja seda peab tähistama! Ta ütles, et ta ei taha mingit sünnipäevapidu korraldada. Aga meie sünnipäevakingiks talle saab üks 1päevane SPA pakett, ehk siis meil tuleb kõigil koos EPIC tripp Trondheimi üks tulevane nädalavahetus. Naljakas, sest ma ju lähen järgmisel nädalal 5 päeavks Trondheimi, samas sõbrannadega koos on kõik ikka teistmoodi!
Kolmas tund oli prantsuse keel, kus vastasime Prantsuse ajalooküsimustele, mis oli väga lahe. Kõigepealt saime olla paaris (või kolmekesi grupis,mina ja Bodil olime paaris) ning need läbi harjutada ja siis läksime klassi ja vastasime õpetajale. Istusime ringis ja vastasime, ei midagi erilist. Lihtsalt. Nagu suuline töö vms.
Pärast prantsuse keelt pidi mul olema norra keel mu klassijuhatajaga, aga ma ei leidnud teda mitte kuskilt. Nii ma siis istusin ja nautisin oma vaba tundi. Kuulasin muusikat ja joonistasime Ingridi ja Bodiliga tahvlile, sest meil oli lihtsalt üks täiesti täis marker. SUPER! Poole tunni pealt otsustas Ingrid magama jääda, niiet mina ja Bodil siis veel lällasime ja kuulasime muusikat. Naljakas oli.
Pärast prantsuse keelt läks Vera ära, sest ta läks täna Tromsösse filmifestivalile. Ma olin niii kade! Oleks tahtnud ka minna ja uurida ja olla. See on lihtsalt niii super! Tromsö oli lihtsalt vapustav! Ütlesin talle, et ta peab kindlasti kommipoodi minema. See on lihtsalt üks koht, kuhu ta PEAB minema!
Viimane tund oli inglise keel, mis oli lihtsalt masendav. Pool klassi pole jõudnud läbi lugeda kümmet peatükkigi ja see on lihtsalt niii masendav. Ma ei jaksa ka selle raamatuga mingi kaks kuud töötada ju, võtke kokku end nüüd. Pole ju nii raske reaalselt raamatut lugeda ja mitte vaid arvutiekraani vahtida!
Ingridiga okkupeerisime kõige tagumise pingi, ning poolunes uimasime seal pool tundi, kuni õpetaja mainis, et me võiks üles ärgata. Oh well.
Siis jalutasin Bodiliga kesklinna. Või tema läks koju ja mina edasi kesklinna. Võtsin bussi koju ja olingi kodus. Bussis rääkisin juttu ühe kutiga, kes oli alguses minuga samas klassis (ehk 1STA) sest ta ütles, et too raamat mida ma loen on ta lemmik. Eragon. Ta oli juba kolmas norra KUTT kes ütles, et see raamat on lihtsalt superhea. Ja mul tekkis küsimus, kas tüdrukutele ka see meeldib? Täiega veider. Ja siis too kutt rääkis sellest raamatust, kuidas ta on seda mingi 4 korda lugenud vms ja et see on lihtsalt ta lemmik. Niii äge.
Kodus vahetasin kiirelt riided ning läksin koeraga välja jalutama. Ma ei julgenud metsa minna, sest seal võivad põdrad olla. Ma reaalselt kardan neid, ausalt. Ma lihtsalt üritan neist hoiduda- olen neid juba piisavalt siin näinud. Ei ole nad midagi nii eksootilist- olen Eestis ka näinud ju.
Pärast koeraga jalutamist uurisin Internetimaailma täna. Siis vahetasin riided ja õhtust läksime vanaema juurde sööma. Kanakaste! Lihtsalt superhea toit oli!
Kuna ma olin nii väsinud täna ise ka ei tea millest, siis pärast õhtusööki jäin lihtsalt diivanile magama, samal ajal kui vanaema ja ema juttu rääkisid ja Emma Laste-telekat vaatas. Mingeid multikaid. Mul oli ka plaan neid vaadata, aga ma lihtsalt jäin magama.
Koju tulime nii veerand kaheksa ajal. Siis käisin pesemas, uurisin mis teised vahetusõpilased ümber maailma ka teevad ja rääkisin sõbrannaga, et me ei jõua ära oodata, millal lõpuks kohtume jälle (kolmapäeval, kui YFU keskaastaseminar on!!). Väga lahe! Mida lähemale see keskaastaseminar jõuab seda rohkem ma seda siiski ootan. Paar päeva tagasi olin sellises seisus, et ma ei oleks sinna üldse läinudki hea meelega, sest ma lihtsalt ei taha kõiki vahetusõpilasi näha. Tahaks vaid oma Tröndelagi-inimesi, kes on lihtsalt maailma kõige lahedamad!!!
Nüüd on mul plaan vaadata 1 House M.D. osa ning siis minna magama. Big Bang Theory on mul läbi (ehk kõik siiani välja lastud osad on vaadatud) aga täna tuli uus osa. niiet küll ma seda ka paari päeva pärast näen. WIN!
Olge tublid,
Jääge soojaks ja jooge palju kakaod ja sööge võileibu ja šokolaadi. Siis on elu ilus.

Homme on meil kodus TACO-õhtu. WIPPPEEE

-kista.

No comments: