Sunday, January 22, 2012

Pühapäev perega,

Hommikul äratas ema mind kümne ajal, et ma jõuaksin koeraga väljas käia ja siis asjad kokku panna, et ujulat minna avastama.
Käisin tegin siis Birkiga väikse tiiru ja lootsin, et ühtegi põtra ei näe- ei näinud.

Siis panin oma asjad kokku ning istusime autosse, et sõita vanaema juurde ja võtta peale Emma ja vanaema ja siis juba ujulasse! Sõites mööda sellest kohast, kus eile põtru nägime, olid nad jälle seal! Mitte enam nii tee ääres, aga rohkem võsas ja koos nendega veel 3 kitse kah! Eksole tore!
Steinkjeri ujula on suhteliselt suur! Ma reaalselt arvasin, et seal on vaid üks bassein kus ujuda ja teine umbes lastele, aga ei! Seal on kaks "normaalse" temperatuuriga passeini lastele, üks ÜLISOOJA temperatuuriga ja siis veel üks ujumiseks (25m). + on seal veel toru, kuhu mina ei läinud, vaid Emma ja ema käisid seal selkorral. Minu enamik aega läks selles "täiskasvanute" basseinis ujumiseks.
Vahepeal käisin vaatasin, mis ema, vanaema ja Emma ka soojas basseinis tsillisid ja siis jälle ujuma. Isver see oli niiii tore. Pärast uurisin hindu- ehk siis kui palju on kuuajapilet. Loodan, et homme saame vastuse :)
Igatahes,
Pärast ujulat tulime koju. Kõik olime lihtsalt nii läbi! Emma magas teleka ees, Mona magas diivanil ja mina magasin lebotoolis- lihtsalt nii väsitav!
Siis aga lugesin raamatut, tsillisin niisama ja joonistasin veidi.
Peale ujumise ei olegi väga midagi tarka täna teinud just. Või midagi väga produktiivset.
Järgmisel nädalal pean vaid kaks päeva koolis käima- super!!

Õhtust sõime siin, kuigi vanaema valmistas. Õhtusöögiks oli kala. Torsk kui ma õigesti mäletan? Igatahes no ma ei saa aru misasi see oli. Oli kala, ja siis kala maks oli nagu keedetud vms, niiet ta oli nagu kaste koos õliga (ausaltöeldes ei lõhnanud ka kohe üldse mitte hästi, ilmselgelt) ja siis veel.. um... maitea, see koht, kus kala kalamarja hoiab oli ka nagu keedetud vms? See viimane oli ainuke, mida ma proovisin ja ma jah, suutsin ta alla neelata, kuigi läbi raskuste. Kohe üldse ei tahtnud. Nagu mu ema ütles,  siis jah, ta ei maitsenud nagu kala, ta oli lihtsalt veider. Nagu mingi tükkis ja.. Okei, kohe üldse mitte minu maitse ilmselgelt. Las ta jääb. Mina sõin selle asemel riisi ja kanaliha. Jah, sobib. Väga hea oli!


Pärast õhtusööki võtsin maha oma küünelaki, kuigi ma kahtlen, et te seda teada tahtsite. Ema ja isa lähevad kohe Birkiga jalutama ja Emma on sõbranna juures. Kuna mul homseks midagi teha ei ole, siis on mul plaanis veidi raamatut lugeda ja varakult magama minna, et homme normaaselt puhanud oleksin, sest homme on jälle pikk päev. Mis selle eriti pikaks teeb on see, et mul on topelttund ühiskonnageograafiat, ehk? 2h õppeainet, mis mulle lihtsalt ei meeldi. Aga las ta jääb.
Muusikat teile ka tänaseks veits:



Plumbo- Møkkamann
Räägiks teiile pikalt, mis teema selle looga oli, kui nad auhinna vastu võtsid, aga ma ei jaksa. Küsige mu käest kui väga teada tahate (Laura sa nagunii tead) ja siis ma võin vastata, aga praegu küll kirjutada ei viitsi.

Olge tublid,

-kista.

1 comment:

Laura said...

Eiiiii! Räägi palun! Saad aru, ma üritasin leida mingit kasulikku informatsiooni, mis mind selle Mökkamanni juures targemaks teeks, aga no ei leidnud midagi. Artige on ka neid pilte täis ja ma lihtsalt ei taju. Nii palju olen pihta saanud, et see on (vist) kuidagi rassismiga seotud + et Terje Kaizersist valas talle pokaali šampust pähe:D