Thursday, February 2, 2012

Veebruar algas...

... ja koos jaanuariga läks minu unisus, kuid veebruar tõi juurde veel järgmise väga halva asja- nimelt hakkan haigeks jääma.
Kuna ma eile olin küll veel väga väsinud, ka esimesel kahel tunnil koolis, siis lõpuks suutsin end ikkagi kokku võtta ja kooli ära kannatada. Lõpppkokkuvõttes oli tore päev.
Kolmapäev,

Esimestes tundides ei teinud midagi huvitavat- norra keeles tegid paar inimest ettekannet ning sotsioloogias rääkisime veel edasi eelmisel tunnil alustatud poliitika ja kriminaalteemat.
Kolmas tund oli inglise keel, ning siis äkki tuli meelde, et ma peaksin esituse tegema ja rääkima mõnest uudisest. Ilmselgelt olin selle totaaslelt unustanud ja vabandasin õpetaja ees ning ta ütles, et ei ole hullu ja võin selle homme ka teha. Lõpp hea kõik hea.
Inglise keeles rääkisime kõigest muust kui raamatust, mille üle oli mul vaid hea meel.
Lõunapausil istusime ja sõime. Ma olin siiski kuidagi ära väsinud, niiet magasin paar minutit. PowerNap, jah, präast seda oli väga hea olla!
Pärast lõunasööki istusime matemaatikas, mis oli kohe masendav. Ma ei saa mitte midagi aru. Pean vist nädalavahetusel hakkama matemaatikat õppima... masendav. Ma ei saa aru, see ei olnud siiski väga hea, et ma Trondheimis käisin, sest nad alustasid uue osaga ja meil ju matemaatikas on uga tund uus osa, mis on päris kiire tempo. Eriti hull on see, et praegu on need graafikud ja no ma ju vihkan graafikuid eksole!!
Viimane tund oli ühiskonnageograafia, mis oli väga naljakas! Pidime lahendama ristsõna. Ma teadsin vaid üht asja, Jessica teadis veel paari ning meie taga olevad inimesed teadsid veel mõnda, nii et neljakesi saime isegi pool ristsõna kokku. Naljakas oli.
Pärast ühiskonnageograafiat jalutasime Jessicaga koos kesklinna. Jõudsime bussijaama umbes minut pärast seda, kui mu buss läinud oli. Niiet ma siis pidin rongijaamas istuma ja veidi bussi ootama, aga polnud hullu. Sain raamatut lugeda.
Jessicaga acastasime veel, et meil on kuskile keset linna liuväli tekkinud- päris vesi on ära jäätatud ja siis seal lähedal on lõke ka, et saab vorste grillida. Mõtlesime, et peaks minema mingipäev sinna grillima oleks väga tsill!!
Igatahes lõpuks sain bussiga koju. Endal ka hea meel.
Õhtust sõime vanaema juures. Mu ema ei olnud kolmapäeval kodus, sest ta oli Lõuna-Norras mingil seminaril vms niisiis olime vaid mina, isa ja Emma. Vanaema oli teinud lihtsalt superhead sööki- pruunis kastmes kalkun. LIHTSALT NIII HEA, TE EI KUJUTA ETTE!
Kuna Emmal oli eile koduarest, siis ta ei saanud telekat vaadata ning selle asemel otsustas ta minu seljas elada, mis oli päris naljakas. Mingiaeg otsustas ta, et mu juuksed pole veel piisavalt sassis ja sasis neid lihtsalt viis minutit, pärast nägin ausalt välja nagu ehtne Norra Troll.
Koju tuleku kellaaega ma enam ei mäleta. Äkki oli kuue ajal? Igatahes kodus rääkisin Lauraga Skypes ning tegin oma Oslo reisi plaane. See reis tuleb lihtsalt niiiiiii lahe! Ainult et ma pean laskma kellelgi omale kooli kirjtuada, et ma ei ole koolis nädalakese. Mingit probleemi kindlasti ei ole, lihtsalt peab õpetajatega kokku leppima, et ma paarid asjad siis enne saaksin ära teha kui lähen vms. Ei ole hullu, küll nad mõistavad.

Lauraga rääkisime veel maast ja ilmast. Peale selle lasin oma väiksele õele lugu "Fest Hos Mange" ning ilmselgelt laulis ta seda siis veel terve õhtu, mis oli lihtsalt naljakas. AUSALT!!!!! Laulsime seda temaga koos. Väiksed lapsed on vahel lithsalt superarmsad ja toredad, aga mitte siis, kui nad juba vaikselt pinda hakkavad käima. Siiski, ma vist olin väiksena hullem?? :)
Magama läksin kella 11-ajal.

Neljapäev,

Hommikul ärkasin kohutava kurguvaluga. Lihtsalt õudne. Mul ei tulnud piiksugi suust välja ning neelata oli lithsalt niiiii valus. VÄGA MASENDAV, EI SOOVITA!
Ema küsis, et kas ma tahan koju jääda aga ütlesin, et pean inglise keeles presentatsiooni tegema. Peale selle võeti minu vannitoas täna selle põristusmasinaga põrand üles, niiet kodus oleks kindlasti kohutavam olnud. Peale selle on neljapäevad väga lebod päevad koolis, niiet mulle alati meeldib neljapäeviti koolis käia.
Esimene tund oli siis ühiskonnageograafia, mis reaalselt lihtsalt venis ja venis nagu näts! Väga õudne oli! Mismõttes? Kuidas saab üks tund lihtsalt niiiiii pikk tunduda? Aga las ta jääb.
Teine tund oli vaba. Selle ajal istusime Bodiliga ning rääkisime juttu. Kõik oli lahe. Elu oli ilus. Kuulasime muusikat ja istusime koolis uute toolide peal ja uue laua taga.
Kolmandaks tunniks oli prantsuse keel, mis on hetkel minu lemmiktund! Reaalselt!
Kõigepealt on see, et ma saaan aru, millal õpetaja räägib prantsuse keeles ja millal norra keeles. Ja see on super tunne! Mäletate alguses ma ei teinud üldse vahet ja mulle prantsuse keele tunnid lihtsalt üldse ei meeldinud? Kõik on kuidagi vastupidi nüüd!
Peale selle planeerime me ju oma Pariisi reisi, mis on lihtsalt super! Täna näiteks saime siis omale kaustikud, kuhu vahele hakkame pariisi pabereid koguma. Esimene paber oli olemas- Pariisi kaart!!!!!!!!!!! SUPER! Me elame nii lahedaskohas ning sealt kuskile jalutada pole mingi probleem (või metrooga sõita)
Siis pidime tegema veel oma presentatsioone ning veel siis oma sellele Pariisi mapile esikaanekujunduse. Ma sain selle esikaanekujunduse peaegu valmis, üks asi on veel puudu- jutt pr. keeles. Ehk siis ma kirjutan inglise keeles ja annan selle Louise'le või Clementi'le tõlkida. Las prantslased näevad vaeva, ahahahaha.
Tegelikult ma nii õel ei ole. Ma tegin vaid nalja.
Aga minu esikaanekujundusest teen pilti siis, kui ta päris valmis on. Praegu on ta veel poolik aga ta on juba nii lahe!
Neljas tund oli meil jällegi vaba. Vaatasie Bodiliga videoid ning jõime teed. Kõik oli armas.
Viimane tund oli inglise keel, kus mina, Jessica, Marius ja üks kutt veel, kelle nimi mul kunagi meelde ei jää. Igatahes meid saadeti väiksemasse gruppi, sest me olime ainukesed, kes olid kodutöö ära teinud ehk raamatust vähemalt 22 peatükki lugenud. Päris uhke tunne. Samas mul raamat juba niii amu läbi, et vaikselt hakkab meelest minema kõik detail.
Samas meie raamatuarutelust ei tulnud just palju vælja, enamikus rääkisime meie norra keele dialektist ja tegime inglise keelest ikka väga kaugel olevaid nalju.
Pærast inglise keelt jalutasin kesklinna, ootasin 15minutit bussi ning sõitsin siis bussiga koju. Pindi poest läbi käima, et postmarki osta, Jessica juurde midagi külakostiks ning telefonile lõpuks raha, sest täna sai ta otsa. Kurb uudis oli see, et 150NOK kaarti enam ei müüdud, niiet pidin 200NOK välja käima. kubr :(

Kodus koristasin jälle oma tuba. Ma suudan ta lihtsalt igal hommikul nii metsa omadega ajada, et pean jälle koristama. Siis vaatasime Emmaga koos Simpsoneid ning siis aitasin isal lauda katta ning veidi süüa teha. Ehk lõikusin vorste tomatisupi sisse (emme, sulle vist meeldiks tomatisupp kohe väga palju?? ;))
Siis sõime õhtust, ning siis oli mul juba aeg asjad kokku loopida ning Jessica juurde minna kaneelikukleid küpsetama. Meil oli väga tore ja... öööö.. issand mis see sõna eesti keeles on? .. HUBANE!!! koos.
Tegime video,
postitan selle siia





Olge tufflid,

-kista.

No comments: