Sunday, January 1, 2012

Esimene

 Niiisiis, minu Uus aasta tuli vapustavalt hästi kohale. Aga sellest ma juba kirjutasin. Allpoole lisasin paar pilti ka, veidi rohkem lisan neid FOTKIsse, aga seda umbes homme, sest täna mul enam aega ei ole..
Täna on olnud piisavalt kurb päev tegelikult. Kõigepealt, ma tean südames, et mu vahetusaasta selle 2011 aasta äraminekuga alles korralikult algas nüüd. Miks?
1) sest mul on päris oma päris parimad sõbrad ja päris oma pere.. päris enda oma
2) sest ma saan lõpuks päriselt aru, mida inimesed mu ümber räägivad
3) sest see kõik siin ümberringi on lihtsalt super!

Aga igatahes hommikul ärkasime Helenaga poole üheteistkümne ajal. Panime riidesse ning sõime siis veidi hommikust. Ei midagi suurt, vaid lihtsalt midagigi.
Ja siis viisime isaga Helena rongile, et ta saaks lennujaama minna ning siis juba lennukile ja Eestisse. Jah, mul oli kahju. Samas oli ka hea meel, et ta oli siin. Päriselt siin. Ja no me ju näeme uuesti, kohevarsti. Peale selle on mul parematki teha kui halada, et Helena läks ära. Aga tema siinolek oli super! SUUREPÄRANE!

Siis tulin koju ning koristasin oma toa ära. Sellest oli korralik seapesa saanud selle ajaga, kui me siin magasime/elasime Helenaga. Nüüdseks on kõik juba ilus jälle. Elu tore.

Lugesin, vaatasin South Parki, rääkisin inimestega juttu. Olen juba kõike jõudnud teha. Lõpuks kutsus Emma mind siis telekat vaatama. Läksin... ja jäin magama ka. Ta vahel hüppas mu peal, et ma üles ärkaks ja mingeid väga huvitavaid osasid vaataksin, aga ma olin ausaltöeldes liiga väsinud, et päriselt reageerida. nii ma siis magasin, kui pidin ärkama ning jälle end paksult riidesse panema, et õue minna.
Nimelt oli meil siis täna VALGUSFESTIVAL
Ehk läksime Paradisbuktasse, kus mu isa oli juba pool tundi varem läinud ja väga palju küünlaid ja tõrikuid põlema pannud. See nägi nii super välja! (homme pilte saate ka)
Nii me siis seal istusime, grillisime ja rääkisime. Kõige naljakam oli see, kui üks mees küsis, et kas ma ei olegi norrast pärit, kui ma päris täpselt aru ei saanud, mida ta küsis ja küsisin ühe sõna üle. Olin temaga juba paar sõna juttu rääkinud. Endal oli ka hea meel, järelikult ei ole mul mingit hullu aktsenti- kas pole mitte äge! Veidi vara veel väga hullult rõõmustada selle üle, aga küll mu norra keel paremaks läheb. Mwahahah..
Okei,
Igatahes sealt tulin koju umbes poole seitsme ajal. Kui olin juba paar vorstijuppi grillinud ja glögi joonud. Polegi peale selle paari vorstijupi ja kella üheteistkümnese hommikusöögi midagi söönud täna. Kõht eilsest ikka veel ilmselgelt täis. Kõik oli ju nii superhea!

Aga siit leiate paar pilti eilsest peost:


me kõik koos: Bodil, mina, Helena, Vera, Ingrid ja Othelie. Kõik nii superilusad ja valmis kesklinna minemiseks.
mina kastmas maasikat šokolaadipurskkaevu. Super!


minu uusaastalubadus? Olla lihtsalt vapustavalt äge!!!
Olge tublid, 

-kista.




No comments: