Sunday, January 8, 2012

Jälle pühapäev

Ma ikka mõtlen, et kuhu need päevad kaovad? Ei ole kunagi tähele pannud, et mõni kuu nii kiirelt mööduks kui seda on näiteks teinud detsember, või november.. oktoober.. september. Alles oli juuli lõpp ning mul oli ärasaatmispidu. Ei, see oli pool aastat tagasi? Tundub kui eelmisel nädalal. Veider.
Ja kui ma nüüd vaatasin eile oma plaane selleks kevadeks, siis ei imesta ma üldse, kui äkki ongi aasta läbi ning seisan jälle kodutrepil. Hirmutav.
Aga täna hommikul magasin kaua. Ärkasin veidi pärast ühtteist ja vedasin end siis voodist välja, et hommikust süüa. Mu ema ütles, et nad ei tahtnud mind hommikusöögiks üles äratada, sest ma magasin nii sügavalt. Isegi Emma ja tema sõbranna Lina ei suutnud mind üles äratada. Väga veider.
Igatahes siis sõin hommikust ning vaatasin telekast suusatamist. Marit ei võitnud. Ei ole hullu, vähemalt teine ja kolmas koht oli norrakad. WIN
Meeste suusatamise unustasin ära. Kujutate ette? UNUSTASIN ÄRA!!
Igatahes nagu ma pärast kuulsin siis mingi.. MINGI ROOTSLANE ON NORTHUGIST EES? NAGU MISMÕTTES?
Ehk siis terve FB oli pärast täis laulu, mille sinna lõppu postitan (aga see on norra keeles, niiet ma ei tea, kui palju aru saate)
Igatahes pärast hommikusööki läks mu pere välja, et veidi suusatada ja mu väiksele õele ka suusatamist õpetada, sest ta peab koolis suustama. Olen õnnelik et ma ei pea, aga selle üle on koolis reaalselt kõik õnnelikud. Keegi ei viitsiks mingi suusatamas käia esimese asjana hommikul, uskuge mind!
Ma selleasemel koristasin jälle oma tuba, lugesin raamatu lõpuni (sain "Lohejooksja" läbi ning nüüd alustasin raamatut nimega "Eragon") ja siis kuulasin muusikat ning vaatasin TBBTd.
Mingiaeg tuli mu pere tagasi. Kell oli siis vist kolm? Ma käisin kähku pesemas ning.. ei teagi mis vahepeal tund aega tegin.
Igatahes kell veerand viis istusime autosse ja sõitsime vanaema juurde. Ma ei saanudki päriselt aru, miks me autoga läksime, sest jala läheb sinna vaid 10 minutit (või pigem isegi mitte nii kaua). Aga autoga me läksime. Vist seepärast, et kiirelt pärast õhtusööki tagasi tulla.
Õhtusöögiks oli kalkun ja muu sinna kõrvale. No lihtsalt super! Mul oli kõht pärast nii täis! Peale selle andis vanaema oma mingit kooki ka veel. Ma pean küsima, kuidas seda teha. Või mitte koooki vaid küpsist vms. Midagi selletaolist. See oli nii hea! (nime ei mäleta, muidu googeldaks)
Siis tulime koju. Autoga.
Kodus lugesin ning varsti hakkas saade puuetega inimestest, kes on kõik koos metsas matkal. Haha, kõlab veidralt, aga tegelt on see täiega äge. See on tõsielusari vms ja seal on umbes 10 puuetega inimest (3 ratastoolis enamikul mingi asi amputeeritud vms) ja nad peavad koostööd tegema, et ühest punktist teise jõuda. See onlihtsalt super sari! Ja nad teevad sellist huumorit seal vahepeal, et ise ka ei usu! Lihtsalt nii armas!
Pärast seda rääkisin eesti emme ja issiga ning nüüd lähen vaatan ühe osa TBBTd, loen ja lähen magama.

Siin on see norra lugu rootslastest.



Ei ole midagi väga halvaga mõeldud, lihtsalt sõbralik vihkamine norra ja rootsi vahel.
Laura saab aru ma eeldan.
Olge tublid,

-kista.

No comments: