Sunday, October 30, 2011

no one's gonna love you

Hommikul magasin jälle kaua.. Nii hea oli ärgata kell üksteist. Pesin siis hambad ära ja vaatasin uuesti kella- kaksteist. Veits segadus oli, aga siis tuli meelde, et kella keeramine käis ju! No tere talv.
Põhimõtteliselt olen päev otsa oma saarekest joonistanud. Lõpuks sain nad mõlemad valmis ja olin väga väga õnnelik, ausalt. Kodutööd tehtud ja kohe parem olla. Siis tuli mul meelde, et mul on kolmapäeval inglise keeles kontrolltöö, aga kuna mul õpikut kodus pole siis ei saa ma selle jaoks mitte midagi teha, kahjuks.
Mingiaeg oli mul aega oma küüned ära lakkida ja eelmine küünelakk maha võtta, niiet päev on korda läinud. Ka leiutasin enda tuppa radiaatori (või pigem Mona andis selle minu tuppa, sest ta seisis nisama ja seda on ohtum kasutada kui toda, mis mul akna all on) nii et mu toas on täna päev otsa kohe väga soe olnud (nimelt muidu on suht külm, puumaja siiski eksole, ei ole väga harjunud sellega).
Koristasin ka oma kappi veits, ning panin niisama asju eest ära mujale ette.. põhimõtteliselt.
Olen ka piisavas koguses eesti komme söönud. Ausaltöeldes oli mu ainsaks söögiks enne kella kuuest õhtusööki: kohuke ning kalevi kalevi kommid ja pilvekese kommid. Ei, ma ei söönud neid kommipakke tühjaks, aga siisk ma neid sõin.

Õhtusöök oli siis kell kuus ning õhtusöögiks täna oli põdraliha. Vahel üllatun ise ka, mida kõike ma siin norras ka söön. Aga pean tunnistama, et ei olnud ta mitte halb liha. Kuigi ma kahtlen, et Eestis teda siiski väga sööma hakkan. Jutuks tuli ka vaalaliha proovimine kuid ütlesin, et ma kahtlen, et seda proovin. Ma lihtsalt ei suudaks seda süüa, isegi maitsta mitte, kui ma teaksin, et see on vaalaliha. Kuigi ta on juba tapetud ja surnud ei tunneks ma end ikka väga mugavalt nii et see arvatavasti jääb ära. Ei tunne, et mul oleks väga suur vajadus seda kindlasti maitsta. Aga kõike muud maitsen heameelega.. enam-vähem. Kõike muud SÖÖDAVAT :)

Pärast õhtusööki lõpetasin oma saared ja olin väga õnnelik, et nad lõpuks valmis on ning siis käisin pesemas ja hakkasime Alt for Norge't kõik koos vaatama (mina, ema, isa ja bestemor. Emma juba magas). Väga tore osa oli, päris korralikult sai naerda.
Nüüd sai see läbi, bestemor läks koju ja mina hakkan magama minema. Homme jälle kooli. Teil sai ka vist vaheaeg läbi? Oli tore? :)
Olge tublid,

-kista.

No comments: