Monday, August 22, 2011

uus koolinädal..

Ütlen ausalt, et ma ei tahtnud hommikul mitte kuidagimoodi ärgata. Lootsin, et äratuskell mängib vingerpussi ja tegelikult ta ei pea veel helisema, ma kohe väga lootsin nii. Reaalsus oli teine..
Ärkasin siis kell 7, nagu tavaliselt ja siistegin oma tavalised toimetused (ehk siis matpakke!! ja panin riidesse janiiedasi) ja siis sain kooli. Või tegelikult Gunnar viskas mu täna sillani, sealt edasi pidin jala kooli minema (mingi 300m, ehk siis pmts ta viskas mu ikkagi kooli ära).
Koolis täna enam nii tore ei olnud, kui eelnevatel päevadel on olnud. Või tähendab ei olnud nii naljakas, kui reedel oli. Kindlasti tuli see ka sellest, et ma olin nii väsinud ja lihtsalt ei suutnud mõelda. Inglise keel oli veeel ainuke tund, kus ma kaasa mõtlesin.. edasi lihtsalt olin sujuvalt poolunes ja mängisin numbrimängu.
Muidugi norra keel oli ka väga tore.. seal ma isegi kirjutasin midagi vist üles, aga ma ei mäleta mida. Ahh no ei, me rääkisime ju kirjanduse põhižanridest. Ja siis pärast pidime 3 minutit arutama küsimuse üle et "What makes a good literature" .. mina, Ole Martin ja Louisa olime samas rühmas. Louisa siis rääkis ära ja Ole Martin ütles mulle, et "noh.. mis sa arvad?" minu vastus? "I'm so terribly sorry, but I'm too tired to think, so what do YOU think?"
Viimane tund oli samfunnsfag.. seal ma reaalselt pidin end üleval hoidma, sest ma ei tajunud mitte midagi lihtsalt. Ja siis õpetaja arvas, et me mõlemad Louisaga oleme sakslased, niiet kui ta meile midagi ümber hakkas seletama siis rääkis ta saksa keeles. Just GREAT!
Siis ootasin raamatukogus tund aega, sest viimane tund jäi ära ja mul oli isaga kokku lepitud, et ta tuleb mulle järele kell pool neli. Lugesin siis samal ajal raamatut.
Siis käisime Kiwi's, sest koju oli paari asja vaja ja siis Gunnar tahtis mulle banaanikarpi osta, kahjuks neid siiski Stienkjeris ei ole, niiet ma pean ootama, kuni me lähme kas Trondheimi millalgi või kuni ma oktoobris Tromsosse lähen. Vaatab seda asja siis :)
Tulime koju ja kell oli natuke neli läbi. Ma siis vaatasin Emma ja Monaga telekat, kuni Gunnar meile lihapalle tegi. Siis sõime õhtust ja jäime Monaga mõlemad pärast seda diivanitele magama. Siis läks Mona sõbranna housewarming peole ja mina vaatasin veel veidi telekat.
Nüüd kirjutan blogi.. pärast seda loen veel raamatut ja siis on mul uneaeg. Kuna ma täna päeval ei maganud, siis magan nüüd takkajärele.

Mu peavalu on paremaks läinud, täna koolist tulles valutas ta veel veidi ja praegugi veel, aga enam ei ole nii hull, kui reedel ja laupäeval.

Unustasin veel mainida, et ma sain koolis kapi! Õnneks oli veel vabu kappe täna hommikul (õhtul olid enamik ka neist juba hõivatud) niiet sain omale kooli F korpusesse kapi ja ise olen nii õnnelik. Jätsin juba pooled õpikud sinna, et neid kogu aeg kaasas ei peaks vedama. Kodutöö anti nagunii ainult norra keeles aga seda võin ma ju lugeda ja aru nagunii ei saa. Aga ma vaatan täna pilte sealt.. :) (norra keele õpiku võtsin koju kaasa)

Igatahes olge tublid siis seal "põhjamaal"!

-kista.

No comments: