Saturday, August 13, 2011

Pere juures :)

Lennujaama jõudes ma täiega põdesin, et äkki ma ei tunne oma papsi ära, aga polnud mingit raskust- kohe tundsin ära. Väga tore oli. Sain suhteliselt kiiresti ka oma kohvri kätte, niiet siis hakkasime kohe kodu poole sõitma. Steinkjerisse sõitsime umbes poolteist tundi.. Teepeal rääkisime hästi paljudest asjadest :)
Steinkjerisse jõudes jooksis Emma kohe meile vastu. Gunnar ütles, et ta oli täiega mid oodanud terve aja. Nii tore. Emma on täiega nunnu ja hullult räägib minuga kogu aeg. Täiega naljakas on, sest ma ei saa ju mitte midagi aru.
Jõudsime siia siis sõime veits.. siis ma tšillisin niisama ja pakkisin oma kohvri lahti ja andsin neile kingitused. Neile täiega meeldisid. Mu pannilabidas oli veidi murdunud kohvris, aga ta päris pooleks pole ja Mona ütles, et ehk saab selle kinni liimida või midagi.
Siis käisime jalutamas, ehk siis nad näitasid mulle metsa.. Täiega tore oli.
Peale selle kõige oli täna siin väga väga väga soe ka pealekauba, lihtsalt kõik on nii perfektne. Mu tuba on täiega tšilläks. Pole eriti suur, aga polegi ju rohkem vaja. Mul on siin voodi, terve seinatäis aknaid ja teine sein on täis kappi. Mul on voodi, väike laud ja suur diivan. Väga tore on kõik.
Laua peale olid jäetud punased roosid ja kaart kirjaga: "Krista, Velkommen til oss!" nii nunnu lihtsalt. Siis kinkisid nad mulle veel šokolaadi ja hullult tahtsid teada, et mida ma kingituseks tahan. Aga ma väga ju ei taha midagi, mul on lihtsalt nii hea meel siin olla lõpuks :)
Oktoobriks on juba plaane tehtud, sel vaheajal lähme vist Tromsøsse, sest Mona vanaema elab seal ja tema øde ka, niiet tuleb vist tore vaheaeg.
Õhtusöögiks sõime tacosid ja šokolaadikooki, mille Emma ja Mona minu jaoks olid teinud :)




Rand, mis on meie majast umbes viieminutilise jalutuskäigu kaugusel.






















Mona ja Emma :)













Minu majavõti, mis näeb lihtsalt nii nunnu välja :)












homseni, sest mina lähen preagu magama. Ma ei suuda lihtsalt enam oma silmi lahti hoida :)

-kista.



4 comments:

Ains said...

Jummala kovv!! Sa ise ka loed neid asju, mida kirjutad? Sa kordad ennast ;)

Unknown said...

Ei ole jõudnud lugeda, ainult kirjutada. ära pahanda, ma olin väga väsinud eile ju :)

Anonymous said...

mu üks best buddy elab tromsos (sorri, ei eksisteeri norra tähti) ja see on ülitsillll koht! põhjapõdrad ja jetid!

Unknown said...

Jaaa, ma juba nii ootan oktoobrit sest siis ma saan sinna :)