Tuesday, August 30, 2011

liiga palju naeru..

Hommikul sain veidi kauem magada kui tavaliselt, ehk siis ärkasin veerand kaheksa! Hommik läks väga kiirelt ja lõpuks leidsin end juba koolist.
Esimeseks tunnis oli naturfag (loodusõpetus) kus me siis õues käisime mingit lille korjamas ja siis pidime seda joonistama. Leidsime Emmaga oma selle lille lehelt väikese nälkja, kelle nimeks sai Bob, nüüd elab Bob meie kooli välisukse lähedal asuvas lillepeenras. Loodame, et talle seal meeldib.
Teine tund oli vaba, selle ajal istusime teistega koos ja ma aitasin neil matemaatika ülesandeid lahendada. Veidi naljakas on mõelda, et MINA aitan TEISI matemaatikas ja mitte vastupidi, aga siin see just nii on! :)
Siis naersime Justin Bieberi üle (sest kaks mu klassiõde on lihtsalt nii in love temasse). Lise tegi mitte nii naljaka nalja kui ta ütles, et tema six pack on ta särgi all vms, sest teemaks olid kvikk lunsji six packid. Ei tea, me keegi ei naernud ja vaatasime teda lolli näoga. Ta siis küsis et "MIDA?" ja siis me hakkasime kõik naerma.
Järgmine tund oli inglise keel, mille alguses me siis läpakad saime! JEEEEEE.. HP on see läpakas. Ja need on täiesti uuued. Kõik said muidugi läpakakoti ka (seljakott on see) aga ma kahtlen, et keegi seda väga kasutama hakkab.
Inglise keeles saime ka ome analüüsid tagasi. Mul oli seal üks viga (ma olin unustanud artikli the eest ära ühel sõnal) ja siis õpetaja kirjutas mulle sinna alla et "You are very good in English, and you make interesting viewpoints. I'd like you to take them further," niiet ma olin jälle õnnelik.
Lõuna ajal istusime läpakas ning tõmbasime sinna vajalikke asju (nagu Google Chrome ja iTunes ja muu vajalik) ning tegime seda lihtsalt isikupärasemaks.
Siis oli meil norra keel. Teised tegid testi, mina ja Louisa võisime lihtsalt istuda ja kas lugeda või niisama netis olla. JEEEE.. teised olid nii kadedad lihtsalt. Emma ütles, et ta tahaks ka vahetusõpilane olla.
Aga ma vaatasin seda testi ja seal oli mingi pikk jutt ja siis pidi küsimustele vastama, niiet ma poleks elusees jõudnud seda valmis niiet polnud mõtet isegi üritada.
Viimane tund oli matemaatika, mis oli lootusetult lihtne. Pool tundi lugesin raamatut, sest teised tegid alles neid ülesandeid, mis ma juba eelmises tunnis olin teinud. Ja siis alustasime uue osa võtmisega (murrud) ning meil jäi päris palju kodutööd.
Ootasin tund aega koolis bussi, ning siis läksin sinna bussiparklasse. Samal ajal väljub sealt umbes kaheksa bussi, niiet ma küsisin päris mitmelt inimeselt kust läheb buss Søndre-Egge'sse. (Emmale meeldib, kui ma Söndre-Egge ütlen, sest ta arvab, et ma ütlen seda naljakalt. mis on kerge no shit as I don't speak Norwegian)
Aga jõudsin ilusti koju ning tegin kohe oma matemaatika kodutöö ka ära. Siis sõime õhtust ning pärast õhtusööki rääkisin Jüriga skaibis ning näitasin talle oma maja. Väga viis! :)
Siis vaatasin Mona ja Gunnariga telekat. Kõigepealt tuli sealt üks saade Norra rannikust (umbes nagu see, mis kestab viis päeva järjest ja kus see laev sõidab lõunast põhja) aga see oli nagu ilusatest vaadetest ja.. no täiesti võrratu. Kuna seal oli nii hea muusika ka veel taga, siis seda oli kohe rõõm vaadata. Mul on nii hea meel, et ma elan lihtsalt nii ilusas riigis nagu seda on Norra!
Siis vaatasime Norra superstaariotsinguid (need on vahel veel naljakamad kui Eesti omad) ja sõime väga ebameeldivalt lõhnavat (et mitte öelda haisvat) Taani juustu. Mis maitseb nii hästi!!! Tõsiselt, ma poleks elusees arvanud, et üks juust võib nii hästi maitseda!
Nüüd kirjutan blogi ja peaksin Jüriga varsti rääkima, aga uni vist saab minust võitu niiet ma planeerin magama minekut.
olege tublid!


-kista.

2 comments:

Martin said...

ma arvasin sama selle koti kohta, aga pmst 90% kasutas siiski seda. eks sa näed kuis sul on:)

Anonymous said...

Hea blogi sul :)