Saturday, August 20, 2011

PALJU ÕNNE EESTI!!!

Hommikul ärkasin ja esimene mõte mu peas oli see, et ma olen Norras ja Eesti on VABA ja et me vaatame täna Laulvat Revolutsiooni. Ma olin kohe nii õnnelik.
Tegelikult ärkasin üles, sest isa helistas mu norra numbrile ja see oli väga veider. Ikka veel ei tea, mis toimub ja kas midagi juhtus või miks ta helistas. Võiks mu meilile vastata, et ma teada saaks. Muidugi läksin kohe skaipi ja lootsin, et leian ta sealt aga no päris leidsin siis.
Käisin siis kiirelt dušši all ja panin end riidesse, sõin BOLLE ja siis läksime Mona ja Emmaga linna käima. Pidime ostma raamaturiiuli, DVD mängia ja siis lihtsalt veel niisama šoppama. Ma leidsin kampsuni.. jälle. 9€, niiet hästi saadud. Kollase-valge triibuline, H&M ilmselgelt.
Siis ostsime veel jäätist ja pärast seda tulime koju. Vaatasime pool tundi laulvat revolutsiooni ja siis tulid külalised :) Ehk siis mu klassiõde Emma (ja mu semu noh) tuli külla oma isa ja õe ja vennaga. Väga tore oli. Alguses istusime minu toas ja räääkisime juttu ja siis vaatasime Laulvat Revolutsiooni.. ehk siis tegelikult see film lihtsalt käis ja tema 11 aastane vend rääkis minuga juttu.. mis oli täiega äge, et ta minuga inglise keeles üritas rääkida, kuigi ta on alles nii noor. Niiii äge lihtsalt. Teda hullult huvitas, kas ma oskan suusatada ja kas mulle meeldib lumelauaga sõita ja kas ma sõidan BMXiga.. tore :)
Siis sõime õhtust. Ehk siis (kuna täna on Eesti sünnipäev) sõime kartulit ja sealiha. Niii hea.. niii tore. Issand, ma nii armastan siinset pruuni kastet, see on lihtsalt võrratult hea!
Magustoiduks oli šokolaadikook mustikate ja vanillikastmega. (Täna oli hiline õhtusöök, kell 7 lõpetasime umbes) Ja siis läksid Emma ja ta pere ära. Väga tore pere.. Emma on ka väga tore, aga seda olen ma kindlasti öelnud juba. Tal on reedel sünnipäev, saab 16, niiet ma peaksin talle midagi kinkima.
Siis käisime väljas jalutamas, nii 45 minutit või midagi. Jalutasime koera ja samal ajal näitasid Gunnar ja Mona mulle ümbrust. Issand ma ikka kogu aeg avastan, kui ilus siin on. Lihtsalt amazing. Kui mõni päev ilusam ilm on siis ma kindlasti lähen ja teen seal pilti, sest see on lihtsalt nii võrrrratult kaunis koht, et ma tahan, et teie ka seda näeksite. Kasvõi pildilt.
Siis tulime koju, vaatasime veidi telekat ja siis Laulvat Revolutsiooni. Ma küll üritasin, aga ei suutnud oma pisaraid tagasi hoida. Mulle vist hästi vaikselt hakkab kohale jõudma, et ma olen Eestist eemal. Aga samas ma olen selle üle nii õnnelik :)

Pärast filmi lihtsalt istusime ja rääkisime. Eestist, Norrast.. Rootsist.. Maailmast. Kõigest. Ja siis sellest viimasest nädalast, sest täna sai ju nädal aega Steinkjeris mul ja ma olen ausalt lihtsalt nii õnnelik praegu. Raske on selgitada miks ja kuidas, aga mul on kõik lihtsalt nii hästi! Nii et teie seal Eestis olge ka minu pärast õnnelikud, eksole? :)

Üks halb asi on vaid see, et mul on juba kaks päeva olnud lakkamatu ja väga tugev peavalu. Ma ei oska öelda millest see põhjustatud on (ei ema, see ei ole sellest et ma liiga paljalt ringi käin! Siin on väga soe olnud ja ma ei ole kindlasti külmetanud!) nii et ma loodan, et see midagi tõsist ei ole. Võtsin enne filmi vaatamist valuvaigistit ja siis läks veidi paremaks, aga päris ära ta ei kadunud. Loodan, et homme on parem sest kui ei ole siis on natuke halb.

Aga siiski, mul on siin väga tore ja väga hea :)

-kista.

No comments: