Sunday, August 28, 2011

rahulik laupäev

Hommikul magasin kaua, ehk ärkasin kell 11. Käisin kohe koeraga väljas jalutamas.. võttis aega mingi umbestäpselt 30 minutit. Käisime metsas.
Ma vist pole rääkinud, kui naljakas siin on metsas käia, sest kui sa arvad, et sa oled veits eksinud siis keera rajale, mis sinu arust veel vee poole (kuigi mõlemal pool on vesi) ja siis mine mööda seda.. ja kui ikka oled eksinud keera jälle uuele rajale, sest lõppkokkuvõttes viivad kõik veeäärde välja :)
Hommikusöögiks sõin kolm võileiba: esimese peale panin juustu, teise peale sinki ja kolmas oli BRUNOSTIGA!!!!!!! JEEEE..
Põhimõtteliselt ei teinud terve päev mitte midagi. Vahepeal rääkisin jüriga niisama ja siis lugesin hästi palju oma raamatut ja siis (JAA) ja siiiis õppisin norra keelt ka. Üks õpetaja andis mulle hästi hea saidi, kus saab pmts piltide pealt sõnu õppida. See on nii äge.. Ma nüüd olen seal kogu aeg ja õpin!
Siis tutvusin bestemor'iga ja veidi enne kella kuut oli meil õhtusöök. Väga veider söök oli minu arust (maitses hästi!!). Aga see oli siis nii, et üks sai oli seest tühjaks uuristatud ja sinna sisse valad bestemor mingi valge kastme, mis sisaldas ka sinki ja muna.. ja peale riputas juustu. Aga tõsiselt, see maitses lihtsalt nii hästi!!
Siis äkki avastasin, et kell oli juba veidi kuus läbi, niiet ma pidin skaipi jooksma, et Jüriga rääkida. Väga naljakas oli.. aga siis kadus mul internet ära.. Kuna ma seda enam tagasi ei saanud otsustasin koeraga jalutama minna. Täpselt kui temaga olime jõudnud poe juurde (2 min kaugusel majast) hakkas vihma sadama. Aga kuna Mona oli juba eeldanud, et vihma hakkab sadama siis laenasin ma temalt vihmamantlit, niiet ma ei vettinud läbi.
Siis tulin koju ja vahetasin riided (siiski veidi sain märjaks ka) ning vaatasime siis telekat.
Õhuseks filmiks oli "the Holiday" mis oli täiega nunnu.
Ei tea, mis filmi me täna õhtul vaatame.. pole veel otsustanud.

-kista.

No comments: