Tuesday, August 23, 2011

ülevaade minu busyst päevast..

Täna ärkasin kell seitse. Toas oli külm, sest mul oli aken lahti ja õues oli vaid 9 kraadi. Kena augustikuu mis? Korraks lükkasin ühe jala teki alt välja, aga tõmbasin selle kibekiirelt teki alla tagasi, sest lihtsalt nii külm oli. Peale selle on mul lihtsalt nuuu suur ja soe ja paks tekk, et selle alt ei taha välja ronida hommikuti. Kell oli seitse läbi kaks minutit, kui ma lõpuks otsustasin et nüüd aitab. Käisin siis pesemas ja tekin matpakke ja läksime kooli. Kooli jõudsin ma 20 minutit enne tundide algust ja siis avastasin peegli ees, et ma olin ripsmetušši unustanud kasutada. No ma ei tea kuidas see võimalik on..
Geograafia ja naturfag möödusid raamatut lugedes ja poolunes istudes. Inglise keel oli juba huvitavam, seal sain ma midagi reaalselt teha ka. Siis oli meil kena lõunapaus (35 minutit siiski) ja pärast seda algas viimane tund- norra keel. Lootsin, et saan ka seal poolunes raamatut lugeda aga reaalsus oli teistmoodi. Me õppisime hoopis klassikaaslaste nimesid ja luuletust! Ehk siis istusime kõik ringis, õpetaja jagas luuletused ja ütles, et meil on 5 minutit, et see pähe õppida. Great success i'd say! Ma suutsin selle ajaga seda korralikult lugema õppida. AGA, esimene rida jäi siiski pähe ka! Pärast kõik kooris lugemist seletas Emma mulle, mida see tähendab, niiet kui me seda tunni lõpus uuesti kolm korda lugesime oli see mul peaaegu juba peas, sest palju lihtsalt on ju midagi meelde jätta, kui sa tead mida see tähendab!
Siis õppisime klassikaaslaste nimesid ja ma võin auga öelda, et tean nuud 100% kõikide nimesid meie klassis! Vääga tore!
Pärast tunni lõppu, kui ma trepist alla kõndisin siis Lise tahtis mulle selga ronida. See lõppes sellega, et mina koperdasin trepil ja oleks peaaegu alla kukkunud ja tema naeris kõht kõveras.. Viga oli selles, et ma üritasin tegelikult samal ajal oma isale sõnumit saata, et ma lähen raamatukokku, sest mul on tunnid juba läbi ja kell oli alles 13.10..
Igatahes võtsin oma kapist siis tagi ja läksime Emmaga raamatukokku. Ma ei tea kas ma olen teile juba maininud, et Steinkjer tundub mulle täiega suur tegelikult ja et see on väga raske linn.. aga täna ma avastasin, et see on tegelikult nii väike ja sellest pole mitte midagi rasket. (nüüd tean ma juba täpselt, kus on raamatukogu, ujula, šoppingusenter, bussijaam/raudteejaam ja kõik muud asjad sinna juurde).
Igatahes ma läksin siis raamatukokku (sest Emma tegelikult sõitis sealt rattaga lihtsalt mööda, kuna ta läks tegelikult oma poisi juurde vms) ja tegin omale lugejakaardi. Kõik olid enne mulle öelnud, et see on suht suur raamatukogu, aga tegelikult annab seda võrrelda.. noo.. Ülikooli Raamatukogu kahe lugemissaaliga umbes. Pole ta nii suur midagi ja raamatuid pole ka nii palju kui ma lootsin. Aga siiski, raamatuid on. Laeutasin "the Hobbit"'i, sest mul tuli lihtsalt selline Tolkieni lugemise isu peale.. olles ise siin küngaste vahel seiklemas.
Siis lugesin veidi raamatut kuni Gunnar sinna tuli ja mu peale võttis. Käisime ja võtsime ka Emma peale tema kooli juurest ja tulime siis koju. Ma otsustasin tunnikese magada ning siis käisime Gunnariga Birki jalutamas (Birk on meie koer, kes veel ei tea) ja seda sellepärast, et Gunnar läheb homme Rootsi ja tuleb tagasi pühapäeva õhtul, niiet senikaua pean mina Birkiga jalutamas käima, kuna Mona selg on väga haige.
Ma olen väga kindel, et ma olen näoli maas paar korda, kui ma temaga jalutama lähen, sest olenemata sellest, et ta on vana koer on ta lihtsalt nii tugev! Aga kuna ta on minuga juba päris ära harjunud, siis ta peaaegu kuulas isegi minu sõna (mis tähendab seda, et ma pidin kõike kaks korda ütlema, enne kui ta mind kuulas). Aga ma uba väga ootan seda hetke, kui ma temaga jalutama pean jälle minema. Ta on nii nunnu kutsu tegelikult (üleni hall, sest ta on nii vana, aga nii nunnuu).
Siis sõime õhtust: tomatisuppi (emme, sulle vist maitseks väga! ;) ) ja krõbedat sooja saia. Ma poleks ausalt elusees oodanud, et tomatisupp nii hästi maitseb. Väga veider..

Siis käisime Gunnariga autoga sõitmas, sest ta näitas mulle kust ma bussile pean minema ja siis kust ma maha pean minema ja jälle bussile ja jälle maha, et kooli jõuda (nimelt ma pean sinna kahe bussiga minema. Võin ühega ka, aga siis ma pean jalutama rohkem, mis tegelikult on täiega vähe maad)

Aga nüüd lähen ma vist magama.. või loen veel raamatut, käin pesemas ja lähen siis magama. Aga lihtsalt ma olen täna jälle nii väsinud ja homme tuleb päris päris pikk päev, sest siis lähen ma oma esimesse kooriproovi.. wish me luck :)

-kista.

No comments: