Sunday, August 14, 2011

Steinkjer :)

Täna oli väga väga tore päev. Magasin 14 tundi, niiet üles ärkasin alles pärast üheksat. Siis söime hommikust. Täna olemegi ainult kaks korda söönud, mis on väga veider, sest muidu nad ju söövad neli korda päevas.
Pärast hommikusööki rääkisin korraks Helenaga skaibis ja siis lendasime, või pigem sõitsime autoga Steinkjerisse, et linnas veits ringi vaadata. Mina sattusin päris segadusse, kuigi tegelikult on see linn väike ja siin on pea võimatu ära eksida aga siiski mina vist suudaksin seda, sest see on ikkagi täiesti uus ja teistmoodi koht.
Arvatavasti harjun sellega siiski päris kiiresti. Ühesõnaga käisime minu kooli vaatamas, nad näitasid mulle enam-vähem kõige otsemat teed kooli, kuigi tegelikult pärast tuli mu vanim vend siin ja ütles, et kõige kiirem ja otsem tee on üle "mägede" (ehk siis tegelikult üle künka) aga see vajab harjumist, sest seal on hästi järsk tõus. Siis käisime vaatasime kesklinna ja šopingutänavat. Ainult kaks söögikohta olid avatud aga ikkagi oli päris palju noori väljas lihtsalt jalutamas ja kokat joomas või midagi.
Siis käisime veel minu väikse õe kooli vaatamas ja pärast seda tulime koju. Aga mina, ema ja õde otsustasime veel ühte muuseumi minna, mis asub meie majast vaid viieminutilise jalutuskäigu kaugusel. Väga tore oli, sest sinna jalutamine oli väga kena, läbi metsa nagu ikka Norras.
Siis tulime koju ja mul oli jälle aega et oma toas veel asju kappi panna ja lihtsalt tšillida. Mingiaeg rääkisime emaga siin keelest ja siis ta küsis, et milliseid raamatuid mulle meeldib lugeda. Niiet sain kohe ühe Harry Potteri raamatu ja siis kõik s. Larssoni raamatud ka. Kahjuks on nad norra keeles niiet reaalselt ma neid lugeda saan alles vist järmisel aastal. Seni on mul terve suur riiulitäis lasteraamatuid.
Õhtusöögiks olid hamburgerid, sest meile tulid külla Louisa ja tema pere (ta on teine vahetusõpilane Steinkjeris, sakslane. Väga tore tüdruk) ja tema perel on olnud juba mingi 7 või 8 vahetusõpilast. Üks on olnud eestist ka, niiet pereisa oskas mulle juba lennujaamas öelda "Tere tulemast!" väga tore :)
Õhtusöögilauas rääkisime kõigest ja kõigist. Magustoiduks oli jäätis punaste sõstardega. Väga kiidan, nii hea :)
Pärast õhtusööki istusime ja rääkisime veel ja siis registreerisin end online'is ära, et oleks homme hea kohe politseijaoskonda minna ja öelda, et ma olen Norras :) Ikka on seda natuke naljakas mõelda.
Siis rääkisin veel vahepeal Jüriga ja ta nägi mu väikest õde Emmat ka. Ja siis pärast Mona, mu ema ütles, et Emma oli jooksnud tema juurde ja öelnud et "EMME EMME, KISTA RÄÄGIB MINGI POISIGA JUTTU! NII ILUS POISS!" Niiet Jüri, sa oled väga ilus poiss :)
Sain rääkida veel oma terve perega, nägin Luisat ja õtit ja ema ja isa. Eestis sajab nagu ma aru sain. Minul oli täna siin 20 kraadi ja päike. Ainult tuul oli päris tugev.
Ahjaa muidugi. Kohtusin täna ju ka oma vanima venna ja tolle tüdruksõbraga. Sõime koos sjokoladekake'i ja jõime kohvi. Nad ütlesid, et ma peaksin kindlasti neile Oslosse külla minema, sest ma saan nende juures ööbida ja nad saavad mulle linna näitata. Võtsin selle omale plaanidesse.
Igatahes nüüd, hetkel, istun stue's (ehk elutoas) ja vaatan jalgpalli. Mona ostis meile piletid Tromsösse, niiet 7-13 oktoober olen Tromsös. Väga tore, ootan juba :)

Unustasin teile veel mainida, et meie maja on "the White House" , sest see on valge nii seest kui väljast. Gunnar on president, Mona on esimene leedi , the BOSS on Emma ja mina olen the Minister of Foreign Affairs (ehk siis Välissuhete minister)
Väga tore ja omamoodi. Mulle väga meeldib.
Veel unustasin vist mainida, et neil on siin saun ka! Aga see keris on umbes sama lai kui kaks suuska kokku panna ja pikkust on sel umbes 25cm. Ühesõnaga see on väga väike.. ja kivid sellel on ka väga väikesed.

Telekast hakkas CSI, niiet vaatame nüüd seda :) Homme saan jälle päris kaua magada, nii umbes üheksani ja siis lähme käime linnas, et teha pilt ja käia politseis. Siis veel saan homme omale Norra telefoninumbri ja saab ka šoppama minna.
Olge tublid,
head ööd!

-kista.

No comments: