Wednesday, August 24, 2011

suudan ja ikka suudan.. vaid mina

Hommikul ärkasin päris ilusti.. Ehk siis äratuskell helises- mina vajutasin selle kinni ja magasin rahulikult edasi. Siis ärkasin paanikas 2 minutit hiljem "APPI! MA JÄÄN HILJAKS!!" Ehk siis tegelikult oli kõik rahulik ja elu ilus.
Kooli jõudsin pool tundi enne tundide algust. Istusin ja lugesin raamatut, kuni Emma tuli.. Siis niisama magasime.
Esimene tund oli matemaatika, kus meil täna töö oli! JEEE.. Ühesõnaga töö oli meil sellepärast, et teada saada, kas sa pead minema "Teooria" või "Praktika" rühma. Praktika on lihtsam niiet ma loodan et ma saan sinna. Teoorias pidi rohkem kodutöid olema.
Mina muidugi kõike seda tööd valmis ei jõudnud, sest sõnade sõnaraamatust järelevaatamine võttis liiga palju aega (1 lk jäi tegemata), kuigi ma vahepeal avastasin, et ma ei peagi sõnu järele otsima, sest küsimuse põhimõttest saan aru (ma ju siiski mõnda sõna juba tean norra keeles kaa).
Pärast matemaatikat oli meil vaba tund, mille ajal me magasime raamatukogus. (Ma lugesin jälle raamatut) Siis oli meil Inglise keel, kus me arutlesime mingi jutu üle, mida me kodus pidime lugema. Ja siis anti meile kodutöö reedeks, ehk siis selle lühikese jutu põhjal peame analüüsi tegema. Tuleb tore neljapäev ma arvan :)
Siis oli meil jällegi üks vaba tund, enne mida oli veel lõunapaus, niiet kokku 1,5 tundi vabadust, et koolis tšillida. Ma sõin oma matpakket ja esimest korda tahtsin ma midagi veel süüa, sest kõiht jäi kuidagi tühjaks.. niiet ostsin jogurtit (15 NOKi). Istusime jälle raamatukogus ja ma lugesin oma raamatut. Avastasin lõpuks, et lõpupoole hakkas ta päris heaks minema ja kui aus olla, siis päris lõpp oli väga huvitav!
Siis oli meil kehaline.. Minu esimene päris õige kehalise tund norras. Ja tule taevas appi, mis neil siin toimub!
Kuna meil oli kaks tundi järjest, siis kokku oligi kehalist 2h.. Vahetasime siis riided ja läksime koolimajja tagasi.. Oh üllatust! Õpetaja viis meid keldrikorrusele auditooriumisse et esimene tund aega meile teooriast rääkida. Või tegelikult polnud see isegi teooria, vaid lihtsalt ta rääkis, miks peab ennast liigutama ja vara magama minema. Ma vist ei ole teile ka maininud, et neil on kehalises kasvatuses ÕPIKUD! Veider.. väga veider.
Siis läksime jalgpalli mängima. Alguses tegime lihtsalt mingeid sööduharjutusi (poistel ja tüdrukutel on kehaline koos). See käis nii, et olime nelinurgas ja lõime palli üksteisele ja üks oli siis keskel, kes palli üritas ära saada. Kui mina keskel olin siis üks mu klassivend ütles et "ma ei löö palli, tule ürita see mult ära saada".. ja siis ma oleksin peaaegu ninali kukkunud, niiet ma jätsin selle proovimise. Vähemalt mu klassivend sai naerda.
Siis mängisime jalgpalli ka.. Ehk siis teised, kes oskasid mängisid ja mina sain palli umbestäpselt 3 korda puudutada.. See käis ka nii, et ma peatasin palli ja lõin selle kellelegi oma meeskonnast. Veider.. Ahjaa, enne mängu üks mu klassiõde Amanda küsis minu käest et "mis kohal sa mängid?" mul oli nagu "mida?" ja siis ta mingi "no mis kohal sa platsil oled?" ma mingi.. "ee.. ma ei mängi tegelikult jalgpalli.. " ja siis ta ütles et "okei, siis lihtsalt löö pall teisele poole kui see tuleb!"
Pärast kehalist käisin pesemas ja siis tõin koolist oma koti. Koolibussist jäin maha (see läks kell 15.40 kooli tagant, aga ma sain koolist välja 15.37 ja nagu te juba loodetavasti aru olete saanud, on mu koolimaja HIIGLASLIK!) aga otsustasin, et jalutan kesklinna, sest mul oli vaja sularaha nagunii välja võtta.
Jalutasin siis mööda tänavat ja avastasin jälle, et Steinkjer on ikka nii väike. Võtsin sularaha ja seisin siis selle koha peale kus ma arvasin, et buss peaks minema. Üks buss tuli sinna, aga sellel oli ette kirjutatud vale asi, niiet selle peale ma ei läinud. Aga bussi ei tulnudki. Mõtlesin, et huvitav kas ma seisan vale koha peal või äkki jäin ma ikkagi lihtsalt bussist maha. Helistasin Monale ja tema ütles, et Gunnar on nagunii kuskil linnas niiet ma saan temaga. Saingi!
Jõudsime siis koju ja kohe istusime sööma. Gunnar oli pitsat toonud, sest Mona selg on nii haige, et ta ei saanud süüa teha ja Gunnaril oli nagunii kiire, nimelt läks ta täna Rootsi, oma isale külla. Sõime siis pitsat ja pärast seda lugesin ma oma raamatu lõpuni ning siis magasin pool tundi.
Mona äratas mu üles pool seitse, kui me pidime hakkama lauluproovi minema. Ehk siis ma kavatsen liituda siin mingi noortekooriga, väga ootan juba :)
Sõitsime siis autoga sinna ja tuli välja, et koor pole mitte täna vaid järgmisel nädalal. Oh well.. Käisime poest läbi ja tulime siis koju tagasi. Sõime jäätist ja siis vaatasime veidi telekat.
Praegu hakkan magama minema, sest homme pean vara ärkama. ell 6:45, et koeraga jalutama minna (emme, su koerajutt läks täide, niiet ole õnnelik!), sest Mona selg on haige ja Gunnar on Rootsis. Ma ei ole selle vastu üldse. Saangi korralikult üles ärgata enne, kui ma kooli lähen. Pean jalutama vaid 10-15 minutit, niiet mul pole absoluutselt midagi selle vastu.
Aga olge tublid!
Mina suundun magama!

PS! raamat mida ma lugesin oli P.S. I love you... (ehk siis äkki keegi on seda filmi näinud). Algus oli nii mõttetu, et ma ei tahtnud kohe edasi lugedagi, aga otsustasin, et loen ta ikkagi enne lõpuni kui ta tagasi viin, niiet läbi ma ta lugesin (ja vaid 6 päevaga pealekauba! Pole ta ju kõige õhem raamat, mingi 500lk). Täna alustasin jälle Hobbit'i lugemist :) Ei mäletanudki, et see nii hea oli :)

head ööd

-kista

No comments: