Sunday, August 28, 2011



Siin siis teile lubatud pildid tänasest:



See on minu koolikaart. Pilt on täiega halva kvaliteediga seal peal (ja üldse ei ole kõige parem pilt) aga igatahes selline see kaar välja näeb :)











Birk ja tõusuvesi. Muidu seal koha peal vett ei ole (õhtupoolikul) aga hommikul on ja siis on seal päris sügav ka.



















Minu bussikaart. Neil on need siin täitsa nimelised.. veider.












Paradisbukta (ehk Paradiisirand) mis on minu majast 5min jalutuskäigu kaugusel. Väga ilus koht (ei, see ei ole liivarand)










Parim jääb ju ikka alati viimaseks ;) Ehk siis Kvikk Lunsj ehk norra šokolaad mida nad suht kogu aeg söövad. Ja see on lihtsalt niiii hea!










-kista.

4 comments:

Helena said...

MIDA SA AJAD; see pilt sinust on niiii ilus ju!!!!!

Unknown said...

ei påriselt, sa peaks seda originaali någema, see on niiii kole!!!! :D

Helena said...

Kallavus,enda kohta kes iial pead ei kammi ja näeb hommikuti välja nagu zombie(mis päeva peale muutub üha kaunimas ja kaunimaks siiski), oled sa seal NIIIIIII ILUS,ausalt. mulle rämedalt meeldib see pilt. ja see ka kui sa eile skypes sexy mama olid. rawr ja võta see word verification ära,ma ei viitsi-

Unknown said...

suutsid mu südamest naerma ajada. üritan selle pildi sulle saada, et sa selle oma uues Veeriku kodus seinale saaksid riputada :)