Tuesday, August 16, 2011

Day for relax

Ma ei ole tæna isegi væljas kæinud, sest meil on lihtsalt pæev otsa sadanud.
Ehk siis olen täna lihtsalt puhanud ja istunud ja tšillinud ja telekat vaadanud. Hommikul sain kaua magada ka veel pealekauba. Siis koristasin oma tuba (mitte, et siin väga midagi koristada oleks olnud) Aga paar asja oli ikka vaja prügikasti viia.
Siis vaatasin telekat, rääkisin Monaga veel koolist ja läpakast (nii palju kui mina nüüd tean, on asjad niimoodi, et selle kooli läpaka PEAN ma välja ostma. Stipendiumit saan küsida alles siis, kui mul on see Norra ID-kood, aga alguses on minu siinsel perel plaan see mulle välja osta. Ma olen lihtsalt kõige eest neile juba praegu nii tänulik! Ja oma läpakat koolis kasutada ei või) ja koorist ja kõigest millest rääkida on.
Siis Mona magas vahepeal (mina olin ka väga väsinud). Ta ise arvas, et kogu see väsimus tuleb ilmast. Kella ühe ajal käis ja Emmal koolis vastas (vihma sadas ikka väga palju) ja siis mingiaeg pärast seda tuli Emma boyfriend meile külla. Tema nime ma ei mäleta ausaltöeldes, aga ta on väga nunnu poiss, ausalt! Ja siis Mona küsis selle poisi käest et "Kas sa oled Emma boyfriend?" ja siis poiss ütles et "Ei ole.. " ja siis Emma ütles et "JAA, OLED KÜLL!!" Nad on nii nunnud.
Siis õppisin ma veidi jälle norra keelt. Ehk siis kleepisin märkmepabereid igale poole. Ise ka imestan kui palju sõnu ma juba tean, nii naljakas. Stue on mu lemmiksõna siiamaani.. ja kjøleskap kaa!! Ma ei teagi miks nad mu lemmiksõnad on, need lihtsalt on mulle millegipärast väga hästi meelde jäänud.
Aina rohkem avastan, kui sarnased kõik sõnad eesti sõnadele on. Väga veider, ma poleks seda nii oodanud.
Siis olin oma toas, rääkisin Helenaga skaibis ja lihtsalt tšillisin. Mingiaeg tuli isa koju ja siis hakkasime Monaga süüa tegema. Ehk siis tema tegi süüa ja mina lihtsalt rääkisin temaga juttu, sest ma ei saanud teda väga aidata. Gunnar käis sel ajal poes. Veel enne söögi valmimist jõudsin ma Emmaga telekat vaadata. Ta üritas oma nätsu riiuli külge kleepida ja siis vaatas mulle otsa, ütles midagi norra keeles ja ise täiega naeris. Ahh ma nii tahan juba norra keelt rääkida, et ma aru saaks millest ta rääägib minuga kogu aeg!
Siis sõime õhtust. Spagette ja mingit väga head kastet. Pärast õhtusööki olen tšillinud ja pilte tuuninud ja eriti mitte midagi tarka teinud. Nagu terve päev. Gunnar pani minu tuppa riiuli ka, niiet nüüd saan sinna riiulile asju panna.

Ahjaa, veel küsisid Gunnar ja Mona minu käest, et kas ma ei tahaks jõulude/uusaasta lähedal endale mingit sõpra või sõbrannat külla. Sest nad väga tahavad, et mul keegi külas oleks, kuna siis on arvatavasti väga raske aeg minu jaoks ja kui keegi on siin mulle toeks siis on hea.
Niiet pean nüüd plaani :)

Lähen praegu mingit telesarja vaatama, millest Gunnar mulle midagi rääkis aga ega ma väga seda ei mäleta. Väga tore :) Enne lähen viin oma asjad vannituppa..

Homme on esimene koolipäev ja ma olen päris närvis juba.. Samas ma väga ootan juba kooli. Kuigi ma millegipärast arvan, et ma eksin seal homme ära, sest see on tõesti väga suur ja raskesti mõistetav maja. Aga õnneks on mul Louisa kellega koos seal ära eksida :)
Homseni,

-kista.

No comments: