Saturday, August 13, 2011

IQ day 2

Hommikusöök ikka kella kaheksast, aga täna ärkasin kella veerand kaheksa ajal, sest ma ei viitsinud dušši alla minna. Panin mingid riided selga ja läksin siis vetsu poole. Astusin uksest välja ja nägin kahte saksa tüüpi: Beni ja Olet. Viskasid mulle "kõrge viie" ja ütlesid "Hey, I feel you".. vaatasin siis lõpuks peeglisse, mul oli selline padjakas et ise ka ei usu lihtsalt.
Hommikusöögiks muidugi võisaiad, mis lähevad aina paremaks iga saiaga.. või leivaga.. või sepikuga või misidanes see ka ei oleks.
Pärast seda rääkis Emma (kes on Uus-Meremaalt ja on Norras olnud juba mingi 6 kuud) milline tema aeg siin praegu juba olnud on ja näitas pilte.. ja siis oli meil kokkusaamine oma gruppides, kus me rääkisime ootustest. Et mida ootada, mida mitte.. kas need on alati head ja.. väga tore oli.
Siis saime lõunat.. kõik läksid alla, et oma matpakke võtta ja siis äkki nagu WTF SOE SÖÖK?? Minu esimene reaktsioon oli see, et ma vaatasin kella, kas kell on ikka 11, et me peaksime lõunat saama, mitte õhtusööki. Aga kell oli 11. Niied soe söök lõunaks, veider, sest kõht polnud ju üldse tühi :)
Pärast lõunasööki tšillisime suures saalis, kus olid mingid tutvustused USA ülikoolidest ja Saksamaa omadest ka, ja siis ma sain mingi raamatu, kus on nagu saksa keeles ja inglise keeles ja norra keeles väljendeid ja siis ma naerutasin sakslasi ja lugesin neid saksa keelseid väljendeid. Nad täiega naersid. Ja siis tegime veel nalja. Igatahes väga tore oli :)
Pärast seda räägiti meile kuidas inimesed Norras suhtlevad. Ehk kuidas nad käituvad ühistranspordis või koolis või söögilauas või siis, kui nad kohtuvad. Väga väga kasulik oli.. ja nalja sai ka. Ja siis räägiti meile, mida me FBs võime kirjutada ja mida mitte. Ehk siis pidime paika panema enda jaoks 5 Internet Rules. Good times, good times...
Siis oli meil aega et lihtsalt olla, aga reaalselt räägiti meile homsest. Peame siis (need, kes lennukiga kuskile lähevad) ärkama kell 4, sest kell 4.30 peame olema maja ees, et asjad bussi pakkida ja siis lähme Oslosse, et seal lennukeid oodata. Jah, minu lennuk läheb tegelikult alles kell 10 päeval niiet ma pean põhimõtteliselt 5 tundi lennujaamas ootama. Või noh neli.. aga ikkagi on see väga hull. Vähemalt on minuga koos hullud sakslased, kellega koos täiega nalja saab, niiet igav ei tohiks mitte mingil juhul olla.
Igatahes pärast seda räägiti meile YFU Norra reeglitest, mis on tegelikult samad mis Eestis, ainult et meile öeldi, et siin võib mingil määral tööd teha, et veidi raha juurde saada. Aga see ei tohi kindlasti mõjutada kooliskäimist. Ja enne tuleb käia politseis, et endale tööviisa saada võimidagi. Ühesõnaga mingi raskemat sorti protsess.
Pärast seda saime õhtusööki, mis oli täiega tore, sest meie laudkond oli hullult tore sattunud ja meil oli hästi huvitav. (Ahjaa ma pole rääkinud, pidime tegema oma nimekaardid, mis siis kogu aeg enne igat söögikorda pannakse laual kuskile suvalisse kohta niiet sa põhimõtteliselt istud iga kord erineva inimesega samas lauas. väga kasulik ja tore)
Ja siis teine keelekursus, mis oli väga väga naljakas sel korral, sest ma istusin Ole kõrval ja naerisme suht palju. Väga tore :)
Pärast seda oli võrkpalli finaalid ja poolfinaalid, mille ajal me sakslastega nalja tegime. Siis harjutasime õhtuks veel tantsu ja pärast seda oli meil päris palju aega. Mina otsustasin oma keskaastakirja kirjutada, millele Marro ka oma panuse andis.
Siis oli meil veel gruppidega koos istumine, kus arutasime terve päeva läbi ja kus ma siis oma kirja lõpetasin ja selle Christianile andsin, et see keskaastaseminaril jälle kätte saada.
Siis saime Evening meal'i, ehk siis jälle võisaiu.. Väga tore :) Seekord oli meie laudkond veelgi toredam, niiet me rääkisime pruunist juustust, Röyksoppist ja üldse Norrast ja norrakatest.. Nii et lihtsalt väga superhüperäge :)
Siis oli Hüvastijätutseremoonia, mis oli kaa väga tore ja naljakas, sest kuna siin on samal ajal JO ka, siis need JO inimesed tegid meile "näidendi" mis oli lihtsalt väga tore! Pärast saime veel oma tantsu tantsida (ehk kunagi saan ka seda näidata, sest päris palju filmisid seda on iPhone'idega). Ja siis veel veits tantsimist.
Siis pidin oma kohvri ära pakkima. Ma ei tea kuidas see mul õnnestus, aga siia tulles kaalus mu kohver 22,4 kilo.. nüüd on see 19,4. Kolm kilo lihtsalt kuskile õhtu kadunud (või noh jah, ma võtsin oma kõige raskemad asjad sealt välja, neid pean käes vedama)
Aga pragu on plaan magama minna. Saan veel 3 ja pool tundi magada. Homme kohtun ju perega, nii ootan juba. Samas olen päris närvis ka.
Head ööd :)

-kista.

No comments: