Sunday, August 21, 2011

45 minuti pärast saab kuu aega..

sest siis on 22. august ja ma eeldan, et te kõik teate, mis juhtus 22. juulil.

Täna oli selline rahulik päev jälle. Kuna Emmat kodus ei olnud siis hommikune hommikusöök jäi ära, niiet me igaüks lihtsalt võtsime süüa. Mona koristas siis Emma tuba, Gunnar värvis garaazi ja mina lugesin raamatut. Siis käisime Gunnariga ratastega sõitmas.. ehk siis ta näitas mulle teed kooli. Päris pikk maa on, ausaltöeldes. Väga allamäge ainult ka ei ole, tuleb ikka küngastest ka üles rähkida..
Arvatavasti sügisel ma nii palju rattaga kooli ei lähe, pigem bussiga. Vihma sajab praegu siin liiga palju, aga eks me näe.

Ja siis vahepeal istusime korraks ühe õpetaja juures, kes meile vett andis ja lihtsalt kellega juttu rääkisime. Ta on see sama, kes meile kooli tutvustas. Väga tore.. räägib minuga kogu aeg Norra keeles, aga ma ju ei saa aru.. Täna sain aru, ta küsis, kas mul läheb hästi ja siis ma olin nii uhke kui ma JA ütlesin.. ja siis ta küsis midagi edasi, aga seda ma enam ei mõistnud.
Ja siis kirikukellad lõid. Väga kaua aega järjest.. Ja see oli siis Utøyas hukkunute mälestuseks. Täna õhtul on ka mälestuskontsert Oslos (mida pregu mu vanemad vaatavad ja mina lihtsalt kuulan. Ma ei suudaks seda vaadata, see on liiga kurb).

Siis tulime koju, ma lugesin jälle raamatut ja siis rääkisin oma vanematega Skaibis. Siis sai õhtust, täna oli meil hiina toit. Ehk siis magushapu kana riisiga. Väääägavägaväga hea oli.. ausalt!!
Siis lugesin ma jälle raamatut (ja õppisin seda tehes ka norra keelt) ja siis rääkisime niisama vanematega juttu.
Mingiaeg tegime Monaga Emmale patse ka, sest ta tahab, et tal homme lokkis juuksed oleksid.

Siis olin ma Renari ja Jüriga skaibis, niisama rääkisime ja naersime. Meil kellelegi ei olnud seda geupivideokõne asja, niiet me ei näinud üksteist ja saime ainult rääkida.. ja Jüri üldse trükkis kogu aeg, aga pole hullu.. vähemalt kuulsin nende hääli.

Nüüd kirjutan blogi, kohe lähen käin pesemas ja siis lendan unemaale ära. Homme peab siiski ju kooli minema ;)

Mu peavalu ei ole ikka lakanud. Täna päeval oli ta parem, kuid siiski mitte päris kadunud, ja nüüd on ta hoopis hulluks läinud. Loodan, et homme on parem päev.

-kista.


No comments: