Tuesday, August 9, 2011

Homme

Täna hommikul lihtsalt ei tahtnud silmi lahti teha. Kõik tundus nii ebareaalne. Mõelda endamisi et "homme, kista sa lähed HOMME minema. AASTAKS!" lihtsalt nii ulmeline.
Ma olen kaks aastat oodanud seda hetke et lõpuks saaks ise pakkida ja lennukile minna ja Eestiga hüvasti jätta ja nüüd on ta lõpuks käes. Vaid mõned tunnid veel, sest 24h pärast istun ma lennukil ja lendan Oslo poole. Väga veider.
Pakkisin ka täna. Tegelikult üldse ei tea, mida võtta ja mida jätta. Kuidas sa pakid nagu terveks aastaks asju kaasa? Niii veider.

Ärasaatmispeod on mul ära olnud, Tartus sõpradega ja Avinurmes sõpradega ja sugulastega Avinurmes ja täna siis veel viimane parimate sõpradega ja ikka Avinurmes. Tuleb vist väga hull.

Ma üldse ei taha homset päeva tegelikult. Tahaks nii, et kolmapäv jääb vahelt ära ja tuleb kohe see koht, kus ma olen Norras. Ei taha nagu inimestega hüvasti jätta või.. Ei kujuta üldse ette, mis lennujaamas saama hakkab. Ei taha mõelda ka selle peale. Loodan, et kohver on ilusti 20kg all ja ei ole mingit jama sellega.

Igatahes see jääb minu viimaseks postituseks Eestis ja uuesti kirjutan siis kui juba Norras olen. Ei tea, kas seal laagris saan kirjutada, aga kodus lõpuks ikka.
Homme lendan siis Oslo ja seal tulevad mingid YFUkad vastu, edasi aastaalguslaagrisse, mis toimub Oslost natuke väljaspool ja see kestab vist kuni laupäevani, sest mu vahetuspere ütles mulle, et nad tulevad mulle Laupäeval Trondheimi vastu. Või noh tegelikult tuleb ainult mu sealne paps. Niiet laupäeval lendan Oslost Trondheimi.

Aga kirjutamiseni-lugemiseni siis. Hoidke sel siin ikka silm peal ja kohtun teie kõigiga uuesti 2012 :)
Take care,

kista.

3 comments:

Laura said...

Ma olen praegu kadedus123, aga sa tead seda ilmselt isegi. God tur til Norge!:)

Unknown said...

lugesin, et sa oled kodus 123 ja mõtlesin et wtf.. ja siis lugesin uuesti. aga sa tuled mulle küllla.. või noh, küll me oslos veel kohtume :)

Kaari said...

Palju edu ja naudi oma aastat :)